Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Jij gaat ervan uit dat echt iedereen aan de oproep gehoor geeft. Zou mooi zijn…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
cxfanatic schreef:Hoe weet je zo zeker dat het de enige is?
Omdat ik er maar één zie in Doesburg.
Tja oke.. zou kunnen dat er altijd nog een paar in een garage staan.
Maar die kans lijkt me erg klein.
Dan zie je ze uiteindelijk toch wel eens een keertje rijden?

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Donkerblauwe CX serie 1 met gedeeltelijk in carrosseriekleur gespoten GTI-velgen toevallig?
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Hier in Rijswijk staat er ook gewoon een Limousine Turbo aan de kant van weg. Volgens mij rijdt ie nooit. Die zal ook niet geregistreerd staan, denk ik.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
CX-power schreef:Hier in Rijswijk staat er ook gewoon een Limousine Turbo aan de kant van weg. Volgens mij rijdt ie nooit. Die zal ook niet geregistreerd staan, denk ik.
Als je het kenteken weet kan je dat zelf zo controleren via de RDW
Als die niet gekeurt is mag die officeel volgens mij niet eens lang de openbare weg staan
Nee, precies, moet ik nog wel ff doen, inderdaad. Maar ik bedoelde meer dat de CX niet bij de club is geregistreerd.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Waarom?
Iemand met een geschorste auto kan toch al lid geweest zijn van de club?

Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
Mulder schreef:Donkerblauwe CX serie 1 met gedeeltelijk in carrosseriekleur gespoten GTI-velgen toevallig?
Uh ja..
Ken je deze auto?
Links onderin de hoek van de achter ruit staat een sticker van de CX Club Nederland.
Maar deze auto kan ik niet vinden op de site van de Nederlandse CX Club.
Misschien dat de vorige eigenaar lid was?
Is in iedergeval een plaatje om te zien!
Niet alle leden willen te vinden zijn op het web en dus staat niet ieder lid zijn of haar CX op de site van CCCN.
Trouwens, volgens mij zie ik meer forummers met een CX die nog niet hebben gemaild!
DSFreak schreef:Mulder schreef:Donkerblauwe CX serie 1 met gedeeltelijk in carrosseriekleur gespoten GTI-velgen toevallig?
Uh ja..
![]()
Ken je deze auto?
Links onderin de hoek van de achter ruit staat een sticker van de CX Club Nederland.
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Euh, ja… ik ga je nog mailen, maar wil het graag in één keer goed doen. Dus eerst alle gegevens bij elkaar rapen en een mooie foto maken. Het komt eraan.
mmmm vooruit.
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Re: Info gevraagd voor Nationaal CX-register
Remco H. schreef:
Over de wijze waarop we dit online gaan zetten is nog enige onduidelijkheid ivm de privacy gevoeligheid.
Misschien is het goed om aan te geven hoe je het online gaat zetten, misschien willen sommigen hier eerst zekerheid over hebben.
Groeten van
Martin
Re: Info gevraagd voor Nationaal CX-register
La Reine schreef:
Misschien is het goed om aan te geven hoe je het online gaat zetten, misschien willen sommigen hier eerst zekerheid over hebben.
In ieder geval alle data die de RDW ook geeft, dus kenteken, type, bouwjaar, kleur ( maar dan wel de echte CX kleur ) en nog wat spullen die niet direct aan een persoon te linken zijn.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
DSFreak schreef:Mulder schreef:Donkerblauwe CX serie 1 met gedeeltelijk in carrosseriekleur gespoten GTI-velgen toevallig?
Uh ja..
![]()
Ken je deze auto?
Kennen is een groot woord. Heb hem weleens op een evenement gezien volgens mij. Persoonlijk vind ik het jammer van de velgen, maar goed, smaken verschillen.
(edit: op de site van de club staat maar een fractie van de auto’s van leden, als je nagaat dat de club ca. 900 leden telt…)

Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Die heeft toch te koop gestaan? Ik vind het ook jammer van die wielen.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.