173 van de 194
« Eerste  < Vorige 171 172 173 174 175 Volgende >  Laatste »
   
De SM van Waterman: is verkocht.
demuywo
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Gepost: 15 februari 2014 09:27 AM
  [ # 2581 ]

Wat is er zaliger dan op een zaterdagmorgen naar zo’n filmpje te kijken! Smile

Profiel  
 
Bart1989
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3180
Geregistreerd: 10-10-2007

Gepost: 15 februari 2014 11:39 AM
  [ # 2582 ]

Ja, bijzonder mooi beeldmateriaal & wagen uiteraard.  surprised

 

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43050
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 27 maart 2014 11:38 AM
  [ # 2583 ]

Mijn voorjaar met de SM begon met een lekke band rechts voor, die nu gelijk grondig naar z’n moer is Cool Er moesten toch al 2 nieuwe voorbanden op, dus dat kan nu gelijk geregeld worden. Verder liep het motortje niet helemaal fijn. 20x uit- en inrijden van de garage met een koude motor werd niet helemaal gewaardeerd door de 6 bougietjes. Die dus even schoongemaakt en voor nood de velgen met winterbanden er maar even onder gezet op de vooras. Gelijk mee naar m’n werk gereden, een retour tripje van 140 km en ze rijdt weer zoals het zou moeten. Nu maar eens een afspraak met plaatwerker en spuiter maken voor de linker zijkant.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 27 maart 2014 11:58 AM
  [ # 2584 ]
Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43050
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 27 maart 2014 12:02 PM
  [ # 2585 ]

Pirelli’s natuurlijk. M’n XwX’en houd ik voor als ik in de zomer naar het buitenland ga.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
jantje1948
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9866
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 27 maart 2014 12:16 PM
  [ # 2586 ]

Weer het plaatwerk? Wat is er mee?

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43050
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 27 maart 2014 12:19 PM
  [ # 2587 ]

Linker kant nu. Gaatje in het voorscherm, wielplaatje een gaatje. Par krassen, niets bijzonders. Voor 2k rijden we weer glimmend rond denk ik.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 27 maart 2014 04:35 PM
  [ # 2588 ]

Zonder kleurverschil?  devil

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43050
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 27 maart 2014 05:00 PM
  [ # 2589 ]

Je bedoeld zoals bij jouw bx tussen de deuren en de rest van de auto?

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 27 maart 2014 05:01 PM
  [ # 2590 ]
Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43050
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 14 april 2014 10:04 PM
  [ # 2591 ]

Vandaag de SM weer eens wat noodzakelijk onderhoud gegeven. Nieuwe voorbanden, voorwielophanging doorgesmeerd, vers vet in de tripoidehuizen, de lampenbak eens goed schoongemaakt en de koplampbediening nagelopen. Natuurlijk ook het lhm-filter schoongemaakt en de remmen voor en achter ontlucht en een lastig lek in de eerste uitlaatdemper hersteld. Daarvoor moest ik wel eerst het hitteschild wat op de demper zit losslijpen. Daaronder zat een gaatje. Maar goed: demper netjes gelast, het hitteschild er weer netjes op gelast natuurlijk en de boel weer onder de auto. Het is weer helemaal gasdicht.

Kortom, lekker 6 uurtjes bezig geweest.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5359
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 14 april 2014 10:17 PM
  [ # 2592 ]

Best een leuke foto eigenlijk…
Misschien vanwege het contrast met de achtergrond…

Heb je trouwens een RVS uitlaat?
Ik heb wel eens gezien dat iemand toch een gaatje kreeg in een RVS demper
Heeft wel bijna 20 jaar geduurd. Was ook maar een klein gaatje, kon dichtgebrobbeld worden met een proplas uit een (TIG?) lasapparaat.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43050
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 14 april 2014 10:19 PM
  [ # 2593 ]

Ik heb de uitlaat van RVS na de eerste demper. Dat heb ik gedaan voor de klank van de uitlaat en omdat “normaal” staal beter warmte af kan voeren en dat is voor mij belangrijk. Nu zat er dus een gaatje in die eerste demper.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43050
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 18 april 2014 11:37 AM
  [ # 2594 ]

Dinsdag heb ik de SM maar weer eens opnieuw laten taxeren. De laatste keer was inmiddels toch alweer drie jaar geleden, vlak voor de Citron Pressé van 2011. De taxateur heeft de auto, de geschiedenis en alle facturen grondig bekeken en kwam met een waarde die mij verbaasde (in positive zin).

Binnenkort gaat ie naar de plaatwerker/spuiter voor het herstel van het linker voorscherm en het opnieuw spuiten van de linkerkant. Kijken of dat gaat lukken voor eind juni.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 18 april 2014 11:43 AM
  [ # 2595 ]
Profiel  
 
 
173 van de 194
« Eerste  < Vorige 171 172 173 174 175 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook