Ik heb daar ook een kleine lekkage, ikvermoe at het uit de pomp zelf komt ergens (dus onder de kap ergens). Het viel me op toen ik de motor terug ingebouwd had, en toen de leiding ging ontluchten met de handpomp. Hierdoor kwam er druk op de leiding en pomp en begon de pomp te lekken. Ik kon niet zien waar, want als je het dekseltje eraf haalt zie je namelijk nog niets op een boel kabeltjes na. Ik heb het probleem dan ook nog niet opgelost
Ouwe mopperkont
Ik ben er inmiddels achter dat er drie soorten pompen zijn geleverd op dit model.
-de manuele bosch
-de manuele lukas
-de elektronische lukas
Men beweert dat er bij mij een elektronische Lukas op zit, klopt dat dan?
Kunnen jullie dat ook uit de foto’s halen uit dit draadje?
Nu kan ik een dieselpomp voor een 2.5TD kopen, is die hetzelfde, dan wel passend te maken voor mijn 2.1TD?
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.






















Totaal aantal Berichten: 3198
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Je hebt wel degelijk een electroniche LUCAS , maar die is niet hetzelfde als van een 2.5
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Mhm, das jammer, want ik kon een goede 2.5 voor 175 kopen…
Heb eventueel nu ook een nieuwe voor 2.1 voor 500…is dat dan wat?
Iemand hier anders nog zo’n ding liggen?
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.






















Totaal aantal Berichten: 3198
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Ja dat valt wel mee , herstelling begint vanaf 1200 euro , dus een nieuwe voor 500 is dan een goede oplossing .
Ik had toen occasies aangeboden gekregen tussen 700 en 1100 euro
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Wow…
En dan nog de montage
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.