Art: Dat lijkt de CX van Yke wel. Dat gat in de hoedenplank, Citroville plaathouders.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
Aha, ik dacht al dat het iemand van het forum was Zelfs in een stalling is je auto niet veilig om gespot te worden!
Er zit idd een 4 kant gat midden in de hoedenplank, wieweet kom ik yke er nog wel een keer tegen. As. zaterdag ga ik er weer heen.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Net zat er bij De Rijp een mooie CX C-matic achter me…
Kon geen foto maken, maar kenteken was: 72-YA-51
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Vanmiddag tussen 1 en 2 op de A1 richting Hengelo/Enschede een Knalgele CX 6 wieler van Tissier(?)... Ik reed de andere kant op, dus het ging in een flits, maar wat een machtige verschijning dat zeg!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Vanmiddag rond 14.00u op de Graafseweg in Nijmegen, een grijsblauwe serie 2 GTi, gele mistlampen aan, HH-GH-28. Mooi ding.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Vanavond (rond 20:00) op de A12 bij Zoetermeer richting Utrecht een mooie blauwe CX 25 GTi turbo 2 gezien. Zat (helaas) in de onopvallende renault megaNEE van mijn vriendin, maar zat wel even te genieten.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio

Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
mathijs schreef:Net 10 minuten geleden voor de deur van mijn werk de CX van Pascal gespot. Foto volgt nog.
Ik ben heel benieuwd…
‘Spirit of avant-garde’

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Vanmorgen met de NOS op weg naar mijn werk in Veghel. Komt mij daar op de kanaalweg bij Veghel toch een Croisette tegemoet
Ik kon nog net zwaaien, komt niet zo vaak voor dat ik een CX tegenkom.
Iemand van hier?
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Vandaag bij het Kralingse Bos in Rotterdam een een Limousine turbo 2 gespot. Ik dacht dat het Gris Meteor was.
Kenteken; TT-44-YR
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90

Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Laatst deze Pallas was het dacht ik in de parkeergarage van de winkelhof. Zag er errug netjes uit, had ook een middenarmsteun voorin. De gele gloed komt van de koplampen van mijn BX die ik als verlichting gebruikte. Erg mooie wagen dus. Verder trof ik in dezelfde parkeergarage nog aan: de nieuwe CX van Art, de GSA van Art en een eendje die wel heel stoffig was maar gister toch weg was.
Die CX van Art ziet er trouwens ook echt fraai uit, wat een wagen, her en der wat roest… maar nog erg strak hoor en mooi kleurtje… Zodra mijn eigen CX weer rijdt zoek ik em weer ff op en maak ik een fotootje van de 2 dames naast elkaar
Groetjes, Rik.
Art schreef:Aha, ik dacht al dat het iemand van het forum was
Zelfs in een stalling is je auto niet veilig om gespot te worden!
Er zit idd een 4 kant gat midden in de hoedenplank, wieweet kom ik yke er nog wel een keer tegen. As. zaterdag ga ik er weer heen.
Ha Art! Da’s grappig! Ja, ik sta er net een paar weken, en het schatje heeft zelfs een nieuwe APK! Van de week een stel nieuwe bollen erop en dan kan ik zelfs al naar citromobile met de dame. Als het tenminste droog is, want zoals je waarschinlijk zag is het dak niet geheel waterdicht.. ksal eens kijken of ik zaterdag langs kan rijden
groet
Yke
oww, zie net dat je spot alweer een week of twee oud is..
@ Rick, Gave spots, die cx op de foto ken ik niet, mischien dat ik die er nog wel eens tegen kom. Ook leuk dat je mijn 2 citro,s naast elkaar gespot hebt. Ziet er gaaf uit zo naast elkaar Dat eendje is trouwens nog gewoon in gebruik, ik zie hem nog wel eens rijden in leiderdorp. Als je auto langer dan 1 week in die garage staat ligt er al een laagje stof op
Er is altijd wel een hoge concentratie oudere citroens om en onder het winkelhof
.
@ Yke, Ik zag inderdaad dat je dak nog afgetaped was maar zag er wel gaaf zonder roestpuisten ed. uit! Mooie kar. Wieweet kom ik je daar in de stalling nog wel een keer tegen. Mijn witte fiat die er stond heb ik verkocht maar binnenkort komt er de blauwe civic van mijn broer even te staan.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Jaco’s CX in een oude aflevering van Blik op de weg (toen ie nog niet van jaco was). Over niet-handsfree bellen.
Ernst
BX 16 TRI - Rouge Florentin - ORGA 3903
Hé wat leuk! En nog met lichtgrijze bumpers in plaats van zwarte!
Is hier ook bewegend beeld van, of alleen dit plaatje?
jaco schreef:Hé wat leuk! En nog met lichtgrijze bumpers in plaats van zwarte!
![]()
Is hier ook bewegend beeld van, of alleen dit plaatje?
Pak je monitor en beweeg deze naar Links en weer naar Rechts. Et voila!
ops:
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.