Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
CitroMarty schreef:icefire schreef:als we er weer een hebben (
) wordt ‘t weer gewoon de dagelijkse wagen….
2400 pallas kopen???
He is deze weer te koop, stond vorig jaar bij Timmer in Groningen.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
De CX is voor het mooie weer en de vakanties. Vrijdag gaan we weer richting Frankrijk, eerst een nachtje/dagje Classic Car Resort en daarna nog wat verder zuidelijk. Lekker zwevend door het Franse land… En als het hier een beetje weer is is het weer ook een fijn excuus. Voor woon-werk is het niet echt handig, werk sinds kort op 5 minuten fietsen… De 206 kan er eigenlijk ook net zo goed uit dus…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Dagelijkse toerauto voor lekkere ritten, maar met slecht weer laat ik ‘m liever staan omdat het dan toch niet zo leuk is om te gaan toeren.
O ja, en soms moet ik ook echt ergens heen en dan neem ik natuurlijk ook de CX.
de mijne zijn er voor de bij maar als je meerdere autos heb komen ze niet zo vaak meer buiten
Momenteel ‘dagelijks’ werkpaard. Ben wel op zoek naar een ander huis met garage!. Vanaf november ga ik de grande dame alleen nog maar voor de lekkere rit gebruiken.
1 huis reeds afgevallen. Garage was te kort!
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Remco H. schreef:1 huis reeds afgevallen. Garage was te kort!
SCHANDALIG

Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
CX wordt dagelijks gebruik
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Voor het dagelijks gebruik,ook als pakezel.
De beide cx’en worden niet ontzien,ze moeten hard werken.
Gr Raymond
Het was een cx of niks
Na de verkoop van onze DS Pallas,rijd ik ook weer veel in onze CX 2 liter. Het is niet voor dagelijks gebruik,maar ze staat wel hele dagen buiten helaas. Het is dan ook een wagen met gebruikssporen,met wat beginnend roest onder aan de portieren. Gisteren zelfs voorzien van een nieuwe radiateur. Worden zeldzaam,nieuwe radiateuren heb ik me laten vertellen,en dan vooral van de 2 liter modellen. Dus on-topic,als we d’r nodig hebben,pakken we d’r met weer en wind
De rest is allemaal stuk of in restauratie, raymond?
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
CX-power schreef:De rest is allemaal stuk of in restauratie, raymond?
De limousine en de gti turbo zijn goed rijdend,alleen geschorst.
De gti t2 gaat waarschijnlijk ingezet worden als ralley-cx,moet wel eerst opgeknapt worden.
De prestige en de break rijden ook allebei met apk,maar er moet aan allebei de wagens wel gesleuteld worden.
Zolang het rijd is het toch prima?.
Gr Raymond
Het was een cx of niks
CitroMarty schreef:icefire schreef:als we er weer een hebben (
) wordt ‘t weer gewoon de dagelijkse wagen….
2400 pallas kopen???
Haha,
nee bedankt. We willen het liefste weer een trs (2e serie) eventueel een gti (mag ook niet teveel zuipen; maar ook geen diesel omdat ondanks het dagelijks gebruik de jaarkilometrages laag zijn).
Tevens moeten we de polo nog kwijt of inruilen.
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.
Mag ik vragen wat voor Polo je hebt? Mijn vriendin zoekt er een!

Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik rijd dagelijks in mijn gti t2, zou het ook niet anders willen. CX’en moeten rijden, daar zijn ze voor.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
CitrofielTD schreef:Mag ik vragen wat voor Polo je hebt? Mijn vriendin zoekt er een!
Polo 1.6 benzine, uit 1995, 246000 km, donkerroodmetallic, elec ramen, cv (geen afstandbediening). Gewoon een Polo. Rijdt prima. Deze:
[url]http://img211.imageshack.us/img211/3460/polorvus7.jpg [/URL]
wordt wel heel off topic zo: in de polo wordt ook dagelijks gereden
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.