5 van de 34
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
   
Gert z’n Xsara coupé VTR 1.6 16V:  Einde van een geweldige reis!
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 25 december 2007 05:41 PM
  [ # 61 ]

Oké want als ik wel eens bij mijn auto had gekeken leek het mij ook niet echt nodig.
De achterbank kan je immers wegklappen zodat je eigenlijk overal wel een keer bij kan Wink

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 30 december 2007 08:43 PM
  [ # 62 ]

Zo deze kerstvakantie, mooi aan de kofferbak gewerkt.

Ik irriteerde me mateloos aan de spullen in de kofferbak.
Ik wou ze graag uit het zicht hebben.

Dus bouwde ik er een dubbele bodem erin. De bodem bestaat uit 3 opbergvaken. Voor de wielsleutels, startkabel, trekkabel, veiligheidsvestje,gevarendriehoek en een doek.

Tevens fungeneert de dubbele bodem een mooie montage plek voor de actieve sub. Kan ik mooi in het hout boren dan in de auto !

Voor de KOFFERBAK VERBOUWING, de FOTO’S daarvan zie mijn site adress onder deze bericht.

Zo nu eerst effe de sub afstellen en dan kan deze klusje van mijn verlanglijstje af.

(Houdige) Op de verlanglijsje staat:

Dakspoiler (Subtiel ding geen taartschepper Twisted Evil  Twisted Evil )
Verlagen voor ( voorkant staat te hoog op de wielen)
Sportuitlaat

En als dat gedaan is, heb ik een aparte Citroën!  Wink
(Want daarvan is der geen een die er zo uit zie als die van mij )

Mzzlll Gert Cool  Cool  Cool

Profiel  
 
johan20
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 339
Geregistreerd: 10-04-2007

- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDI 110 FAP Dynamic
- C3 SX 1.4 HDI
Gepost: 30 december 2007 09:06 PM
  [ # 63 ]

Heel mooi gedaan,maar wat doe je met de kreukzone bij een aanrijding langs achter? Ik denk wel dat die volledig weg is,of heb ik het mis? clap

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 30 december 2007 09:07 PM
  [ # 64 ]
johan20 schreef:

Heel mooi gedaan,maar wat doe je met de kreukzone bij een aanrijding langs achter? Ik denk wel dat die volledig weg is,of heb ik het mis? clap[/quot

Mmm das een goeie! Ach Vuren kraakt wel onder een bepaalde druk..
Zal wel geen apk afkeur zijn…  Surprisedops:

Profiel  
 
johan20
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 339
Geregistreerd: 10-04-2007

- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDI 110 FAP Dynamic
- C3 SX 1.4 HDI
Gepost: 30 december 2007 09:11 PM
  [ # 65 ]

nou een wagen dient niet om te botsen wel om te vertroetellen Wink

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 30 december 2007 09:22 PM
  [ # 66 ]

Ziet er goed uit hoor Wink
Je heb vast ervaring met hout Razz

Denk idd dat die kreukelzone wel mee zal vallen.
Busjes worden heel vaak voorzien van een houtbebouwing aan de binnenkant Wink

Profiel  
 
oetje
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 57
Geregistreerd: 19-12-2007

Gepost: 30 december 2007 09:24 PM
  [ # 67 ]

Heel mooi gedaan,maar wat doe je met de kreukzone bij een aanrijding langs achter? Ik denk wel dat die volledig weg is,of heb ik het mis? clap


hhhhmmm eigenlijk lijkt het mij gevaarlijker dat die spullen los in de bak liggen bij een aanrijding (Voor of achter) Ik vind het in iedergeval heel erg mooi. Zou het graag in mijn Picasso willen nabouwen.  Er is toch nog geen patent op aangevraagd???

Frans

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 31 december 2007 08:56 PM
  [ # 68 ]
oetje schreef:

Heel mooi gedaan,maar wat doe je met de kreukzone bij een aanrijding langs achter? Ik denk wel dat die volledig weg is,of heb ik het mis? clap


hhhhmmm eigenlijk lijkt het mij gevaarlijker dat die spullen los in de bak liggen bij een aanrijding (Voor of achter) Ik vind het in iedergeval heel erg mooi. Zou het graag in mijn Picasso willen nabouwen.  Er is toch nog geen patent op aangevraagd???

Frans

Bij deze geef ik je toesteming om het na te bouwen Wink
(Ik zou het wel leuk vinden als je daarvan fotos op forum zet)


Mzzll Gert Cool  Cool  Cool

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 31 december 2007 08:58 PM
  [ # 69 ]
Arjan Verkade schreef:

Ziet er goed uit hoor Wink
Je heb vast ervaring met hout Razz

Denk idd dat die kreukelzone wel mee zal vallen.
Busjes worden heel vaak voorzien van een houtbebouwing aan de binnenkant Wink

Ach ik zit in de meubels. en met hout werken vindt ik eenmaal leuker dan met metaal.

Gert Cool  Cool  Cool

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27811
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 31 december 2007 09:20 PM
  [ # 70 ]
Profiel  
 
Erik636
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27
Geregistreerd: 27-12-2007

Gepost: 01 januari 2008 05:03 PM
  [ # 71 ]

Ik ben erg benieuwd hoe het eruit ziet als je de voorkant heb verlaagd…
Hoeveel inch velgen heb jij?

De kofferbak ziet er netjes uit zo yes

edit: volgens mij heb je de zelfde velgen als mij… heb even je site bekeken Cool Maakt me nog nieuwsgieriger Wink

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 01 januari 2008 05:06 PM
  [ # 72 ]

15 inch,

Ik vindt dat de wagen voor iets te hoog staat. Kan natuurlijk grotere inch velgen kopen. Dat vult dan de wielkast beter, maar dat doe ik nie.  Deze velgen wou ik zo wie zo heben.

Trouwens mooie kleur heeft jouw wagen erik636

Mzll gert Cool  Cool  Cool

p.s verlagen wordt pas in het voorjaar, als de velgen weer gemonteerd worden.

Profiel  
 
Erik636
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27
Geregistreerd: 27-12-2007

Gepost: 01 januari 2008 06:07 PM
  [ # 73 ]

Thnx.

Ik krijg hem van de week… nog even wachten totdat het kentken er is Smile Ze waren deel 3 kwijt Confused  Maar ik vind inderdaad dat hij ook een beetje hoog staat voor… Ik zou hem ook wel wat lager willen hebben, maar ben erg benieuwd wat het doet met het comfort en de grondspeling.
Ik heb geen zin om kruipend over elke drempel heen te gaan Shocked

Dus ben erg benieuwd Very Happy

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 05 februari 2008 10:43 PM
  [ # 74 ]

Effe een kleine update.

Van de weekend is de wagen weggeweest voor een kleine reparatie aan de dashboard.

De vorige eigenaar had zijn karkit met schroeven op de dashboard geschroefd.  stupid Verder had hij een cruisecontrole erin laten bouwen. Je begrijpt al, toen ik hem kreeg zaten de shroefgaten dus in de dashboard. Klein gelukje de het gat van de cruisecontrole   achter het stuur zit. Deze valt nie echt op.

Dus van het weekend werd het mooi weggewerkt. Je ziet er nog een heel klein beetje nog (Je moet wel weten dat het er zat, anders valt het nie op). Verder waren er wat krassen ook nog weggewerkt. Dus ben ik hier zeer te vreden mee.

Verder werd ook de voorruit gepollijst. Hierdoor verdwijnen de streepen van de ruitenwissers die der inziten. Je hebt nu net een nieuwe voorruit. Nog een voordeel, der zit nu spul op waardoor regenwater sneller eraf gaat. Duss beter zicht tijdens regen. Gelijk ook maar effe nieuwe ruiten wissers gekocht. De ouwe gaven streepen, anders krijg ik weer streepen in de vooruit over een tijdje.

Verder de auto vanbinnen netjes schoon gemaakt en van buiten afgespoten. Is hij mooi schoon voor de meeting Wink !

Mzll Gert Cool  Cool  Cool

Profiel  
 
Bandro
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 53
Geregistreerd: 05-01-2008

- Xsara 1.4I Difference II
Gepost: 06 februari 2008 10:19 AM
  [ # 75 ]
GWHENDRIKS2 schreef:

Effe een kleine update.

Van de weekend is de wagen weggeweest voor een kleine reparatie aan de dashboard.

De vorige eigenaar had zijn karkit met schroeven op de dashboard geschroefd.  stupid Verder had hij een cruisecontrole erin laten bouwen. Je begrijpt al, toen ik hem kreeg zaten de shroefgaten dus in de dashboard. Klein gelukje de het gat van de cruisecontrole   achter het stuur zit. Deze valt nie echt op.

Dus van het weekend werd het mooi weggewerkt. Je ziet er nog een heel klein beetje nog (Je moet wel weten dat het er zat, anders valt het nie op). Verder waren er wat krassen ook nog weggewerkt. Dus ben ik hier zeer te vreden mee.

Verder werd ook de voorruit gepollijst. Hierdoor verdwijnen de streepen van de ruitenwissers die der inziten. Je hebt nu net een nieuwe voorruit. Nog een voordeel, der zit nu spul op waardoor regenwater sneller eraf gaat. Duss beter zicht tijdens regen. Gelijk ook maar effe nieuwe ruiten wissers gekocht. De ouwe gaven streepen, anders krijg ik weer streepen in de vooruit over een tijdje.

Verder de auto vanbinnen netjes schoon gemaakt en van buiten afgespoten. Is hij mooi schoon voor de meeting Wink !

Mzll Gert Cool  Cool  Cool

Beters, dit ga ik vrijdag doen Smile

U96 4-life

Profiel  
 
 
5 van de 34
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook