2 van de 61
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
De DS van Mr. Smith : Op vakantie in La Douce France
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10296
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 16 maart 2008 09:49 PM
  [ # 16 ]

Deze “vijs” regelt het stationair mengsel. Als ie ontbreekt, krijgt de motor stationair veel te veel lucht, dus loopt ie te arm (of helemaal niet).

Citroen!

Profiel  
 
Mr. Smith
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1063
Geregistreerd: 21-12-2005

Gepost: 16 maart 2008 09:52 PM
  [ # 17 ]
DriverD schreef:

Deze “vijs” regelt het stationair mengsel. Als ie ontbreekt, krijgt de motor stationair veel te veel lucht, dus loopt ie te arm (of helemaal niet).

Thanks DriverD. Wil je zeggen dat deze vijs toch nog regelbaar is of laat ze gewoon een beetje lucht door ?

La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10296
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 16 maart 2008 09:59 PM
  [ # 18 ]

Deze vijs is regelbaar, vandaar het schroefje eronder. Als je de vijs (schroef in NL) indraait, krijgt de motor minder lucht, ofwel meer benzine, in verhouding. Draai je de vijs uit, dan gaat de motor armer lopen.

Citroen!

Profiel  
 
Mr. Smith
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1063
Geregistreerd: 21-12-2005

Gepost: 16 maart 2008 10:03 PM
  [ # 19 ]
DriverD schreef:

Deze vijs is regelbaar, vandaar het schroefje eronder. Als je de vijs (schroef in NL) indraait, krijgt de motor minder lucht, ofwel meer benzine, in verhouding. Draai je de vijs uit, dan gaat de motor armer lopen.

je hebt het toch niet over schroef 3 ?
want dat is het niet.
In de WPHB wordt er niets over verteld.

La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10296
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 16 maart 2008 10:05 PM
  [ # 20 ]

We hebben het volgens mij over de kleine vijs met het veertje eronder, of niet?

Citroen!

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10296
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 16 maart 2008 10:08 PM
  [ # 21 ]

Anders praten we over de stationair sproeier. Die is niet instelbaar en als ie ontbreekt loopt de motor slecht tot niet. Is een messing “buisje” met gaatjes erin en een sleuf in de kop.

Citroen!

Profiel  
 
Mr. Smith
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1063
Geregistreerd: 21-12-2005

Gepost: 16 maart 2008 10:14 PM
  [ # 22 ]
DriverD schreef:

Anders praten we over de stationair sproeier. Die is niet instelbaar en als ie ontbreekt loopt de motor slecht tot niet. Is een messing “buisje” met gaatjes erin en een sleuf in de kop.

ik weet niet of ze regelbaar is of niet, de schroef waar ik naar verwijs met de pijl op de foto is weg bij mij.
Op de foto is te zien dat de schroef geen veertje heeft, dus niet instelbaar volgens mij daar de kop tegen de behuizing of zelfs tot in de behuizing is geschroefd.  Sluit deze schroef luchtdicht af ?

La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10296
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 16 maart 2008 10:23 PM
  [ # 23 ]

Ja, met behulp van een rondom lopend rubber afdichtringetje.

Citroen!

Profiel  
 
Mr. Smith
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1063
Geregistreerd: 21-12-2005

Gepost: 16 maart 2008 10:28 PM
  [ # 24 ]
DriverD schreef:

Ja, met behulp van een rondom lopend rubber afdichtringetje.

thanks..dan moet ik op zoek naar iets dat afsluit, al hou ik het graag bij origineel. mocht er iemand dit onderdeeltje kunnen missen, dan hoor ik het graag!

La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10296
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 16 maart 2008 10:47 PM
  [ # 25 ]

Neem ff contact op met Huub: http://www.huubintzandt.nl
Hij sloopt en verkoopt DS-delen.

Citroen!

Profiel  
 
Mr. Smith
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1063
Geregistreerd: 21-12-2005

Gepost: 16 maart 2008 10:58 PM
  [ # 26 ]
DriverD schreef:

Neem ff contact op met Huub: http://www.huubintzandt.nl
Hij sloopt en verkoopt DS-delen.

OK! mailtje is net verstuurd!

La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige

Profiel  
 
Mr. Smith
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1063
Geregistreerd: 21-12-2005

Gepost: 31 maart 2008 01:05 AM
  [ # 27 ]

inmiddels heb ik via club magazijn de afsluitplug kunnen bemachtigen en er lekker in gedraaid. Ze draait weer als een klokje, heerlijk!
Hier nog pic met een oordopje ( geel op de foto ) als tijdelijke oplossing.
De afsluitplug heeft geen functie.

La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige

Profiel  
 
Mr. Smith
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1063
Geregistreerd: 21-12-2005

Gepost: 31 maart 2008 01:10 AM
  [ # 28 ]

In de motorruimte vind ik 2 draden waarvan ik god niet weet waar ze voor dienen of beter gezegd, hebben gediend.
Ze komen uit de bekabeling in de motoruimte uit, dicht tegen de kachel.

en

La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige

Profiel  
 
Sentimanel
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 99
Geregistreerd: 15-06-2006

- ID/DS D-Super
- Traction Avant 11BN
- ID/DS ID 19 Confort
- C6 (2005-2012) 3.0 hdi v6
- 2CV Charleston
Gepost: 31 maart 2008 02:52 AM
  [ # 29 ]

draden mss:
Remmen mss om te zien als ze bijna op zijn ?
Bij mij liggen die toch los kan ze niet plaatsten op mijn type (dsuper)
Of mss je 2de tuiter (die van je luchtdruk)
Warmte meter geweest?
Kheb er ook nog eene liggen in mijn ds die ik niet weet…

ICCCR UK 2012 Here we come!! 

Profiel  
 
Mr. Smith
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1063
Geregistreerd: 21-12-2005

Gepost: 31 maart 2008 02:56 AM
  [ # 30 ]
Sentimanel schreef:

draden mss:
Remmen mss om te zien als ze bijna op zijn ?
Bij mij liggen die toch los kan ze niet plaatsten op mijn type (dsuper)
Of mss je 2de tuiter (die van je luchtdruk)
Warmte meter geweest?
Kheb er ook nog eene liggen in mijn ds die ik niet weet…

Mijn remmen,2de tuiter,temp meter sensor allemaal al aangesloten.

La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige

Profiel  
 
 
2 van de 61
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2019 | adverteren
Facebook