Totaal aantal Berichten: 820
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Spuiten kan inderdaad. Denk er wel aan dat je de zwarte strip eerst ff in de grondverf zet en ‘m van tevoren even plamuurt.
Dan een kwestie van de rest van de bumper afplakken en ff spuiten. Dit doe je in een paar uurtje op de zaterdag. Ik zou dit gelijk ff doen voor je de bumper er op zet. Ziet er een stuk beter uit.
Domme vragen bestaan niet.
Simmetje schreef:Spuiten kan inderdaad. Denk er wel aan dat je de zwarte strip eerst ff in de grondverf zet en ‘m van tevoren even plamuurt.
Dan een kwestie van de rest van de bumper afplakken en ff spuiten. Dit doe je in een paar uurtje op de zaterdag. Ik zou dit gelijk ff doen voor je de bumper er op zet. Ziet er een stuk beter uit.
Als de bumper de juiste vorm heeft, gaat die in een keer meegespoten worden met de rest van de auto op professionele wijze…
Xsara Coupe

Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
hoe rijd je nu rond?
ieksEmmu schreef:hoe rijd je nu rond?
Niet…
Hoop gezeur met de expertise. Ze hebben alleen zichtbare schade opgenomen.
Normale gang van zaken is nu dat ze het bedrag binnen nu en 2 weken weten. Daarna gaan ze de getuigen nazoeken. Dan indienen bij het waarborgfodns met die deelschade. Dat duurt 3-4 weken voordat ik geld krijg van hen. Als ik het krijg…
Dan auto naar een schadebedrijf, daar demonteren. Tweede expertise. Weer 2 weken wachten op of er achterliggende schade is en zo ja hoeveel. Dan weer naar waarborgfonds. 3-4 weken voordat ik geld krijg. En dan kan ik de auto eindelijk laten maken….
Als ik het zo lees is schorsen een betere optie.
Ik ga morgen maar proberen of we het niet anders kunnen regelen, want dit vind ik geen stijl. Mensen gewoon bijna een half jaar zonder auto laten zitten
Daarbij. 6 maanden xm stilstand is 6x90 euro (wb plus verz) is 540 euro Daar kan ik hem bijna voor laten repareren
Xsara Coupe

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
wat een gedoe zeg…

Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
en allemaal omdat iemand niet het fatsoen heeft om uit z’n doppen te kijken…..
Echt een k*t situatie.
Succes Marco met het hele gedoe

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Lekker logische allemaal
Jij heb nu de mazzel dat je 2 (of meer ) auto’s heb.
Als je maar 1 auto heb kan je er dus helemaal niet meer rijden
Waarom komt er niet gewoon 1 keer iemand kijken die zegt hoeveel het in totaal gaat kosten en dat wordt met de verzekering of wie dan ook overlegt zodat het gefixt kan worden.
Snap ook niet waarom in deze tijd waar alles super snel gaat dat je uiteindelijk nog een paar weken op je geld moet wachten…
Succes ermee

Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Hangt er of hing er verf van die kl**tz*ak zijn wagen aan de XM?
want als de politie wil,kunnen ze met een verfstaal laten bepalen van welke wagen het afkomstig is!! bvb,ik zeg maar wat:een renault!! Dan hoeven ze eerst in de buurt,maar alle renaults van die kleur af te schuimen,en indien nodig kunnen ze verder gaan zoeken!!
Blooper1963 schreef:Hangt er of hing er verf van die kl**tz*ak zijn wagen aan de XM?
want als de politie wil,kunnen ze met een verfstaal laten bepalen van welke wagen het afkomstig is!! bvb,ik zeg maar wat:een renault!! Dan hoeven ze eerst in de buurt,maar alle renaults van die kleur af te schuimen,en indien nodig kunnen ze verder gaan zoeken!!
Nee, geen verf. Wel achterlichtscherven, maar volgens de politie konden ze daar niets mee…
Het is trouwens waarschijnlijk een aanghanger geweest, wat er was totaal geen verf zichtbaar…
Xsara Coupe
de politie in nederland geeft ook aan deze dingen geen tijd weg want het is te kostbaar en duurt te lang ze blijven liever flitsen leverd meer op voor den haag
Zo, na wat getouwtrek heb ik het zo ver weten te schoppen dat de auto volgende week de weg op mag!
Vandaag is de voorkant gedemonteerd en het ziet er allemaal recht en vlak uit. Morgen de mening van de garage en de mening van de schade-expert indien nodig maandag…
En daarna kan het hele circus van aanvraag bij het waarborgfonds in werking worden gezet…
En ik kan weer rond gaan toeren met de xm. Zij het met een schoonheidsfoutje…
Xsara Coupe
dat is goed nieuws

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
citroenc2 schreef:dat is goed nieuws

Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
at %@$&# last!
eindelijk weer zoeven met die bak.
Zo, vandaag bij Autobedrijf Knopper in Utrecht een bumpersteun gehaald, alles in elkaar geschroefd, en karren maar weer
Ik heb meteen de dame even 100km ingereden en heb nu een grijns op mn gezicht die voorlopig niet meer weggaat
Nu de puntjes op de i voor de vering en dan kan het helemaal niet meer stuk
En dan als het verzekeringsgeld binnen is de auto laten spuiten, want dis natuurlijk geen gezicht
Foto’s komen morgen, aangezien ik geen camera bij de hand heb…
Xsara Coupe