3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

cx club lustrum weekend
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1745

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 29 augustus 2007 12:15 AM
  [ # 31 ]

Zat ik zelf ook al aan te denken Laughing

btw: Wagentje rijdt lekker!

Edwin van Seggelen schreef:
cxfanatic schreef:

Ik kom trouwens toch met een CX, een TRD Turbo 2.

Let me guess: een Brun Maya die La Léo aan de man/vrouw probeert te brengen??? Smile

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  

cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1412

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 29 augustus 2007 01:28 PM
  [ # 32 ]

Ja, ze heeft me uitgenodigd mee te rijden.  Wink

Leuk meisje hoor, die La Léo. Heeft het autohart op de juiste plaats. Je zou er een huwelijk voor willen opgeven.  Very Happy

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  

icefire
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 283

- CX 2.2 TRS
Gepost: 07 september 2007 12:40 PM
  [ # 33 ]

Vanmiddag/vanavond is het dan zover. En het weer wordt niet afschuwelijk. De kids gaan voor de eerste keer kamperen in de tent; ze zijn zeer opgetogen.

Auto (BX TZI Gris dolmin; gisteren gepoetst en de dakkoffer van de buren erop) staat klaar.

Heb zin om me aan de CX-en te vergapen. Wel met een beetje pijn omdat we zelf nog steeds CX-loos zijn.

CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.

Profiel  

ernst23
> 1700 berichten

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 07 september 2007 03:49 PM
  [ # 34 ]

Weet niet of er al een draadje is, maar wie rijdt er zaterdagochtend naar het evenement en komt langs Den Bosch? Lijkt m leuk om met een paar auto’s te rijden. Je kunt mooi afspreken bij de Mac in Rosmalen aan de A2.

Liefhebbers?

Profiel  

Daantje
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 263

Gepost: 07 september 2007 04:07 PM
  [ # 35 ]

Als het goed is ben ik er zaterdag overdag wel even bij. Kom samen met een vriend uit Zwolle met een ‘78-er Prestige c-matic. Tot morgen!

Geschiedenis: Wartburg 312 / 1969 -  Citroen Dyane Confort 1982 -  Citroen BX 1.9 TZI - Citroen Visa Club ‘87 - Peugeot 205 ACE - Citroen BX 16 TRS AUT - Citoen Acadiane 1986 - Peugeot 306 - Citroen LN ‘77 - Fiat Bravo

Profiel  

J-Roen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 85

Gepost: 07 september 2007 06:05 PM
  [ # 36 ]

Zaterdag dabei!

Karakter herken je aan de auto…

Profiel  

Citroenhugo
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 53

Gepost: 08 september 2007 10:15 AM
  [ # 37 ]
ernst23 schreef:

Weet niet of er al een draadje is, maar wie rijdt er zaterdagochtend naar het evenement en komt langs Den Bosch? Lijkt m leuk om met een paar auto’s te rijden. Je kunt mooi afspreken bij de Mac in Rosmalen aan de A2.

Liefhebbers?

Liefhebber ja, maar helaas geen tijd en geen gekeurde CX Sad
Een volgende keer maar weer…

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3909

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 09 september 2007 01:18 AM
  [ # 38 ]

lustrum dagje was leuk !

Bonjour a tout

terwijl er nu na-ge-BBQ-ed wordt, hier alvast eerst berichtje:
prima bijeenkomst, veeeel cx-en.
alleen vond mijn dochtertje de cx met schoolbordverf beschilderd het mooiste. kon ze zich met krijt op uitleven. nu hopen dat ze dat thuis niet voortzet….
we waren met z’n 2-tjes, kwam zo uit. tussen de cx voorzien van krijt, de schommel en het springkussen mocht ik ook af en toe even flaneren langs de dames !!!

tot de volgende cx/citroen bijeenkomst !

Jim

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  

ernst23
> 1700 berichten

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 09 september 2007 04:50 PM
  [ # 39 ]

Er was idd erg veel te zien. De dag vloog om. Mij kids vonden het ook erg leuk. Enige nadeel was dat de GTi op de weg terug stonk als een beerput; kinderen hebben veel aan de waterkant gespeeld Wink

Ik heb een foto-topic in evenementen geopend.
(geloof dat dat de juiste methode is heren modderetters)

Profiel  

CX-power
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 665

Gepost: 09 september 2007 09:54 PM
  [ # 40 ]

Zo, na een ritje Rheezerveen - Rijswijk eindelijk thuis. Het programma hebben we niet helemaal gevolgd, want die CX-boot heb ik niet te water zien gaan. Maar in mijn beleving het programma:

Vrijdagavond om 18:00 uur ben ik aangekomen op de camping. Daarvoor moest ik nog even langs familie. Bij aankomst kon ik direct aanschuiven bij de BBQ die we zelf hielden bij de tent. Gezellig muziekje erbij, want er was iemand die een goed stereosetje heeft meegenomen. En de Beertender was geen overbodige luxe om mee te nemen, hehe.

Zaterdag eerst een paar om broodjes gestuurd in Hardenberg. Na het ontbijt heeft 1 van ons nog een 22 TRS weer aan de praat geholpen. Na een nachtje te hebben geslapen was de eigenaar wel blij dat de aansluiting op de bobine werd gefixed. Daarna even langs de kraampjes gelopen en foto’s gemaakt van een aantal CX’en. Deze worden later geüpload. In de middag hebben we meegedaan met de tourrit en hebben we de lange rit gekozen en twee keer zijn we om de kerk in Ootmarsum geweest. ‘s Avonds meegedaan met de BBQ met die Jazz-band die niet zo in de smaak viel.

Zondag gezamelijk ontbeten. Deze keer waren we wel op tijd en er nog genoeg borden waren. (Dit was niet zo bij de BBQ zaterdagavond.) Nog even met de concourse de Prulliance (Elegance) meegedaan. Zag er zo veel CX’en staan die redelijke GEBRUIKERSSPOREN hadden, dus kon ik ook wel meedoen.

Bij deze wil ik de mensen nog feliciteren die prijzen hebben gewonnen, zeker die mensen die de Lustrumpuzzel “goed” heb ingevuld.

Om 15:00 uur hebben we de camping verlaten en is de reis naar huis begonnen.

En ik wil de vorige eigenaar van mijn CX nog bedanken voor de foto’s.

There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.

Profiel  

ray
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 735

Gepost: 09 september 2007 11:33 PM
  [ # 41 ]

Ik vond het een geslaagd weekend,het weer was redelijk,de voorzieningen op de camping waren prima.

Mijn vouwwagen stond op kruipafstand van het sanitair,van de stroomaansluiting hebben we dankbaar gebruik gemaakt.

We zijn goed voorbereid op pad gegaan:een bbq met het nodige vlees,een beertender,en een senseo waren van de partij.

Dit onder het genot van eigen muziek.

Veel mooie cx’en gezien,en een hoop bekenden natuurlijk.

Hoewel het iets te druk was op de bbq avond van de cxclub,vond ik dat het goed georganiseerd was.

Van mij mag zoiets er wel ieder jaar zijn!.

Gr Raymond

Het was een cx of niks

Profiel  

icefire
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 283

- CX 2.2 TRS
Gepost: 10 september 2007 01:41 PM
  [ # 42 ]

Leuk weekeind, veel gekwijld, miniatuur van een serie 2 gescoord, veel foto’s gemaakt:   .
Leuk om de auto’s te zien waar hier zoveel over geschreven wordt.

We hebben verder een beetje ons eigen programma aangehouden.
“Jazz-band die niet zo in de smaak viel”? Wij zaten met de kids in onze eigen tent (naast die BX met die puist op het dak). We konden de band nog steeds goed horen en het leek of de Jazz-band wel in de smaak viel.

Complimenten voor de organisatie.

Matig stukje in de Stentor:   .

CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6152

Gepost: 10 september 2007 02:31 PM
  [ # 43 ]

Het weekend was te gek! Heerlijk om al die CX-en bij elkaar te zien. Het wordt een beetje teveel om alle hoogtepunten op te noemen, daarom beperk ik me tot één: Wat een genot om de CX van Freek in het echt en van dichtbij te bekijken. Cool

Wel jammer dat de toertocht niet in colonne gereden werd, maar ook wel weer begrijpelijk. Het was in ieder geval een hele leuke tocht, met al die zandweggetjes vol kuilen…. ? welke kuilen ?  Laughing

Ik heb helaas geen foto’s kunnen maken omdat mijn camera nog altijd niet gerepareerd is, maar gelukkig hebben we andermans foto’s nog. Wink

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 10 september 2007 02:48 PM
  [ # 44 ]

idd het weekend was te gek en mag van mij wel elk jaar terug komen Wink

ook erg veel mensen weer gesproken en veel nieuwe gezichten gezien die hier bij een naam horen Wink

Profiel  

TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2355

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 10 september 2007 04:41 PM
  [ # 45 ]

sleepy Zo nu maar eens kijken naar de reacties van het Lustrum-weekend.

Ik ben sinds januari lid, en het was mijn 1e CX evenement, maar het was very good toppie. Voor mij was alles nieuw.

Vrijdag: Presentatie
[list]Van 1 persoon van de equipe die de Amsterdam-Beijing Rally 2006 heeft gereden met een een diapresentatie geven. Hij bracht het met humor, waar soms het leedvermaak vanaf droop! De CX bijna ongeschonden uit de strijd, en de andere teams die maar moesten sleutelen Twisted Evil [/list:u]Zaterdag: Muziek met de BBQ. [list]Muziek van de band was goed, maar had misschien een zanger / zangeres bij moeten zijn met Rolling Eyes Franse chansons misschien? Verder was het met de BBQ perfect geregeld. Jammer dat er van die mensen zich te sociaal opstelden om voor een hele groep te komen. Ze kwamen met een heel bord kwamen voor op de BBQ, waardoor anderen eigenlijk veel langer moesten wachten. Ik denk dat dat nou net niet de bedoeling is van een BBQ, maar dat je zelf je maaltijd laat bakken en dan weer weg gaat. Dat er af en toe geen bord was ala, maar er moesten plotseling veel mensen gevoed worden.
Enige nadeel was misschien de aanvangstijd van de BBQ. De Kamfibie op 18:30 en dan duurt het lang als je tot 20:00 uur moet wachten. [/list:u]Zondag: Gezamelijk ontbijt[list]Gezellig ontbijt, goed geregeld. Allles ruim aanwezig, Daarna nog een optochtje om 10:30uur, wat wel uitliep, maar dat mocht de pret niet drukken.[/list:u]
Als laatste natuurlijk de complimenten voor de organisatie bravo Hulde bravo op het ene buitje very very sad na, maar toen zaten we in de tent.

Het was een geslaagd Lustrum. Het was gewoon 1 dance feest om zoveel CX’n en enthousiastelingen bijeen te zien.

Dit is zeker voor een herhaling vatbaar, al was het in de vorm van een kampeerevenement.

Tot de volgende keer Arno Wink

Matig stukje in de Stentor:   .

Inderdaad matig….. blad waarschijnlijk ook Laughing

Profiel  

3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook