bedankt. ik weet echt niet wat de kleurcode is de dame is inderdaad erg mooi en ik probeer haar volgende week door de keuring te krijgen en dan rijden voordat de pekel op straat ligt !
Ik denk niet dat er strips op komen ik vind haar zo ook erg mooi.

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Ik vind MET strips mooier, maar ja dat blijft persoonlijk
Kijk eens op de zijkant van het rechter schutbord onder de kap, net achter de veerbol. Daar staat de kleurcode. Dus onder de kap links, aan de luchtfilterkant.
pete72ds schreef:bedankt. ik weet echt niet wat de kleurcode is de dame is inderdaad erg mooi en ik probeer haar volgende week door de keuring te krijgen en dan rijden voordat de pekel op straat ligt !
Ik denk niet dat er strips op komen ik vind haar zo ook erg mooi.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Mooie CX Maar w.b. de kleur. Dat is of Bleu Croisiere of Bleu Argente, waarvan ik zelf denk dat het eerstegenoemde is aangezien Bleu Argente meer naar groen neigt. Zoals eerder gemeld kan de kleurenpagina van http://www.citroen-cxclub.nl uitkomst bieden. Veel zweefplezier!
La CX, elle est plus qu’une voiture.
Nog Citroën-loos. Op dit moment rijdend in mama’s Renault Mégane RN 1.4 16V (2000, Rouge Cérise). En tout cas, un véhicule français

- C1 Ambiance
- CX Gti
Tsja, dat tabelletje op de clubsite is leuk, maar geeft geen idee van de kleur.
Misschien moeten we de kleuren eens proberen compleet te krijgen met foto’s. Na het lustrum weekend moet dat toch lukken? Ik zal eens een mail sturen naar Theo.
Zoiets als dit maar dan completer:
http://www.passion-citroen.com/nos_citroen.php?p=nuancier&class=coul&coul=bleu
Wat is die kleur fantastique!
Op de documenten staat de kleur Blue Clair( Opaque vernis) kan deze kleur niet terug vinden op CX tabellen , waarschijnlijk dan een persoonlijke voorkeur van de vorige eigenaar, de dame is in 2004 gespoten en duidelijk niet met de franse slag

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Wil gewoon zeggen, dat het licht blauw is met een blanke laklaag. Het is geen kleur naam.
Kijk nou gewoon even onder de motorkap voor ons, als je voor je auto staat links. Een lettercode van drie grote letters, met misschien nog wat kleins erachteraan geplakt.
Ok heb ik even gedaan maar tot mn spijt is deze code waarschijnlijk vervaagd, boven het identificatie plaatje met het chassinummer zie ik iets ronds waar waarschijnlijk de code heeft gestaan maar ik zie alleen maar 2 cijfers 82.
staat het niet op de CG ?

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Nee, staat niet op de CG. Als je niets invult op je ‘inschrijfformulier’ komt er niet eens een kleur op de CG te staan.
Weet je of ze in haar originele kleur is gespoten, destijds in 2004?
Piet ,
De kleurcode die ik op je nieuwe aanwinst heb gezien in Frankrijk is AC 658 .
Of dat klopt met de huidige kleur dat weet ik niet .
Wellicht dat iemand anders op het forum hier uitsluitsel over kan geven .
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën

- C1 Ambiance
- CX Gti
OK, dat zou dan Bleu ARGENTE AC658 GNE zijn. Dit CCCN lid zou ook deze kleur hebben:
Lijkt me toch echt een andere kleur, of het zou aan de foto moeten liggen
markV624 schreef:Piet ,
De kleurcode die ik op je nieuwe aanwinst heb gezien in Frankrijk is AC 658 .
Of dat klopt met de huidige kleur dat weet ik niet .
Wellicht dat iemand anders op het forum hier uitsluitsel over kan geven .Groet ,
Mark

Totaal aantal Berichten: 9071
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Heb je hem in de verkoop?
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Heb je hem in de verkoop?
Ja , ik ga toch verder opzoek naar een type 1 Diesel, heb het CX virus behoorlijk te pakken en ben toch van plan wat meer in een CX te gaan rijden en dan mijn DS grondig aan te pakken maar er is geen haast bij, vrijdag voor de keuring met de CX, ik verwacht geen bijzondere dingen.
Animal triste post coitum

Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Wél met wat werk. Alleen jammer dat ik van de verkoper nooit meer wat gehoord heb na ons aanvankelijk mailcontact…
Gr Martijn
Ja deze ken ik en ik heb ook contact met verkoper gehad maar ik vermoed dat er toch iets meer werk aan zit dan in eerste instantie gedacht