1 van de 48
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
Spuiten (en slikken). Zweven met een glimlach.
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 02 april 2007 03:45 PM

Nou, de kogel was al even door de kerk maar vanochtend heb ik dan eindelijk de CX naar Citroville gebracht. Ik had vooraf de hoop haar voor Citromobile weer terug te hebben, maar ze wordt vandaag kaal gemaakt en gaat vanavond of morgenochtend al naar de spuiter. Als alles meezit staat ze daar een week, heeft Dibert dan nog een dag of twee nodig om alles weer op te bouwen en mag ik mijn “nieuwe” CX in de loop van volgende week alweer ophalen.

Dibert heeft beloofd wat digitale foto’s te maken (Borculo is net even te ver weg om elke dag heen te rijden) en ik heb voor de zekerheid ook maar een wegwerpcameraatje in de auto gelegd dus als het goed is kan ik over een tijdje hier wat foto’s plaatsen van de CX bij Citroville en de spuiter. Ik ben erg benieuwd. Ze zag er al niet slecht uit maar met een nieuwe jas is ze de komende jaren weer helemaal het vrouwtje.
Hier dus geen spectaculaire verhalen over hoe ik de auto eigenhandig kaal en strak heb gemaakt, dat laat ik graag aan mensen over die echt weten wat ze doen. Het is tenslotte de bedoeling dat de auto erop vooruit gaat…  Wink Maar de foto’s vertellen het verhaal straks hopelijk ook…

En nu maar hopen dat het qua plaatwerk bij 4 nieuwe portieren blijft. Maar goed, slikken wordt het straks sowieso, als ik de rekening krijg… Nou ja, dan heb je ook wat… Wordt vervolgd dus.

Hieronder twee foto’s van gisteren, met dank aan T(h)ijs en WOF, ik heb geen foto’s van mijn eigen auto gemaakt gisteren.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
Edwin van Seggelen
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 134
Geregistreerd: 27-08-2006

Gepost: 02 april 2007 05:59 PM
  [ # 1 ]

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat, Fr… euhh Mulder! Ik zal voor CitroMobile wat extra zakdoeken bij mij steken, voor het geval ik erg begin te kwijlen Laughing .

De CX’en voor en achter de jouwe zouden voor de spuiter overigens een wat grotere uitdaging zijn denk ik zo (no offence, ladies and gentlemen).

Sterkte deze week met afwachten!

Citroën CX 25 GTI TURBO 2, C’est Démon!

Surf eens naar: http://www.citroen-cxclub.nl/

Ex DS 21 Pallas (1969)
Ex CX 25 GTi T2 (1987)
Ex XM V6 Exclusive Aut. (1998)

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 02 april 2007 06:06 PM
  [ # 2 ]

Ook erg benieuwd.  Razz Was ‘t al maar nu wordt ‘t idd helemaal een kwijlmobiel Cool

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 02 april 2007 10:22 PM
  [ # 3 ]
Edwin van Seggelen schreef:

De CX’en voor en achter de jouwe zouden voor de spuiter overigens een wat grotere uitdaging zijn denk ik zo (no offence, ladies and gentlemen).

Nee hoor, van rode vlekken en roest gaat ze echt niet minder soepel rijden Cool

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5902
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 02 april 2007 11:14 PM
  [ # 4 ]

Ik neem aan dat ze weer in dezelfde kleur wordt gespoten? Übergeil!
Ben benieuwd naar het resultaat.

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 03 april 2007 01:56 AM
  [ # 5 ]

Zelfde kleur inderdaad, moest er erg aan wennen maar ben er inmiddels erg aan gehecht. Er worden meteen een paar kleine dingetjes (spiegel, antenne, voorruitpees, wielen spuiten) meegenomen, dus als dit achter de rug is zou ze voorlopig wel even “af” moeten zijn. Technische ongemakken daargelaten, ze verbruikt wat olie de laatste tijd en er mogen ook wel weer nieuwe achterbanden op…

In alle opwinding ben ik vergeten dat ik volgende week met vakantie ben dus ik zal sowieso nog even een weekje langer moeten wachten…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 03 april 2007 01:41 PM
  [ # 6 ]
Edwin van Seggelen schreef:

Fr… euhh Mulder!

... als u mij bij mijn voornaam wilt noemen dan moet u dat gewoon doen hoor, meneer van Seggelen.  Wink Niets te verbergen, deze nick had ik nou eenmaal al op een ander forum…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
Edwin van Seggelen
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 134
Geregistreerd: 27-08-2006

Gepost: 03 april 2007 03:48 PM
  [ # 7 ]

Hahaha!

