5 van de 6
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 Volgende > 
   
USB box
richardmenninga
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 26-12-2007

Gepost: 15 maart 2009 12:41 AM
  [ # 61 ]

Ik heb 4 vragen over de wip plug:
1) Is er al iets meer bekend over de wip plug?
2) Kun je de wip plug al ergens bestellen?
3) Wordt de wip plug ook aangesloten op de cd-wisselaar?
4) Is de wip plug ook te gebruiken met een radio rd 4 met bluetooth?

Richard

Profiel  
 
axl
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 113
Geregistreerd: 05-06-2006

Gepost: 15 maart 2009 12:55 AM
  [ # 62 ]

1: ja; wordt oa geleverd in de peugeot 207, zover werkt het goed, heb helaas zelf nog geeneen in handen gehad.
2: nee, is zover een OEM produkt, misschien toch later als aftermarket optie beschikbaar.
3:ja
4:nee, volgens servicebox niet; daarvoor hebben ze de nieuwe A2DP bluetooth unit voor laten ontwikkelen.

axl

Profiel  
 
C4coupe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 125
Geregistreerd: 30-09-2008

Gepost: 25 februari 2010 07:06 PM
  [ # 63 ]

vraagje over usb box, zou echt graag duidelijk antwoord hebben van mensen die dit hebben zitten en me hun ervaring kunnen zeggen.

Ik lees hier dat de RD4 de tekst wel kan laten zien, pagina verder, weer niet. Ja zo kom ik er niet he begrijp je.

ik heb een C4 coupe 1.6hdi.

in mijn wagen zit een RD4, met als display een A-type ( het simpel display ).

Mijn radio kan nu mp3 cd’s afspelen, als ik terwijl ik cd afspeel op LIST druk, krijg ik album titel te zien, druk ik op OK kom ik in de tracklist, waar ik kan bladeren en kijken naar de track nummers > de naam dus.

Nu als ik op mijn RD4 een usb box steek. Kan ik dan deze functie blijven gebruiken?

Ik heb al gelezen dat de usb box 10 mappen herkend met elk 99 nummers > daar ben ik dus niks mee.

Welke cd bevat nu 99 nummers.

Elke cd die ik heb bestaat uit 20 liedjes ofzo, dan zit je snel aan > 30 mappen op een deftige usb stick. Deze 30 mappen wil ik wel allemaal nog kunnen benaderen bij hun naam en niet doormiddel van 30/1 ( dus album 30, track 1 )

Nu kan iemand me dit bevestigen > dat de USB box meer dan 10 mappen als naam herkend.

Ben bij citroen geweest, durfde me geen zekerheid geven. En 260 € uitgeven voor iets dat ik zelfs nog niet meer kan zien welke cd ik afspeel is gekkenwerk.

Dan moet ik al A4 blad afdrukken voor te zien waar welke cd staat…

alvast bedankt en hoop op duidelijk antwoord op al mijn vele vragen.

mvg Kristof

Profiel  
 
geniusthegza
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11
Geregistreerd: 15-03-2010

Gepost: 16 maart 2010 12:25 AM
  [ # 64 ]

is er, naast de d(st)ealer, nog een andere oplossing om mijn ipod aan te sluiten in mijn C4 op zo’n wijze dat ik het kan bedienen via de stuurwielbediening? Ik heb het myway radio-navigatie pakket in mijn C4.
Wellicht iemand die de usb box “voor weinagh” kan leveren? Wink

you can’t milk a cow with your hands in your pants

Profiel  
 
eDsuB
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 197
Geregistreerd: 28-10-2006

Gepost: 29 september 2010 12:55 PM
  [ # 65 ]

Ik heb nu zo’n twee jaar de USB box gebruikt. Naar volle tevredenheid. Per volgende week rijdt ik echter niet meer in een Citroen. En dus is mijn USB Box te koop. Stuur maar een berichtje als je intresse hebt.
Inbouw kun je in principe zelf. Je moet alleen langs de garage om de USB Box in de software te laten activeren. hangt af van (jouw relatie met) de garage of/hoeveel geld ze daarvoor rekenen.

eDsuB
Reed vanaf 1992 Peugeot 309, 405, 306 Roland Garros, 406, 806, 806, 807, Citroen Grande C4 Picasso, Volvo V70, BMW 5 en Volvo V60. Sinds 15/6/2018 DS7 Crossback SoChic Rivoli met veel toeters en bellen

Profiel  
 
eDsuB
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 197
Geregistreerd: 28-10-2006

Gepost: 29 september 2010 01:20 PM
  [ # 66 ]
C4coupe schreef:

vraagje over usb box, zou echt graag duidelijk antwoord hebben van mensen die dit hebben zitten en me hun ervaring kunnen zeggen.
mvg Kristof

Ik lees hier dat de RD4 de tekst wel kan laten zien, pagina verder, weer niet. Ja zo kom ik er niet he begrijp je.
>> Hij laat standaard alleen zien “Track 01/27” (als hij track 1 van de in totaal 27 in de betreffende map speelt.

Mijn radio kan nu mp3 cd’s afspelen, als ik terwijl ik cd afspeel op LIST druk, krijg ik album titel te zien, druk ik op OK kom ik in de tracklist, waar ik kan bladeren en kijken naar de track nummers > de naam dus. Nu als ik op mijn RD4 een usb box steek. Kan ik dan deze functie blijven gebruiken?
>> USB Bos staat los van de MP3 functie van je radio. Als de USB box actief is, kun de door op knop [1] te drukken door de lijst met mappen bladeren en daar met de knop [>>] ingaan om vervolgens door de tracks te bladeren. Allemaal op naam!

Ik heb al gelezen dat de usb box 10 mappen herkend met elk 99 nummers > daar ben ik dus niks mee. Welke cd bevat nu 99 nummers. Elke cd die ik heb bestaat uit 20 liedjes ofzo, dan zit je snel aan > 30 mappen op een deftige usb stick. Deze 30 mappen wil ik wel allemaal nog kunnen benaderen bij hun naam en niet doormiddel van 30/1 ( dus album 30, track 1 ) Nu kan iemand me dit bevestigen > dat de USB box meer dan 10 mappen als naam herkend.
>> De USB box herkend ‘alle’ mappen en alle tracks. Bij het afspelen geeft hij niet aan welke map hij afspeelt. Alleen het track nummer (in de actuele map) met daarnaast het totaal aantal tracks in de actuele map. Het ‘tellertje’ dat het actuele tracknummer aangeeft gaat van 01 tm 99. Niet hinderlijk, je moet het even weten. ook het getal dat het aantal tracks aangeeft kan max “99”  aangeven. Als er meer dan 99 tracks zijn, begint hij na “99/99” weer bij “01/99” en speelt dan dus eigenlijk track 100, of 199, of…

Ben bij citroen geweest, durfde me geen zekerheid geven. En 260 € uitgeven voor iets dat ik zelfs nog niet meer kan zien welke cd ik afspeel is gekkenwerk. Dan moet ik al A4 blad afdrukken voor te zien waar welke cd staat…
>> Echt overzicht heb je niet met de USB box, maar je kunt wel makkkelijk veel muziek meenemen (voor de vakantie had ik 3 4GB USB sticks bij me).

Nog een opmerking over mappen: de USB box ‘slaat’  de mappenstructuur op je USB stick plat tot 1 nivo diep. Als je dus een structuur hebt als:

[Artiest]/[DubbelCDA]/[CD1]
                      [CD2]
          [CD3]
          [DubbelCDB]
/[CD4]
                      [CD5] 

Zie je op je scherm alleen maar [CD1],[CD2], [CD3], [CD4], [CD5]. kwestie van vooraf rekening mee houden!


En mijn USB Box is te koop…...

alvast bedankt en hoop op duidelijk antwoord op al mijn vele vragen.

eDsuB
Reed vanaf 1992 Peugeot 309, 405, 306 Roland Garros, 406, 806, 806, 807, Citroen Grande C4 Picasso, Volvo V70, BMW 5 en Volvo V60. Sinds 15/6/2018 DS7 Crossback SoChic Rivoli met veel toeters en bellen

Profiel  
 
C4coupe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 125
Geregistreerd: 30-09-2008

Gepost: 29 september 2010 01:36 PM
  [ # 67 ]

als ik een MP3 cd heb opstaan, zie ik ook enkel de track nummers 1/17 zoals je zegt.

Druk ik echter op LIST, krijg ik wel de namen van de cd’s te zien, druk ik nomaals op LIST krijg ik de songlist te zien. is dit bij de usb box ook?

Profiel  
 
C4coupe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 125
Geregistreerd: 30-09-2008

Gepost: 06 oktober 2010 10:11 PM
  [ # 68 ]

Kan iemand me zeggen welke de maximum grote is dat er in kan van USB stick?

8Gb, 16…

mvg Kristof

Profiel  
 
eDsuB
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 197
Geregistreerd: 28-10-2006

Gepost: 24 oktober 2010 10:39 PM
  [ # 69 ]

@ Kristof: Geen idee. Ik heb de USB Box alleen met 4GB stickjes gebruikt.

@alle andere lezers: Mijn USB Box is verkocht (aan Kristof).

eDsuB
Reed vanaf 1992 Peugeot 309, 405, 306 Roland Garros, 406, 806, 806, 807, Citroen Grande C4 Picasso, Volvo V70, BMW 5 en Volvo V60. Sinds 15/6/2018 DS7 Crossback SoChic Rivoli met veel toeters en bellen

Profiel  
 
C4coupe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 125
Geregistreerd: 30-09-2008

Gepost: 25 oktober 2010 12:10 AM
  [ # 70 ]

hey eDsuB.

Ja momenteel heb ik er een 2GB kaartje inzitten. Wat eigenlijk al meer dan voldoende is, maar is handig dat ik weet wat de max. is, moest ik ooit ander kopen.

enne, ben er super content mee, ding werkt zoals het hoort!

( nogmaals dank voor de vlotte verkoop, afhandeling en support dat ik van je heb gekregen )

mvg Kristof

Profiel  
 
C4coupe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 125
Geregistreerd: 30-09-2008

Gepost: 31 oktober 2010 02:40 AM
  [ # 71 ]

momenteel een probleem dat opduikt bij de usb box.

van de ene op de andere moment durft deze gewoon vast slagen.

al andere usb stick geprobeerd, hier heeft hij het ook bij.

heeft te maken met de tracklist in ieder geval, precies of hij weet niet waar hij gebleven is, en stop er dan gewoonweg mee.

dan moet ik PTY afzetten, achteraf terug inschakelen en dan lukt het ( soms meerdere keren proberen )

Ga als dit blijft duren eens langs de garage en vragen of ze alles wel netjes hebben ingesteld.

Zie ook deze draad voor het andere “probleem”
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewreply/1323433/

in het boekje staat dat de radio onthoud in welke map je zit > als ik mijn contact afzet en terug aanzet, begint hij telkens opnieuw bij de 1ste map. Dus daar is nog iets niet in orde denk ik.

blijft normaal de usb stick ook onder spanning wanneer je contact afzet? ( dan check ik dit even met een usb-stick met lampje in > die licht op als die spanning krijgt )

mvg Kristof

Profiel  
 
eDsuB
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 197
Geregistreerd: 28-10-2006

Gepost: 31 oktober 2010 08:33 PM
  [ # 72 ]

Ik heb dat gedrag nooit gehad.
Kan te maken hebben met het insellen door je garage. Ik kan me herinneren dat hij op 2 plekken iets moest instellen. Maar gezien hij het wel goed heeft gedaan lijkt dat niet waarschijnlijk.

Kan ook te maken hebben met de track-info op je USB stick.
Heb je die als eens gecheckt op je PC (bijv. met het gratis MP3tag), zorg voor goede MP3 ID3-tags. Ik denk dat je hier de grootste kans van slagen hebt. Gebeurt het bij dezelfde nummers? Deed hij het eerst wel OK met deze stick en dezelfde tracks?

Op de stick wordt een bestandje gezet (in de root) waar de box bijhoudt waar hij is gebleven. Die bestandjes zouden ook corrupt kunnen zijn geraakt. Gewoon weggooien op je PC, de USB box bouwt ze zelf weer op.

De stick blijft onder spanning staan als de auto niet op contact staat.

eDsuB
Reed vanaf 1992 Peugeot 309, 405, 306 Roland Garros, 406, 806, 806, 807, Citroen Grande C4 Picasso, Volvo V70, BMW 5 en Volvo V60. Sinds 15/6/2018 DS7 Crossback SoChic Rivoli met veel toeters en bellen

Profiel  
 
C4coupe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 125
Geregistreerd: 30-09-2008

Gepost: 01 november 2010 05:21 PM
  [ # 73 ]

heb dit niet voorgehad tot een goede 2 weken geleden.

Toen alles gewist wat op stick stond, ook de 3 bestanden die usb box aanmaakt ivm tracklist enzo.

al de cd’s die ik download zijn met volledige mp3-tag.

en het is bij random nummers.

gisteren rond 19 uur bij vriendin aangekomen, en net ( 16 uur, dus bijna dag later ) auto gestart om naar huis te rijden. en 500 meter verder had ik het probleem weer voor.

Hij schakelt dan auto. over op radio, waarna ik dan terug 2 X op source moet drukken om naar usb stick te gaan. Nu ging hij verder, maar een totaal andere cd en nummer dan datgeen waar hij crashte.

precies of hij zonder spanning komt te staan, dit ga ik nog eens moeten testen.

grtz.

Profiel  
 
C4coupe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 125
Geregistreerd: 30-09-2008

Gepost: 07 november 2010 09:05 PM
  [ # 74 ]

Bij deze heb ik de usb box geupdate naar nieuwere versie.

versie die erop stond was 3.01, nu geupdate naar 3.03

afwachten voor resultaat.

het is telkens na het starten van wagen dat hij na ongeveer 30 sec <-> 1 minuut crasht.

hij heeft het niet altijd, maar meer wel dan niet.

Heb echt het idee dat hij vergeet waar hij was. en daardoor de bal misslaat en crasht.
Springt soms van cd4 die aan het spelen is direct naar cd1 ( na de crash dan )

Profiel  
 
C4coupe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 125
Geregistreerd: 30-09-2008

Gepost: 08 november 2010 08:39 PM
  [ # 75 ]

bij deze ook weer de hapering Sad

Profiel  
 
 
5 van de 6
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook