1 van de 21
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
Statustopic Citroën-Forum
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 05 maart 2007 01:56 PM

Forummers,

Ik maak hierbij een topic aan met de status van lopende issues van het CFNL. Mochten er symptomen optreden die niet direct opgelost kunnen worden dan worden deze hier gepost door een van de admins of moderators.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 05 maart 2007 01:58 PM
  [ # 1 ]

Issue 20070305

Op dit moment speelt er een issue met mail richting een aantal domeinen. Hierdoor blijft mail met bijvoorbeeld de notificatie van een pb bericht hangen in de mailqueue waardoor deze niet op plaats van bestemming komt.

De domeinen waarvoor dit geldt:

hotmail.com, live.nl en excite.com

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 05 maart 2007 07:26 PM
  [ # 2 ]

Ik heb zojuist een hele lading topic notificatie’s binnen gekregen van topics die ik ondertussen alweer bijgelezen heb, ik neem aan dat het weer werkt?

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 05 maart 2007 07:54 PM
  [ # 3 ]

hotmail.com werkt weer en excite.com ook weer. Ik verklaar issue 20070305 hiermee opgelost.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 31 maart 2007 05:26 AM
  [ # 4 ]

Beste forummers, er was een servercrash om 22.01:42 op vrijdagavond, forum is nu net weer up, we zijn aan het onderzoeken waar het door kwam. Maar dat doe ik nadat ik heb geslapen.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 31 maart 2007 01:34 PM
  [ # 5 ]
sans-pareil schreef:

Maar dat doe ik nadat ik heb geslapen.

Lijkt me verstandig Laughing

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15717
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 31 maart 2007 02:38 PM
  [ # 6 ]
sans-pareil schreef:

Beste forummers, er was een servercrash om 22.01:42 op vrijdagavond, forum is nu net weer up, we zijn aan het onderzoeken waar het door kwam. Maar dat doe ik nadat ik heb geslapen.

Goed werk, S-P!! Je hebt je slaap wel verdiend.  Wink

Zonder dit forum zitten een heleboel mensen te denken wat ze nu met hun vrije tijd moeten doen… Rolling Eyes  Wink

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 31 maart 2007 02:41 PM
  [ # 7 ]
sans-pareil schreef:

Beste forummers, er was een servercrash om 22.01:42 op vrijdagavond, forum is nu net weer up, we zijn aan het onderzoeken waar het door kwam. Maar dat doe ik nadat ik heb geslapen.

Goed werk SP Exclamation ....en Thijs zal zeker ook wel een duit in het zakje hebben gedaan. Wink

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 31 maart 2007 02:53 PM
  [ # 8 ]
Bram schreef:

Goed werk SP Exclamation ....en Thijs zal zeker ook wel een duit in het zakje hebben gedaan. Wink

Hmm nee helaas niet, ik zag pas smsje toen ik in bed lag gisternacht. En aangezien de machine niet meer bereikbaar was denk ik dat SP even naar 020 is gereden om em weer aan te zetten. Het enige voordeel van deze crash is dat we een nieuwere kernel op de machine konden laden zonder het forum down te brengen Smile

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27787
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 31 maart 2007 03:04 PM
  [ # 9 ]

ik moet ook zeggen dat ik het forum nu veel sneller vind dan de laatste dagen Wink

maar dat kan misschien ook met het tijdstip te maken hebben, aangezien ik door de weeks meestal savonds bezig ben, en ken me voorstellen dat dat niet de meest rustige momenten zijn Razz

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 31 maart 2007 03:10 PM
  [ # 10 ]

Ja, moest er inderdaad gewoon naartoe, op zich niet gepland maar ik kon ook gelijk wat andere bakken gecontroleerd rebooten.

Oorzaak is wel wat mysterieus… maar even gaan puzzellen.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 31 maart 2007 09:51 PM
  [ # 11 ]

je kan nu wel gewoonzeggen dat de migratie naar de servers van citroen nederland vanacht gebeuren moest hoor .

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 01 april 2007 12:25 AM
  [ # 12 ]

Top dat het weer opgelost is !

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 09 april 2007 02:49 PM
  [ # 13 ]

We hebben zojuist de upgrade naar Debian Etch succesvol uitgevoerd. Alleen is er iets stuk met het de recente topics mod. Maar daar kijken we naar.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 09 april 2007 03:06 PM
  [ # 14 ]

En recent.php werkt ook weer. Ik ga in de zon zitten Smile

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 13 april 2007 12:31 PM
  [ # 15 ]

Na de upgrade naar Debian Etch en PHP5 van afgelopen maandag waren er wat performance problemen. Na een boel geromel met het fine tunen van mysql bleek dat om een of de andere reden, er bij de nieuwe versies van apache en mysql een stuk meer apache processen nodig zijn, en waarschijnlijk was dit ook de laatste tijd het knelpunt. De max hoeveelheid apache processen is verdubbeld, en zo te zien heeft dit wel enig effekt.

Bij een upgrade is het soms nodig om even uit te werken welke instellingen nodig zijn om de nieuwste versie van een software pakket optimaal te laten werken, maar zo te zien loopt het nu weer goed.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
 
1 van de 21
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook