20 van de 86
« Eerste  < Vorige 18 19 20 21 22 Volgende >  Laatste »
   
80-99-ZT de Trax van Graddus, modificircus
Gepost: 18 april 2014 09:00 PM
  [ # 286 ]

Er zit best veel ruimte tussen hoor, dat vertekend wat op de foto’s denk ik. Op de voorsnip komt een tussenplaat die hem verbind met het voorscherm. Daarin zit een opening waar de pijp doorheen gaat. Deze nieuwe pijp gaat precies midden door dat gat.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 18 april 2014 09:25 PM
  [ # 287 ]
Profiel  
 
Gepost: 18 april 2014 09:39 PM
  [ # 288 ]

Je zit in het verkeerde topic Arjan Very Happy

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 18 april 2014 09:51 PM
  [ # 289 ]
Profiel  
 
Gepost: 18 april 2014 10:12 PM
  [ # 290 ]
Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43038
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 18 april 2014 11:41 PM
  [ # 291 ]
graddus schreef:

Dat dus.

Scheelt toch ruim 1200 toeren bij 100 KM/H…

(voor alle duidelijkheid, de voorlaatste kolom geldt nu (straks) voor mijn auto. De laatste kolom is de combinatie van het originele differentieel van de trax met de versnellingsbak van de ID)

dat is weinig zeg, want een ds21 met 5 bak maakt bij 100 al 2600 toeren. In z’n 5 dus .. Moet ook wel, anders trekt ie écht niet meer Laughing

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
Gepost: 18 april 2014 11:44 PM
  [ # 292 ]

Ik vind het ook extreem weinig, maar als je naar de sprong in de overbrenging kijkt zie je ook wel dat de vier een echte overdrive is.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43038
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 18 april 2014 11:46 PM
  [ # 293 ]

Ik vraag mij oprecht af of het klopt.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
Gepost: 18 april 2014 11:57 PM
  [ # 294 ]

Ik heb nog geen andere info over de overbrengingsverhoudingen gevonden op het grote overspannende net.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43038
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 18 april 2014 11:58 PM
  [ # 295 ]

Ik niet in mijn boekenkast. Dat wil dus zeggen dat ik het juiste boek niet kan vinden. Nog niet…..

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
Gepost: 18 april 2014 11:59 PM
  [ # 296 ]

In het werkplaatsboek staat die info in elk geval niet en andere boeken heb ik niet over de ID.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43038
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 19 april 2014 12:06 AM
  [ # 297 ]

Hoe dan ook, eigen ervaringen met ID’tjes zeggen mij dat ie bij 1000 toch echt rond de 2800-3000 toeren maakt.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
Gepost: 19 april 2014 12:29 AM
  [ # 298 ]

Wie weet doet die toerenteller het straks wel, dan merken we het vanzelf.

Profiel  
 
H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5359
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 19 april 2014 12:31 AM
  [ # 299 ]
waterman schreef:

Hoe dan ook, eigen ervaringen met ID’tjes zeggen mij dat ie bij 1000 toch echt rond de 2800-3000 toeren maakt.

gulp 1000? Dat waren nog eens auto’s die Traxen!  Wink o nee ID-en…

Profiel  
 
Gepost: 20 april 2014 10:24 PM
  [ # 300 ]

Nu ik toch met de uitlaat bezig ben, heeft iemand hier ervaring met het wrappen van het spruitstuk/downpipe? Een beetje minder hitte onder de kap kan bij een trax vast ook geen kwaad.

Profiel  
 
 
20 van de 86
« Eerste  < Vorige 18 19 20 21 22 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook