Het moet 200mln opleveren, en net lees ik ergens dat het koningshuis slechts 39mln kost. Mwah, verhogen we de belasting toch even?
Kloteland. Maar is het ergens beter?
samuel schreef:En dit soort oude diesels importeurs moet het leven zuur gemaakt worden. Deze boys maken actief
misgebruik van de regelgeving.
Wat een onzin. Zullen we de Citroën-specialisten dan ook maar opdoeken? Of deugen die wel?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Zit ik bij die meneer op de site te kijken, zie ik in de directe aanbieding alleen maar LPG auto’s
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Maus schreef:Het moet 200mln opleveren, en net lees ik ergens dat het koningshuis slechts 39mln kost. Mwah, verhogen we de belasting toch even?
Kloteland. Maar is het ergens beter?
kloteland? We wonen in een van de rijkste landen ter wereld en bijna nergens is men gelukkiger dan hier. Een nuance is wel op zijn plaats.
Let wel. Ik zou het ook niet leuk vinden als de huidige klassiekerwetgeving helemaal wordt teruggeschroefd, maar om dan te spreken van een kloteland.Eerst het hele democratische proces van besluitvorming afwachten lijkt me.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 2997
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Feit is wel dat alles wat enigszins leuk en/of aardig was naar de fillistijnen geholpen wordt, en als er over een paar jaar bezuinigd moet worden er nergens meer wat te halen is. Er wordt niet afgevraagd waarom iets eerst wel te betalen was en nu niet meer.. Kijk eens naar de sluiting van de sociale werkplaatsen opdat die mensen maar echt werk moeten zoeken. Sorry hoor, maar iemand die dat bedenkt hoort zelf in een sociale werkplaats thuis, en niet als bedrijfsleider…
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
ik zeg: migreren.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 2997
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
In 2008 is er 3,2 miljard aan motorrijtuigenbelasting ge-ind. Die 200 miljoen moet er ook nog ff bij ? Wordt het land daar zoveel beter van ? Lost dat zoveel op ?
Totaal aantal Berichten: 43066
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Ok, genoeg gezeken op NL. Ergens anders is het namelijk NIET beter. Daarbij lost klagen niets op en kunnen we ons veel beter richten op het bewerken van de nieuwe regering om dit soort stomme voorstellen naar de vuilnisbak te laten vertrekken.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Totaal aantal Berichten: 2997
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
hogervp schreef:ik zeg: migreren.
Jij ook al ?
Totaal aantal Berichten: 43066
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
klaar!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Waterman heb jij ideeen over- ervaring met het bewerken van de regering?
Ik ben niet de beste, maar wel arrogant
CX22trs (4x) ; CX24IE ; CX25GTI prestige; BX 19GTI (2x); 2cv 1960 ; VW Buggy ; AX (2x) ; Renault 4
War is peace, freedom is slavery, ignorance is strength.
Al eens van een organisatie als de FEHAC gehoord?
Daar zijn veel autoclubs lid van.
Die zijn echt al flink bezig om de publieke opinie en de politiek te bewerken hoor.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
De Fehac is hier al ter sprake geweest.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Mulder schreef:samuel schreef:En dit soort oude diesels importeurs moet het leven zuur gemaakt worden. Deze boys maken actief
misgebruik van de regelgeving.Wat een onzin. Zullen we de Citroën-specialisten dan ook maar opdoeken? Of deugen die wel?
Als die Citroën-specialisten het importeren van oude bakken wegens goedkoop doen dan mogen ze van mij morgen stoppen. Dat is geen liefde voor. Dat is gewoon ordinair geld. Ik vind het een commerciele vervlakking van het rijden en onderhouden van een (semi) klasiek voertuig. Dagelijks danwel incidenteel. Ik ken dit soort “only monney” types overigens niet met Citroenen. Bestaan die?
Ik ben niet de beste, maar wel arrogant
CX22trs (4x) ; CX24IE ; CX25GTI prestige; BX 19GTI (2x); 2cv 1960 ; VW Buggy ; AX (2x) ; Renault 4
War is peace, freedom is slavery, ignorance is strength.
Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
samuel schreef:Ik vind het een commerciele vervlakking van het rijden en onderhouden van een (semi) klasiek voertuig. Dagelijks danwel incidenteel. Ik ken dit soort “only monney” types overigens niet met Citroenen. Bestaan die?
En of!
Als je eens wist hoe vaak mensen (kopers dus, geen handelaren) een goede auto auto niet besluiten kopen omdat er nog belasting betaald moet worden over het bezit ervan…
En daar spelen handelaren simpelweg op in. Die gaan echt geen auto uit 1989 inkopen om er vervolgens mee te blijven zitten. Ze doen er dan commercieel gezien ‘verstandig’ aan alleen de belastingvrije modellen in te kopen, omdat die wél lopen.
Kwestie van vraag en aanbod. En helaas zijn de goedkooprijders in opmars, ja: óók in Citroënland.
Overigens vertelde taxateur Dennis Rietveld mij desgevraagd dat een kale Mercedes uit 1986 met het klokje 10x de wereld rond werkelijk duizenden euro’s meer oplevert dan een full options exemplaar uit 1988. Daar zijn de verschillen dus pas écht groot.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D