Da’s goed. Laughing

Citroën CX 25 GTI TURBO 2, C’est Démon!

Surf eens naar: http://www.citroen-cxclub.nl/

Ex DS 21 Pallas (1969)
Ex CX 25 GTi T2 (1987)
Ex XM V6 Exclusive Aut. (1998)

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 03 april 2007 03:58 PM
  [ # 8 ]

Wat is de naam eigenlijk van die kleur. Wij hebben een GS Break in die kleur gehad, dat vergeet je gewoon niet meer. Superfraaie kleur idd.
Is het Vert Papyrus?
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
maartens
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1039
Geregistreerd: 03-11-2006

- CX 25ie Prestige
- BX 16 TZI Automaat
Gepost: 03 april 2007 05:12 PM
  [ # 9 ]

Vert Argenté.

Mooie kleur. Had ooit een DS in die kleur.

mijn Prestige: http://www.mijnalbum.nl/Album=DQOIQAKQ
ex: BX 16TRS, BX 16TRI, XM 2.0, DSuper 5, Xantia 1.8 16v, BX 16TZI

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 03 april 2007 05:27 PM
  [ # 10 ]

Vert Papyrus, AC 536. Geen idee of dat ook op de GS geleverd is maar het zou zomaar kunnen. Patje74 heeft een GS in een kleur die er verdacht veel op lijkt. Het lijkt inderdaad wel wat op het DS-lichtgroen, maar dat is echt nog wat lichter. Mijn CX heeft (had?) nu wel ongeveer dezelfde tint, maar dat is als gevolg van de weergoden.

Is inderdaad redelijk zeldzaam en alleen geleverd in 1977-1978.
Ik geloof dat cxfanatic ooit een Prestige in die kleur heeft gehad, en Golden Years in Vught heeft in 2004 een CX 2000 Super in dezelfde kleur verkocht en onlangs nog een CX Diesel in deze kleur. Hm, laat ik maar eens ophouden, het wordt al een aardige opsomming, gaat allemaal ten koste van de exclusiviteit…  Wink

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 03 april 2007 11:26 PM
  [ # 11 ]

beter zo nieuw jasje maar mag ik ook weten hoe de gespoten gaat worden en of je ook direct weer een roestbehandeling doet op de auto nu je overal goed bij kan Wink

Profiel  
 
2Black
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 641
Geregistreerd: 09-07-2005

Gepost: 04 april 2007 12:19 AM
  [ # 12 ]
Edwin van Seggelen schreef:

De CX’en voor en achter de jouwe zouden voor de spuiter overigens een wat grotere uitdaging zijn denk ik zo (no offence, ladies and gentlemen).

De break achter Mulder ben ik…

En “Witje” moet helemaal niet gespoten… of wellicht de motorkap (oké dan.., maar dan wel met de regenboog)..!
Witje was ooit in dienst bij een luchttechniek bedrijf en is gewoon nog steeds in die bedrijfskleuren… alleen zonder de naamsbestickering.
Overigens zijn we daardoor wel zo ongeveer de herkenbaarste privé CX van het land.. Cool .

Ennuh Mulder… succes met je straks nog strakkere exemplaar.

Profiel  
 
markV624
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 505
Geregistreerd: 22-02-2006

Gepost: 04 april 2007 01:16 AM
  [ # 13 ]

Mulder ,

Je laat je dame opnieuw overspuiten .
Als ik de twee fototjes bekijk ziet ze er best goed uit .
Waarom laat je haar nu overspuiten ?
Hoe weet je zeker dat je dezelfde kleur krijgt ?
Is de kleurcode voldoende voor de spuiter om
dezelfde kleur te kunnen maken ?

Groet ,


Mark

enjoy flying Citroën

Profiel  
 
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 04 april 2007 01:20 AM
  [ # 14 ]

Onze Familiale is een goede 2e denk ik hehe.

2Black schreef:

Overigens zijn we daardoor wel zo ongeveer de herkenbaarste privé CX van het land.. Cool .

Ennuh Mulder… succes met je straks nog strakkere exemplaar.

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 04 april 2007 01:21 AM
  [ # 15 ]
markV624 schreef:

Mulder ,

Je laat je dame opnieuw overspuiten .
Als ik de twee fototjes bekijk ziet ze er best goed uit .
Waarom laat je haar nu overspuiten ?
Hoe weet je zeker dat je dezelfde kleur krijgt ?
Is de kleurcode voldoende voor de spuiter om
dezelfde kleur te kunnen maken ?

Groet ,


Mark

kleurcode is voldoende om de orginele lak te krijgen

Profiel  
 
 
1 van de 48
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook