29 van de 39
« Eerste  < Vorige 27 28 29 30 31 Volgende >  Laatste »

XM 3.0 V6 Exclusive - Xsara Coupe   Veert weer!!:D
KlaasBaas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 411

Gepost: 19 juli 2007 01:34 AM
  [ # 421 ]

Ik heb zelf zo’n 15 jaar terug schade gemaakt aan een
geparkeerde auto. Mijn fout, ik gleed van het koppelings pedaal af.

Ik heb keurig een briefje achtergelaten.

Ik werd daarna wel een ietwat misbruikt aangezien de
schade gering was.

Maar toch, bij een volgende keer zal ik toch wel weer
een briefje achterlaten.

KB

XM 2.0 CT VSX

Als je een kopbout kan vastdraaien, kan je ook een veerbol losdraaien !!!

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 19 juli 2007 02:11 AM
  [ # 422 ]
mpostma schreef:
malle pietje schreef:
Serge schreef:

Voor dat soort vullis is het nekschot bedacht!! Evil or Very Mad

Marco, als ik jou was dan zou ik zelf de onderdelen bij elkaar zoeken en die dan vervolgens laten spuiten in de goede kleur. Volgens mij moet je dan ver onder de €1000 kunnen blijven.

Wat Serge zegt inderdaad. Stelletje tuig is het. Heeft de politie verder nog gelet op lakschade (lak van het voertuig dat je geraakt heeft), richting van de aanrijding etc? Ik ken de situatie niet maar het kan best een dronken persoon zijn geweest?

Goed irritant in ieder geval! Belangrijkste is dat je de schade snel meldt bij je verzekeraar (ondanks de WA+) en bij de politie is het al bekend.
Heel veel succes!!!

Probeer het waarborgfonds de mobiliseren.

Wel ironisch dat de politie je wel weet te vertellen dat het voertuig niet meer rijdbaar is met geneuzel eromheen (kussens vastmaken) maar dat ze blijkbaar weer niet in staat zijn de daders van het kerkhof te trekken.

Als niemand wat gezien heeft is het waarborgfonds de enige manier om nog iets terug te krijgen.

Lekker is dat: hadden ze een tijd geleden je Xsara ook al niet te grazen gehad? Helaas krijg iedereen op zijn tijd zijn portie shit op automobiel gebied. Je doet er helaas niks aan… behalve maar weer zo snel mogelijk de schade te fixen en niet verzuurd raken.

Begrijp ik hieruit dat de politie het kenteken heeft ingenomen, en de auto op Wok heeft gezet?

daar ben je dan helemaal lekker mee. Mag je eerst naar de RDW om weer goed gekeurd te laten krijgen. (ik hoop voor je dat dat niet zo is.)

Sterkte ermee.

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 19 juli 2007 02:16 AM
  [ # 423 ]
stoterstangen90 schreef:
mpostma schreef:
malle pietje schreef:
Serge schreef:

Voor dat soort vullis is het nekschot bedacht!! Evil or Very Mad

Marco, als ik jou was dan zou ik zelf de onderdelen bij elkaar zoeken en die dan vervolgens laten spuiten in de goede kleur. Volgens mij moet je dan ver onder de €1000 kunnen blijven.

Wat Serge zegt inderdaad. Stelletje tuig is het. Heeft de politie verder nog gelet op lakschade (lak van het voertuig dat je geraakt heeft), richting van de aanrijding etc? Ik ken de situatie niet maar het kan best een dronken persoon zijn geweest?

Goed irritant in ieder geval! Belangrijkste is dat je de schade snel meldt bij je verzekeraar (ondanks de WA+) en bij de politie is het al bekend.
Heel veel succes!!!

Probeer het waarborgfonds de mobiliseren.

Wel ironisch dat de politie je wel weet te vertellen dat het voertuig niet meer rijdbaar is met geneuzel eromheen (kussens vastmaken) maar dat ze blijkbaar weer niet in staat zijn de daders van het kerkhof te trekken.

Als niemand wat gezien heeft is het waarborgfonds de enige manier om nog iets terug te krijgen.

Lekker is dat: hadden ze een tijd geleden je Xsara ook al niet te grazen gehad? Helaas krijg iedereen op zijn tijd zijn portie shit op automobiel gebied. Je doet er helaas niks aan… behalve maar weer zo snel mogelijk de schade te fixen en niet verzuurd raken.

Begrijp ik hieruit dat de politie het kenteken heeft ingenomen, en de auto op Wok heeft gezet?

daar ben je dan helemaal lekker mee. Mag je eerst naar de RDW om weer goed gekeurd te laten krijgen. (ik hoop voor je dat dat niet zo is.)

Sterkte ermee.

Als de vraag aan mij is, neehoor. Ik kreeg alleen de vriendelijke mededeling dat als hij of zijn collega me zou zien rijden met zoveel uitstekende delen, dat ik dan een fikse prent zou krijgen en dat ik bij een eventueel ongeval zwaar de lul zou zijn…
Verder niets gebeurd. Auto staat nu tijdelijk bij mijn dealer gestald in afwachting van wat komen gaat…

Xsara Coupe

Profiel  

Lampie
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 645

Gepost: 19 juli 2007 02:35 AM
  [ # 424 ]

Argh.
Moge de vandaal zijn ledematen in vele berenvallen terugvinden.
En gebruikte onderdelen vind je natuurlijk niet in de juiste kleur, da’s dan weer het nadeel van zo’n mooie zilvergrijze XM. Ik lees niets over schade achter het plaatwerk? Dat valt dan weer mee? Ik wens je veel sterkte met het herstellen van de schade.

Groetjes Erik!

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 19 juli 2007 02:45 AM
  [ # 425 ]
Lampie schreef:

Argh.
Moge de vandaal zijn ledematen in vele berenvallen terugvinden.
En gebruikte onderdelen vind je natuurlijk niet in de juiste kleur, da’s dan weer het nadeel van zo’n mooie zilvergrijze XM. Ik lees niets over schade achter het plaatwerk? Dat valt dan weer mee? Ik wens je veel sterkte met het herstellen van de schade.

Koplamp lijkt wel iets naar binnen gedrukt te staan… Maar goed, ik mag geen plaatwerk verwijderen tot de expert is geweest. Dus daar durf ik nog geen uitspraak over te doen… Dealer achtte de kans groot dat er dingen krom waren. Ik ga nu proberen de foto’s op mijn pc te krijgen…

Xsara Coupe

Profiel  

XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1691

Gepost: 19 juli 2007 10:12 AM
  [ # 426 ]

Ha Marco,
Hele schrale troost en off topic, maar ik heb de 4 velgen met banden van de sloper afgehaald… Laat maar ff weten of je ze nog wilt hebben.
Groet, Arjan

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Rogier 1975
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1205

- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Gepost: 19 juli 2007 12:26 PM
  [ # 427 ]

Aan alle feiten en tips kan ik weinig meer toevoegen. Maar STERKTE kan ik je wel wensen, pffff wat een ge…...  Evil or Very Mad  Sad

Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 19 juli 2007 12:41 PM
  [ # 428 ]

En dan nu de foto’s:

ALBUM 19 juli 2007

Xsara Coupe

Profiel  

KlaasBaas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 411

Gepost: 19 juli 2007 01:26 PM
  [ # 429 ]

Tja…

Beste tik !!

Bumber stuk
Wat verlichting stuk.

Maar wel of geen blikschade ?

KB

XM 2.0 CT VSX

Als je een kopbout kan vastdraaien, kan je ook een veerbol losdraaien !!!

Profiel  

Bram TR
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 60

Gepost: 19 juli 2007 01:26 PM
  [ # 430 ]

Auwww ... doet pijn aan m’n ogen; is een gemene klap geweest! Maar als ik het goed zie is het plaatwerk onbeschadigd, toch? Ok, er blijft genoeg ellende over, maar het zou prettig zijn als het tot de bumper en lichten beperkt is gebleven (en de achterliggende ‘verrassing’).

XM V6 24v Exclusive 1998
Ami 6 1963
BMW 318i cabrio 1993

Profiel  

PSA
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 582

- GS/GSA GSpecial 1015
Gepost: 19 juli 2007 02:19 PM
  [ # 431 ]

Er is volgens mij met wat ‘roods’ tegenaan gebutst. Volgens mij staat de adruk van de achterlampen van de aanhanger of caravan er nog in. 2 cirkels. Of zat dat er al op?

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 19 juli 2007 03:52 PM
  [ # 432 ]

Wat op de foto te zien is, is allemaal nieuw. Het rechter voorscherm zit wel een knikje in. Dat dachten ze nog wel te kunnen rechten. Er wordt door alle tot nu toe gesproken partijen gevreesd voor achterliggende schade… De zichtbare schade is nu officieel getaxeerd op 2700 euro. En bedankt he…

Xsara Coupe

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 19 juli 2007 05:00 PM
  [ # 433 ]

De mistlamp lijkt me onbeschadigd, zo te zien? Als je uitgaat van nieuwe onderdelen is ‘t al snel een enorm bedrag natuurlijk. Maar 2700 euro vind ik wel erg veel (schattingen?):

- voorbumper 400 E
- koplamp 200 E
- stadslichtje 30 E
- grilletje 300 E

Laten dat grilletje en de bumper het dubbele kosten (met spuiten), dan zit je er nog niet aan…
Ik zou gewoon lekker op zoek gaan naar wat goeie onderdelen, met een beetje mazzel is zo’n grilletje in de goeie kleur te vinden.

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 19 juli 2007 06:03 PM
  [ # 434 ]
Harm schreef:

De mistlamp lijkt me onbeschadigd, zo te zien? Als je uitgaat van nieuwe onderdelen is ‘t al snel een enorm bedrag natuurlijk. Maar 2700 euro vind ik wel erg veel (schattingen?):

- voorbumper 400 E
- koplamp 200 E
- stadslichtje 30 E
- grilletje 300 E

Laten dat grilletje en de bumper het dubbele kosten (met spuiten), dan zit je er nog niet aan…
Ik zou gewoon lekker op zoek gaan naar wat goeie onderdelen, met een beetje mazzel is zo’n grilletje in de goeie kleur te vinden.

Als jet lukt dei 2700 van het waarborgfonds te vorderen, waarbij je altijd met een eigen risico moet rekening houden, dan heb je dezwe schatting wel nodig om het te kunnen repareren.

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 19 juli 2007 09:13 PM
  [ # 435 ]
Harm schreef:

- voorbumper 400 E
- koplamp 200 E
- stadslichtje 30 E
- grilletje 300 E

de komt ook montage kosten bij a la dealer Wink

Profiel  

29 van de 39
« Eerste  < Vorige 27 28 29 30 31 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook