Totaal aantal Berichten: 3909
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Bonjour,
wellicht stond het reeds in de agenda, maar wie gaat er kijken naar de mooie voitures in het weekend van 7-9 sept. as.?? en verder gezelligheid, BBQ, concours d’elegance, en meer
en als het even kan wel in je eigen cx aan komen, spreekt voor zich.
zie op de site cxclub.nl voor info.
er komt oa cx prestige orphee, prestige honnecker, orphee cabrio, ralley, tissier, loadrunner, break amphibie, en meer.
iedereen (lid/niet-lid) is welkom !!
groet, en tot dan !!
Jim
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Ik ga het hele weekend,ik kom met de prestige,waarschijnlijk met vouwwagen.
Mocht het weer niet zo best zijn,kan ik in ieder geval nog in de voortent zitten.
Partytent mee,zelf nog een bbq mee,muziek erbij,dat komt wel goed.
Ik wil volgende week nog een stroomaansluiting regelen op die camping.
Gr Raymond
Het was een cx of niks

Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Ik kom wel, maar de CX gaat niet mee. Staat nog steeds niet op kenteken. Dus het wordt een C6. Ook niet beroerd.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
waarom niet met je smurfmobiel?
garagestmarien schreef:waarom niet met je smurfmobiel?
Bedoel je daar een auto van Aart mee,of heb je het over mijn ‘‘prachtige’‘
zijdeglans zwarte break met blauw dak.
Gr Raymond
Het was een cx of niks

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
foto met dank aan ToNic
Ja, ik kom ook het hele weekend maar ga niet camperen. Heb een stacaravan gehuurd, lijkt me wel lekker als het gaat regenen.
Nee hoor, ik zou dolgraag met een tentje komen, maar vanwege de dyalise die ik elke nacht moet ‘doen’, heb ik een wat beter onderkomen nodig.
Maarre… kunnen we niet beter in één van de andere topics hierover doorgaan? Zie hier en hier .
P.s. CXfanatic: ik heb begrepen dat de C6 persauto niet beschikbaar is dat weekend (kom je toch lekker met speelgoedwagentje
)

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Ik ben er ook het hele weekend, met tent, tot dan .............
Is mijn 1e clubactiviteit, lijkt me leuk om de echte diehards te ontmoeten.
Kan jullie wel eens nodig moeten hebben
Gr. Arno
zoals het er nu naar uit zie ben ik er ook het hele weekend bij
Hé Jimmy, toch maar het hele weekend? Zeker voor het schildje hè?
jaco schreef:Hé Jimmy, toch maar het hele weekend? Zeker voor het schildje hè?
zat met andere dngen maar het is zo goed als zeker dat het weekend vrij is
Staan er vanaf vrijdag(avond) met Witje en de AlpenKreuzer SuperGT… en het hele gezin.
eevn off-topic @2Black: Jij hebt bij jouw GTI in het register ingevuld dat de kleur Rouge Delage is. Misschien zie ik het verkeerd, maar volgens mij is dat Rouge Florentin. Rouge Delage is naar mijn weten donkerder en niet metallic.
Boeit verder niet, maar wilde het toch even melden.
O ja, on-topic: krijg jij het hele gezin zonder tegensputteren mee naar zo’n weekend? Dat doe je goed.
jaco schreef:eevn off-topic @2Black: Jij hebt bij jouw GTI in het register ingevuld dat de kleur Rouge Delage is. Misschien zie ik het verkeerd, maar volgens mij is dat Rouge Florentin. Rouge Delage is naar mijn weten donkerder en niet metallic.
Ik weet niet welke foto(s) je gezien hebt maar onze CX 25 GTi automaat (Elsje) is niet metallic…. en is aardig donker rood.
Dus denk ik, zonder ooit de kleurcode te hebben bekeken maar wel de beschikbare kleuren te hebben gezien, dat Elsje Rouge Delage is.
en
jaco schreef:O ja, on-topic: krijg jij het hele gezin zonder tegensputteren mee naar zo’n weekend? Dat doe je goed.
Oh?? Ik wist niet dat zoiets een keuze was???
Qua kinderen sowieso niet…. da’s net als met eten… als ze zeggen “dat lust ik niet” dan zeg ik gewoon: “wacht maar, binnen nu en een paar dagen krijg je vanzelf honger!”
Bovendien hebben ze speciaal voor vrouwen en “hun” kinderen vlakbij in Slagharen een pretpark aangelegd….
Ja, op deze foto’s is het duidelijk Rouge Delage. Ik zat te kijken naar de foto die je krijgt te zien als je op de auto onder je avatar klikt. Daar lijkt (met name de motorkap) de auto Rouge Florentin. Zal wel iets met lichtval te maken hebben. Maar het maakt ook niet uit, het zijn beiden prachtige kleuren.
En je hebt groot gelijk, kinderen hebben niks te zeggen zolang ze niet meewerken om brood op de planj te krijgen.
En in dat ponypark heb je inderdaad geen kind aan ze, inclusief je vrouw.

Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
jaco schreef:Ja, ik kom ook het hele weekend maar ga niet camperen. Heb een stacaravan gehuurd, lijkt me wel lekker als het gaat regenen.
![]()
Nee hoor, ik zou dolgraag met een tentje komen, maar vanwege de dyalise die ik elke nacht moet ‘doen’, heb ik een wat beter onderkomen nodig.
Maarre… kunnen we niet beter in één van de andere topics hierover doorgaan? Zie hier en hier .
P.s. CXfanatic: ik heb begrepen dat de C6 persauto niet beschikbaar is dat weekend
(kom je toch lekker met speelgoedwagentje
)
Oh nee? Nou, ik dacht toch echt van wel!
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.