4 van de 6
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende > 
   
USB box
snarf54
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 226
Geregistreerd: 22-10-2008

Gepost: 08 november 2008 11:11 AM
  [ # 46 ]

Ipod i.c.m. RT5 mogelijk zonder USB box ?

Hbe deze topic groetendeels doorgelezen.

Maar zie geen referentie naar een RT5 Navidrive in de L.B.

Mijn vraag is : is het mogelijk een ipod aan te sluiten op de usb aansluiting of moet ik toch nog andere zaken aanschaffen/inbouwen ?

Zie ergens ook genoemd worden een WIP Plug connector.
Kan dit ook een oplossing zijn ?

C4 Grand Picasso 1.6 THP EBV6 Ligne Business
Nocciola achteraf demontabele trekhaak, xenon, leer (sinds 12.2.09 op weg)

Profiel  
 
eDsuB
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 197
Geregistreerd: 28-10-2006

Gepost: 14 november 2008 07:23 PM
  [ # 47 ]

RT5 wordt niet genoemd in de USB Box inbouwhandleiding.
De RT5 heeft toch een eigen USB socket? Daar is op buitenlandse fora wel wat over te vinden

Bijv: http://www.eurovan2.com/forum/wip-com-rt4-rt3/7515-rt5-end-2008-a-2.html

eDsuB
Reed vanaf 1992 Peugeot 309, 405, 306 Roland Garros, 406, 806, 806, 807, Citroen Grande C4 Picasso, Volvo V70, BMW 5 en Volvo V60. Sinds 15/6/2018 DS7 Crossback SoChic Rivoli met veel toeters en bellen

Profiel  
 
axl
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 113
Geregistreerd: 05-06-2006

Gepost: 14 november 2008 09:19 PM
  [ # 48 ]

klopt; usb poort al aanwezig,mp3’s direct play

Profiel  
 
wittgen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 13-10-2008

Gepost: 08 december 2008 06:55 PM
  [ # 49 ]
axl schreef:

... beetje mosterd na de maaltijd…

hehe je had beter kunnen wachten tot de WIP PLUG uitkomt(ik weet niet hoe citroen hem gaat noemen). is ook zoiets als de USB box maar zou wel volledig compatible met de RD4. En is ook speciaal gemaakt voor de RD4

axl

@axl: weet je al iets van leveren of waar hij te koop is? En zo ja voor welke prijs?

Gr.
Marijn

Profiel  
 
axl
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 113
Geregistreerd: 05-06-2006

Gepost: 08 december 2008 09:14 PM
  [ # 50 ]

binnenkort bij psa Wink

maar als je niks geeft om een Ipod aansluiting, zou ik eerst wachten totdat de nieuwe module uitkomt van siemens/parrot.
met USB,aux, bluetooth handsfree en a2dp!


axl

Profiel  
 
wittgen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 13-10-2008

Gepost: 09 december 2008 09:09 AM
  [ # 51 ]
axl schreef:

binnenkort bij psa Wink

maar als je niks geeft om een Ipod aansluiting, zou ik eerst wachten totdat de nieuwe module uitkomt van siemens/parrot.
met USB,aux, bluetooth handsfree en a2dp!


axl

Ik heb inmiddels begrepen dat het woord “binnenkort” heel betrekkelijk is.
Die nieuwe module van siemens/parrot is neem ik aan niet automerk/type specifiek? Ik heb zelf in mijn C4GP de parrot CK3100 ingebouwd, kan je die daarop aansluiten? Of is de module, een carkit en USB verhaal in-een?

Marijn

Profiel  
 
axl
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 113
Geregistreerd: 05-06-2006

Gepost: 09 december 2008 12:11 PM
  [ # 52 ]

de nieuwe module is een OEM produkt, dus kan alleen in de CAN auto’s icm met de RD4 en het juiste display. dus niet koppelbaar met iets aftermarket.
de module is alles in een, en zal denk ik de huidige bluetooth vervangen.
de wip plug is (voor zover ik het begrijp) een OEM USB box, zonder bluetooth, en volgens kan die alleen gemonteerd worden als je geen fabrieks bluetooth heb.

axl

Profiel  
 
wittgen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 13-10-2008

Gepost: 09 december 2008 04:25 PM
  [ # 53 ]
axl schreef:

de nieuwe module is een OEM produkt, dus kan alleen in de CAN auto’s icm met de RD4 en het juiste display. dus niet koppelbaar met iets aftermarket.
de module is alles in een, en zal denk ik de huidige bluetooth vervangen.
de wip plug is (voor zover ik het begrijp) een OEM USB box, zonder bluetooth, en volgens kan die alleen gemonteerd worden als je geen fabrieks bluetooth heb.

axl

Ik ben zeer geinteresseerd in meer info over beide modules. Heb je wellicht wat internet links waar wat meer info op staat?

Marijn

Profiel  
 
axl
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 113
Geregistreerd: 05-06-2006

Gepost: 09 december 2008 07:34 PM
  [ # 54 ]

nee das niet normaal; hij pakt zijn bron van de wisselaar en niet de aux, dus als je op source blijft drukken en de wisselaar komt niet te voorschijn, maar alleen radio>cd>aux, dan hebben ze het niet goed geprogrammeerd.

Ik ben zeer geinteresseerd in meer info over beide modules. Heb je wellicht wat internet links waar wat meer info op staat?

over de wip plug nog niks van presentatie gezien van psa alleen het plaatje wat hier al is gepubliceerd.

de nieuwe bluetooth unit, heeft alleen parrot een persbericht over uitgebracht.
parrot oem persbericht

axl

Profiel  
 
wittgen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 13-10-2008

Gepost: 09 december 2008 09:28 PM
  [ # 55 ]
axl schreef:

de nieuwe module is een OEM produkt, dus kan alleen in de CAN auto’s icm met de RD4 en het juiste display. dus niet koppelbaar met iets aftermarket.
axl

Je praat over de display, ik heb het amberkleurige display. Zou dit scherm ook toepasbaar zijn op deze module? Ik zit nu te twijfelen of ik de USB aanschaf en die laat programeren of wachten op die module (die waarschijnlijk ook wel de hoofdprijs zal gaan kosten?)

Profiel  
 
axl
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 113
Geregistreerd: 05-06-2006

Gepost: 10 december 2008 02:28 AM
  [ # 56 ]

zolang je een grafische display heb (display C) kan het, bij een display met segmenten, zoals oude led displays (display A) kan het niet.

Smile bij psa is alles de hoofdprijs, maar ik verwacht niet dat het meer zal kosten dan de huidige module, en natuurlijk zal de parallel handel snel genoeg opgang komen. (zelfde met de huidige bluetooth units en complete nieuwe sets RT4).

axl

Profiel  
 
wittgen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 13-10-2008

Gepost: 10 december 2008 08:46 AM
  [ # 57 ]
axl schreef:

zolang je een grafische display heb (display C) kan het, bij een display met segmenten, zoals oude led displays (display A) kan het niet.
axl

Volgens mij is amberkleurig = display A (ook wel “armelui’s display” zoals het hier op het forum meerdere malen wordt genoemd)

@axl: Dan ga ik voor de USB box (eens kijken of ik die via die engelse link van ebay voor een mooi prijsje kan bemachtigen).
Want los bij de dealer kost de box meen ik 180,- euro excl. inbouw?
Of heb jij nog andere kanalen? Wink

Profiel  
 
axl
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 113
Geregistreerd: 05-06-2006

Gepost: 11 december 2008 12:09 AM
  [ # 58 ]

hahaha nope Sad ik weet niet hoe hij die prijs zo laag kan maken

axl

Profiel  
 
axl
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 113
Geregistreerd: 05-06-2006

Gepost: 11 december 2008 01:26 AM
  [ # 59 ]

Smile

nope, geen exta software oid nodig, het is puur alleen de bron activeren

axl

Profiel  
 
wensing
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 29-12-2008

Gepost: 17 januari 2009 05:46 PM
  [ # 60 ]

Op pagina 4 van dit forumdraadje staat dat de USB box eigenlijk een Dension Gateway 300 is.
Op een Dension Gateway 300 passen diverse uitbreidingen, waaronder de Dension BTA-1000.
Dat is een bluetooth-uitbreiding waardoor ik bluetooth stereo geluid (A2DP) zou kunnen afspelen vanaf mijn PDA/telefoon. De handsfree optie ga ik niet gebruiken.
Om de PDA te koppelen moet de BTA-1000 eerst in pairing-mode terecht komen. Om dat te doen moet ik “CD1 - track 3” kiezen.
Echter kan ik de source “CD-wisselaar” niet kiezen…

Ik heb een RT4 radio waar de USB box op aangesloten is.
Als er een USB stick in de USB box zit, dan kan ik wisselen tussen de sources Radio, CD, Jukebox en CD-wisselaar.
Als er geen USB stick in de USB box zit, dan kan ik enkel wisselen tussen de sources Radio, CD en Jukebox.
De CD-wisselaar is dan niet te kiezen.

Dit zou kunnen liggen aan het feit dat de USB box er wel uit ziet als een Dension Gateway 300, maar feitelijk geen Dension Gateway 300 is.
Want als de BTA-1000 enkel werkt met een Dension Gateway 300, dan zal de USB box niet “actief” worden als de USB box geen Dension Gateway 300 is.
Kan iemand bevestigen dat de USB box wel of geen Dension Gateway 300 is?  Confused

Het kan ook liggen aan het feit dat de BTA-1000 pas actief wordt als de bluetooth pairing afgerond is.
Dus dat als ik mijn PDA/telefoon reeds gepaired hebt, dat de optie “CD-wisselaar” actief wordt na het verbinden van A2DP.
Kan iemand met een RT3 met USB box of RD4 met USB box aangeven of zijn optie “CD-wisselaar” er wel altijd is, ook al is de USB box niet “actief”?
Want dan zou ik de BTA-1000 kunnen “programmeren”  Very Happy - hij onthoudt namelijk met welke toestellen hij gepaired was.

Profiel  
 
 
4 van de 6
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook