2 van de 2
 < Vorige 1 2

Slecht nieuws
moyen-achat
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 218

Gepost: 16 oktober 2007 10:16 PM
  [ # 16 ]

In het kader van het ontluchten van mijn LHM-systeem even een foto van de voorraadbol. Praat wat makkelijker.  Razz

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 16 oktober 2007 10:39 PM
  [ # 17 ]

ik denk dat je hem in het verkeerde topic hebt staan maar goed.

ja het is het juiste onderdeel..
alleen lijkt me vanaf de foto te zien, dat de ontluchtings schroef niet te bereiken is met gereedschap.

andere truuk..

vul de AANVOERSLANG (vanaf het vat naar de pomp) met LHM, en steek hem dan terug op de thule van het voorraadvat.
starten en kijken of ze weer in de benen wil.
mvgr wupke Wink

Profiel  

moyen-achat
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 218

Gepost: 17 oktober 2007 01:49 AM
  [ # 18 ]

Mijn slechte nieuws (sorry voor het vervuilen van het topic Surprisedops: ) is - met dank aan Wupke - goed nieuws geworden. Alle lampen uit en de dame weer op niveau. Chapeau!

Profiel  

Gagarinn
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 76

Gepost: 20 oktober 2007 12:24 PM
  [ # 19 ]

Ik moet toch steeds glimlachen bij het lezen van sommige antwoorden als het gaat over rijden met een oude wagen.  Als je aan een klassiekrijder vertelt dat je een nieuwe wagen gekocht hebt krijg je steevast 20 verhalen te horen dat ze zelf al 20 jaar tweedehands rijden zonder problemen, of dat ze nooit een nieuwe zouden kopen…alsof nieuw een zonde is, onze klassiekers van vandaag waren ooit nieuw.  Trouwens het rijden met een klassieker maakt je helemaal niet een ‘die hard’ of een ‘beter’ rijder dan iemand met een nieuwe wagen. Hoeveel Citroënrijders zouden maar niet al te graag zich neervleien in een mooie C6.  Natuurlijk staat een C3 minder ‘vernieuwend’ of minder ‘stylish’.

Wat is tweedehands natuurlijk?  12000 km? 80.000 km? Tot op vandaag (ik heb nu 20 jaar mijn rijbewijs) heb ik altijd tweedehands en klassiek gereden.  Ook ik vind het nog altijd meer ‘fun’ in een klassieker dan in nieuw.  Maar iedereen moet maar voor zich uitmaken of nieuw op een bepaald moment ‘noodzakelijk’ of ‘zorgeloos’ is. 

Toch apprecieer ik de meningen, anders stond ik niet op dit forum!  Aan de ‘nieuwrijders’....nog veel jaren zorgeloos rijden en aan de ‘klassiekrijder’...nog veel jaren zorgeloos rijden (binnen het budget natuurlijk!)  Twisted Evil

Hobby kost geld en neen je verdient er niks aan…echt niet!

Profiel  

stefaan5089
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1142

Gepost: 21 oktober 2007 12:53 AM
  [ # 20 ]

Ik kan me volledig vinden in wat Gagarinn komt te vertellen.

11 jaar geleden kocht ik mijn eerste auto een AX van 10 maanden oud (tweedehands dus). 5 en een half jaar geleden opgevolgd door een nieuwe (mijn huidige) C5, maar dat AXje wilde ik niet weg. Ik heb hem nog steeds en ik hoop hem binnen afzienbare tijd terug te laten keuren voor dagelijks vervoer. Ondertussen rij ik nog steeds heel tevreden met de C5 en hoop ook daar nog heel veel kilometers mee te rijden.

Ik droom natuurlijk ook weg bij het zien van zo’n prachtige C6, maar evengoed van een originele DS, SM, Ami of 2CV. Al die auto’s hebben iets bijzonder, elk op hun eigen manier, en dat is fantastisch. En dat is net zo fijn aan dit forum dat het voor ELKE citroën is.

Jammer genoeg worden deze wagens (zowel oud als nieuw) niet altijd zo naar waarde geschat.

(Dit FF off topic, sorry)

C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
      AX 1.0 Tonic ‘95

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook