vanavond een setje 15inch 6J ET45 alfa GTV velgjes opgepikt.
precies de goede maten dus. als voorbereiding voor de nieuwe break. Met dank aan SP die ze spotte….
CX GTi Turbo 2 - All Black



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Evan schreef:Das mooi eh Groen-met-blauwe-stipjes!
ops:
ik heb zo het idee dat iemand zich zit te verkneukelen achter haar laptop
CX GTi Turbo 2 - All Black



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Het is eindelijk gelukt een foto te maken van de dumpvalve van de GTi.
mooi he,
wel een beetje een vlag op een modderschuit zo. ik wist niet dat die motorruimte er zo brak uit zou zien op de foto…..
misschien het geheel maar eens opfrissen met een blauwe siliconenslang van intercooler naar inlaatspruitstuk?
CX GTi Turbo 2 - All Black



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
En een wasbeurtje.
tja dan zie je al die deuken weer…....
CX GTi Turbo 2 - All Black






















Totaal aantal Berichten: 3844
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
garagestmarien schreef:Het is eindelijk gelukt een foto te maken van de dumpvalve van de GTi.
Lijkt m’n GT wel.. Daar liggen ook nog wat muizenkeutels op het blok.



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Evan schreef:tja dan zie je al die deuken weer…....
Ik bedoel het blok, niet de buitenkant…
water bij een motorruimte van een cx gti-t?
dan mag je daarna wel weer met contactsray aan de gang denk ik….
CX GTi Turbo 2 - All Black



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Niet met een hogedrukreiniger, gewoon met een doekje en beleid.
Vandaag dezelfde blauwe slang geplaatst als bij SP in zijn gtit2 zit.
Met deze slang is in ieder geval het positioneren van de aluminium bocht een stuk makkelijker dan met het sluk originele slang dat ik eerst gebruikt had bij gebrek aan beter.
De nieuwe brandstofdrukregelaar moet nog steeds geplaatst worden omdat ik de nippels er niet bijgeleverd gekregen heb en die dus nog opgezocht moeten worden.
verder rijdt de dame prima en heb ik geen klachten.
nuja ze mag wel weer eens gewassen worden. Misschien morgen als het weer het toelaat.
CX GTi Turbo 2 - All Black


























Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
He, ik kreeg ook geen nippels bij mijn turbodruk regelaar . Daar ben jij nu het slachtoffer van.
Maar ehhh…. vind je je gti t niet wat langzaam? Moet ie niet harder kunnen?
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
nog steeds erg tevreden met het huidige vermogen van de GTiT. Kan prima wielspinnend optrekken ermee…..
ze is ook weer eens gewassen…..
vandaag even boodschappen gedaan met de wagen:
-3 tons krikje met extra lage opname: van 8,5 naar 56 cm heffen
-uitdeuksetje (met krimphamer!)
-20L mengas zodat we het lasapparaat weer kunnen terroriseren.
maw: binnenkort maar eens wat CX (pallas diesel) dorpeltjes doen!
CX GTi Turbo 2 - All Black


























Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Hoe kan ie nou snel genoeg zijn, we hebben niet eens de wastegate ingedraaid…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!