mijn broer heeft vandaag deze wagen gekocht het schijnt een unieke uitvoering te zijn wat kunnen jullie hierover vertellen het is een 5 deurs met 135pk geloof ik.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere

Totaal aantal Berichten: 355
- C3 1.6 e-HDi 90 airdream Selection
Re: xsara 5 deurs 20-16v exclusief
stan schreef:mijn broer heeft vandaag deze wagen gekocht het schijnt een unieke uitvoering te zijn wat kunnen jullie hierover vertellen het is een 5 deurs met 135pk geloof ik.
Helaas wat weinig info, bouwjaar etc. Unieke uitvoeringen zijn er niet, wel unieke exemplaren door de vorige eigenaar gemod. Wil je broer weten of er hier op het forum iets bekend is van de historie, dan moet hij (niet jij; privacy ) ff het kenteken bekend maken.
Als basis hiervoor zou deze eventeel kunnen (135 pk): http://www.autoweek.nl/carbasenewdata.php?id=18019&cache=no
Verkocht, helaas schade gereden!

Totaal aantal Berichten: 27962
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ik neem aan dat het een type 2 is?
hier in NL rijden maar weinig exclusive uitvoeringen.
qua uitvoering en motor zijn ze volgens mij gewoon gelijk aan de 137pk sterke VTS (je heb ook 167pk sterke VTS gehad).
het enige verschil is natuurlijk 3 deurs en 5 deurs, de break heb je ook met 137 pk in exclusive uitvoering
in het buitenland zie je ze wat vaker, maar daar rijden mensen natuurlijk al snel een 2.0 16v voor in de bergen e.d.
oftewel een leuke uitvoering voor de Xsara
zelf denk ik dat dit een liefhebbers auto gaat worden over heel wat jaartjes
arjan_verkade schreef:
ff offtopic
geldt dit ook voor de 1.8 16v break exclusive???
BX 1.4TE 1988 - verkocht
BX 1.9TZI 1991 - overleden
ZX 1.4i Avoriaz 1996 - verkocht
Xsara break 1.8 16v Exclusive 01-2000 - ingeruild
nu:
Xsara break 1.6 16v Difference 12-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
Patrick schreef:arjan_verkade schreef:
ff offtopic
geldt dit ook voor de 1.8 16v break exclusive???
over het algemeen worden de topmodellen als snel liefhebbers auto’s
kijk maar eens naar BX Sport, BX 16v, CX Turbo 2 en XM V6.24.
ik heb eerlijk gezegd geen idee of er veel 1.8 16v exclusive’s rond rijden?
als er net zoveel zijn als bijvoorbeeld een BX 19 TZi dan zal het later een leuke luxe uitvoering zijn, maar toch net niet zo bijzonder als een BX 16v
uiteraard kan je het nooit weten, maar over het algemeen werkt het wel zo ongeveer
voorlopig zijn we nog niet in de tijd dat de Xsara alleen door liefhebbers wordt gereden

arjan_verkade schreef:ik neem aan dat het een type 2 is?
Ik vermoed juist een type 1, Xsara type 2 had inderdaad 2 pk meer dan de 135 pk die Stan hier noemt.

- CX 25 GTi Turbo 2
wizardwilly schreef:arjan_verkade schreef:ik neem aan dat het een type 2 is?
Ik vermoed juist een type 1, Xsara type 2 had inderdaad 2 pk meer dan de 135 pk die Stan hier noemt.
hmm, overheen gelezen
goed, dan klopt het verhaal alsnog wel aardig
het is een xsara uit 2001 met 77.000km op te teller en het schijnt een plaatje te zijn hij krijgt deze voiture over 2 weken pics zal ik er op zetten.
maar mij is verteld dat deze uitvoering zeer zeldzaam is want het zijn nagenoeg allemaal 3 deurs uitvoeringen er stoneden er maar een stuk of 4 tekoop via internet.
dat vind ik persoonlijk vrij weinig.

- CX 25 GTi Turbo 2
3 deurs uitvoering (coupé) die zie je iets vaker, maar dan heb je de naam VTS. een wat sportiever naam dus
een auto uit 2001 zou type 2 moeten zijn (137 pk), of het is een uitloop/showroom model geweest.
de VTS van type 1 wordt nu redelijk vaak aangeboden. maar de VTS versies van 2de type zie je ook nog niet zo heel erg veel, maar wel iets meer als de exclusive.
maar zoals ik al zei, in het buitenland zijn er volgens mij stukken meer van verkocht

arjan_verkade schreef:3 deurs uitvoering (coupé) die zie je iets vaker, maar dan heb je de naam VTS. een wat sportiever naam dus
een auto uit 2001 zou type 2 moeten zijn (137 pk), of het is een uitloop/showroom model geweest.de VTS van type 1 wordt nu redelijk vaak aangeboden. maar de VTS versies van 2de type zie je ook nog niet zo heel erg veel, maar wel iets meer als de exclusive.
maar zoals ik al zei, in het buitenland zijn er volgens mij stukken meer van verkocht
Inderdaad Arjan, 2001 dan zal het toch wel type 2 zijn. Ik heb er via autoscout slechts één uit 2001 gevonden. zie deze 19-GN-JD http://www.autoscout24.nl/dut/detail.asp?ts=7668721&id=zkbgdjlfyeq bij le Velo in den Haag.
wizardwilly Geplaatst: 08 Jan 2007 20:27 Onderwerp:
Inderdaad Arjan, 2001 dan zal het toch wel type 2 zijn. Ik heb er via autoscout slechts één uit 2001 gevonden. zie deze 19-GN-JD Link bij le Velo in den Haag.
zo een is het er alleen dan in zwart/grijs.