een goude cx tupe 1 op de waterlinie weg afslag hoograven om half 4

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Citrobert schreef:Spotted in my house:
Wat een prachtig model, deze heb ik nog nooit gezien.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Vandaag op een 2 koloms brug gespot een CX 2500D uit 1980

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Maandag 24-9 om +/- 05:30 -05:45 uur een witte break op de Koningskade in Den Haag. Ik kwam zelf van de andere richting, op de motor. Nummerplaat niet kunnen spotten.

Totaal aantal Berichten: 9071
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Citrobert schreef:Spotted in my house:
Welke schaal is dat? 1/43?
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Net weer gespot: Een 22 TRS op LPG in Cassis Nacré, erg mooi! De 46-NZ-TX. In Veghel rijdend op de corridor langs mijn bedrijf. Niemand van de lijst toevallig?
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
M’n vader heeft (waarschijnlijk) CX Break ‘witje’ gespot op de snelweg bij Grave!
Vandaag in Breda, afslaand van de Noordelijke Rondweg naar de Speelhuislaan: mooie gifgroen-metallic type 1 Break. Stijlvol! (in tegenstelling tot mijn claxon bij het passeren ops: )
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
DSFreak schreef:M’n vader heeft (waarschijnlijk) CX Break ‘witje’ gespot op de snelweg bij Grave!
Da’s natuurlijk goed mogelijk aangezien “Witje” in Wijchen woont.
En aangezien je zelf in Doesburg verblijft loop je practisch dagelijks de kans haar tegen te komen…. “Witje” legt wekelijks zo’n 700km af tussen Wijchen, Arnhem, Doetichem en Doesburg of de randgemeenten in die buurt.
Nogmaals de NOS-break van Ernst, mooie bak!

Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
2Black schreef:DSFreak schreef:M’n vader heeft (waarschijnlijk) CX Break ‘witje’ gespot op de snelweg bij Grave!
Da’s natuurlijk goed mogelijk aangezien “Witje” in Wijchen woont.
En aangezien je zelf in Doesburg verblijft loop je practisch dagelijks de kans haar tegen te komen…. “Witje” legt wekelijks zo’n 700km af tussen Wijchen, Arnhem, Doetichem en Doesburg of de randgemeenten in die buurt.
Dat is leuk!
Ik was haar zelf ook één keer over eerder tegen gekomen op brug over de ijssel van Doesburg naar Dieren.
Dan zal ik wat vaker met de fiets die kant op gaan want zoveel CX’en zie ik hier niet echt!
De kant van Arnhem zie je ze vaker.
Gelukkig staat er dan in heel Doesburg slechts 1 CX, een (mooie!) 1e serie 2400 GTI met zwart leer.
Gespot: In Purmerend een witte CX tissier (of iig een lange 3 asser). Fotootje gemaakt, maar helaas, thuis geeft de memory card geen sjoege. Als ie er later nog steeds staat, probeer ik het nog een keer. vraag me af of ie evt te koop is. staat wel voor een soortenmet van garage bedrijfje. (maarja, als ik mijn eend voor een soortenemet van garagebedrijfje zet, betekend ook nog niet dat ie te koop is.)
douwe
Vanmorgen reed ik in Den Bosch zowaar achter een grijze CX 25 TRD TURBO 2 aan. De SN-DH-72

Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Een CX Pallas: