39 van de 86
« Eerste  < Vorige 37 38 39 40 41 Volgende >  Laatste »
   
80-99-ZT de Trax van Graddus, modificircus
Gepost: 28 maart 2015 10:42 PM
  [ # 571 ]

Ik hoop in elk geval dat deze ‘lap’ goed genoeg is…

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 29 maart 2015 10:50 AM
  [ # 572 ]

Effe goed plamuren zijn die kleine gaatjes in de kop ook weer dicht Wink
Voor de rest goed bezig !

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
mark sm
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 556
Geregistreerd: 17-01-2009

Gepost: 29 maart 2015 12:57 PM
  [ # 573 ]

ziet er goed uit

gr Mark

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 29 maart 2015 01:13 PM
  [ # 574 ]

Frank vraagje:

Wat voor plamuur gebruikt men daarvoor?

Profiel  
 
H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5359
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 29 maart 2015 01:45 PM
  [ # 575 ]

Op beurzen staat toch wel eens vloeibaar/kneedbaar “metaal”?
Men zegt dat dat heel duurzaam en sterk is.
http://www.autoschadeshop.nl/index.php/naar-de-autoschadewebshop/search?keyword=repair+stick&limitstart=0&option=com_virtuemart&view=category
Hebben ze zelfs als aluminimum spul…

Profiel  
 
mark sm
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 556
Geregistreerd: 17-01-2009

Gepost: 29 maart 2015 04:27 PM
  [ # 576 ]

Dat gaat ‘m natuurlijk niet worden…

gr Mark

Profiel  
 
Gepost: 29 maart 2015 04:34 PM
  [ # 577 ]

Je hebt beunen en je hebt beunen Smile

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 29 maart 2015 05:31 PM
  [ # 578 ]

Laughing had eigenlijk geen serieuze reacties verwacht.

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Gepost: 29 maart 2015 06:55 PM
  [ # 579 ]

Dat was natuurlijk wel buiten Gert gerekend Smile

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 29 maart 2015 08:37 PM
  [ # 580 ]
H@ns schreef:

Op beurzen staat toch wel eens vloeibaar/kneedbaar “metaal”?
Men zegt dat dat heel duurzaam en sterk is.
http://www.autoschadeshop.nl/index.php/naar-de-autoschadewebshop/search?keyword=repair+stick&limitstart=0&option=com_virtuemart&view=category
Hebben ze zelfs als aluminimum spul…

Zou ik eerder voor 2 component (vloeibaar) van Loctide of Bison gaan.
Zelf gebruik ik met grote tevredenheid J-B weld

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
Gepost: 29 maart 2015 10:43 PM
  [ # 581 ]

Weet er iemand hoe dit ding werkt? Het is een ruitensproeierpompje met slechts een aansluiting. De rest is helaas weg gesmolten, maar in mijn herinnering zat er een slangetje aan dat uitmondde in een T-stukje waar dan weer een slangetje van naar het reservoir ging en eentje naar de ruitensproeier zelf. Het meest frappante vind ik dan weer de vier elektroaansluitingen, maar zonder het verder echt goed bekeken te hebben lijken me dat aansluitingen om andere ‘apparaten’ achter het dash van aarde te voorzien. Roept u maar.

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 29 maart 2015 11:39 PM
  [ # 582 ]
F.SvM schreef:

Laughing had eigenlijk geen serieuze reacties verwacht.


Kak, zie nu pas =>  Wink  achter het berichtje van Frank….

hmz

Maar serieus, der is wel spul er voor wat H@ns poste Confused:

Profiel  
 
mark sm
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 556
Geregistreerd: 17-01-2009

Gepost: 30 maart 2015 12:42 AM
  [ # 583 ]

Dat spul is voor mensen die niet kunnen lassen…

gr Mark

Profiel  
 
Gepost: 30 maart 2015 07:43 PM
  [ # 584 ]

Hmm vandaag van alles binnen gekregen, maar nog geen pakkingset. Nog even geduld met de wederopbouw dus. Hopelijk rijdt morgen het juiste busje de straat in. Ondertussen zijn mijn voorschermen bijna klaar. Rechts is gelast, voorzien van nieuwe punt en een aangepaste spatlap (je had gelijk Aardt), links had al een nieuwe punt, heeft nu ook weer een spatlap en wil alleen nog een paar kleine stukjes nieuwe plaat over een paar gaatjes in de rand. Dat gaat vanavond nog wel lukken.

Profiel  
 
Gepost: 30 maart 2015 09:11 PM
  [ # 585 ]

En als ik de track en trace mag geloven heb ik morgen de pakkingset binnen…

Profiel  
 
 
39 van de 86
« Eerste  < Vorige 37 38 39 40 41 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook