11 van de 11
« Eerste  < Vorige 9 10 11
   
De mooiste autoradio voor een CX?
Patrick Kessels
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 364
Geregistreerd: 22-12-2012

- CX CX25GTI turbo 2 met VEMS
- CX Citroen CX25 Prestige Automatic + John Gold Cruise
Gepost: 05 juli 2013 12:36 PM
  [ # 151 ]

Hoi F en mede forumleden.

Sorry weet je voornaam even niet Smile Ik heb gemeten aangezien mijn schakelaar het lampje kapot was
de schakelaar van de sloop CX er even ingezet en zowel bij in als uitschakeling blijft het 6 volt.
Dus neem aan dat het voor het lampje normaal is.Het brandt namelijk ook niet zwakker.Zou het over gaan op
12 volt zou het lampje meteen kaduuk zijn.Verder nog even foto’s gemaakt van mijn audio gedeelte in de CX op verzoek omdat dit iemand wilde zien SmileDit in combinatie met 4 x JBL 125 watt speakers klinkt echt geweldig (persoonlijke mening) dan.Hou van veel soorten muziek , maar als Andre Rieu speelt is het net of ik midden in zijn concert zit.Lekkere diepe bas en ook de rest is een genot aan je oren.Alleen de woofer kist is zelfbouw geweest en heb ik zo gekocht is net een lappenmand en dat vindt ik niet mooi.Hier komt binnekort een nieuwe kist omheen omdat de rest in de auto nu ook netjes is en ik het zo wil houden Smile

Gr Patrick

Afbeelding Bijlagen
Radioincolsole.jpgversterkermetelco.jpgsubwoofer.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
Patrick Kessels
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 364
Geregistreerd: 22-12-2012

- CX CX25GTI turbo 2 met VEMS
- CX Citroen CX25 Prestige Automatic + John Gold Cruise
Gepost: 05 juli 2013 12:42 PM
  [ # 152 ]

En nog even de dash voor ook een foto van.

Houder van de Tomtom op een helaas nog kapot klepje gemonteerd ziet er wel netjes uit overigens.
En de Parrot CK3100 carkit voor ook handsfree te kunnen bellen Smile kortom van alle gemakken voorzien.
Mocht er trouwens ooit iemand hulp bij inbouw nodig hebben , heb de nodige kennis wel van electra dus
altijd welkom:)

Gr en fijn weekend iedereen
Patrick

Afbeelding Bijlagen
Parrotentomtom.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 05 juli 2013 01:13 PM
  [ # 153 ]

Ziet er keurig uit,maar ik heb net nog effe gekeken bij mij.
Als ik de schakelaar van de binnen verlichting en die van de achteruit verwarming uit heb branden ze zwakjes.
En zogauw ze ingeschakeld zijn branden ze feller.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Patrick Kessels
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 364
Geregistreerd: 22-12-2012

- CX CX25GTI turbo 2 met VEMS
- CX Citroen CX25 Prestige Automatic + John Gold Cruise
Gepost: 05 juli 2013 07:20 PM
  [ # 154 ]

Hoi Vfg

Die van de binnenverlichting is reeds voorzien van led , zie er ook geen verschil in wat branden betreft terwijl de schakelaar toch echt goed is.Van die van achterruit verwarming had ik de schakelaar uit de sloop CX gebruikt deze heeft zag ik na openmaken beetje electronica erin zitten waarschijnlijk door de auto functie wat mijn CX nu niet heeft.Laatst nog op de sloop geweest en helemaal vergeten te kijken voor dat ding wat je me al eerder zei om de achterruit automatisch te maken stom stom stom Sad Maargoed rest zoals dynamo LMM slangen deurrubbers en noem maar op allemaal eruit gesloopt.Bovendien zag ik gisteren dat ik in de schakelaar voor de spiegels niet weg kom zelfs niet met 3 mm led’s dus dat wordt smd maar hiervan hou ik jou en iedereen hier op de hoogte hoe ik dat gefixt hebt,Dit wordt ook met led’s Smile
En ja audio zoals je op de foto’s zag inderdaad netjes he , om even niet af te wijken van de topic.Dus mocht je of iemand anders hier ooit mee vast zitten , bel gerust help jullie graag met inbouwen van apparatuur.Meten is weten Smile En voor de verderrest ben ik zeer zeer blij met mijn CX zeker als 36 jarige limburger ooit een droom nu werkelijkheid Smile Geloof dat ik de Mazda maar opruim heb echt geen aard meer hierin te rijden Smile hahahah

Fijn weekend voor iedereen en veilige km’s met de CX mochten jullie de weg op gaan

Gr Patrick

Profiel  
 
 
11 van de 11
« Eerste  < Vorige 9 10 11
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook