jaco schreef:Hé wat leuk! En nog met lichtgrijze bumpers in plaats van zwarte!
![]()
Is hier ook bewegend beeld van, of alleen dit plaatje?
Het screenshot had ik zelf gemaakt. Hele aflevering HIER (wmv) en het moment op 11:10.
Ernst
BX 16 TRI - Rouge Florentin - ORGA 3903
Een hele fraaie CX 20 Familiale. Een auto die ik zelf wel zou willen. Wat een ruimte met die extra bank. Gezien deze middag.
Parkeerplaats Boekestein ‘S Gravenland.
Vervaldatum APK 25-01-2009 (RDW)
Datum aanvang tenaamstelling 07-03-2008 (RDW)
Hiermee troost ik mezelf een beetje daar ik niet met de voorjaarsrit mee kon.
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
@Remco: Mooie waguh!
Maarre… waarom was je niet in Den Haag, net als alle andere CX-liefhebbers?
@Nesto: bedankt voor de link. Ik ga direct kijken.
Sommige mensen hebben het gewoon druk met andere dingen.
Maar wie bouwt er nou eigenlijk een carkit in de CX? Zat ook altijd te bellen in de CX, maar dat is eigenlijk maar 1 keer mis gegaan bij de Oude IJsselbrug in Zutphen.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.

Totaal aantal Berichten: 1161
- C5 2.0 16v Comfort
Prachtige grijze Prestige t.h.v. wognum op de A7.
Kenteken 88-TX-TX (wat een mooie combinatie).
Er was een B(elgie) sticker op de achterklep geplakt.
Met z’n vieren in je Eendje.

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Kornstra schreef:Prachtige grijze Prestige t.h.v. wognum op de A7.
Goed gespot, maar
het was ook een moeilijk nummerbord hè...........
2x een 8, 2x TX, heb je gedronken of zo ..............

Totaal aantal Berichten: 1161
- C5 2.0 16v Comfort
CXArnomaat schreef:Kornstra schreef:Prachtige grijze Prestige t.h.v. wognum op de A7.
Goed gespot, maar
het was ook een moeilijk nummerbord hè...........
2x een 8, 2x TX, heb je gedronken of zo ..............
Huh? Ken jij deze wagen?
En nee,ik had op dat moment niets gedronken…................,maar dat weet ik niet zeker meer
Met z’n vieren in je Eendje.
kent iemand een grijs/blauwe (2 kleuren plaatwerk) CX break (of heet dat familiale) die ik spotte op de A2 vlak voor Utrecht. Chaggie in de file en daar gleed ze ineens 2 banen verderop (nou ja ik gleed, de slee stond stil ).
ex: ‘96 Citroen Xantia Turbo CT 2.0 VSX break (DE/FR/NL) - de foto’s - xantiablog - overloper binnen de PSA groep, nu een ‘00 Peu 306 1.8XT 16V break quartz gris

Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Een aantal CX’en:
Op weg naar huis werd ik op de A9 (tussen het Shell-station en de Ringvaart) verrast door het fraaie achterwerk van een zilvergrijze dame. Serie 2 GTI. Subtiel even het gas ingedrukt en mij met mijn dame aan haar zijde gevleid. Kijk, ik was al een kwartiertje eerder op huis aan, en dan de aanblik van een CX, dat is genieten! Natuurlijk even vriendelijk gezwaaid naar de heer en dame en daarna in een gezusterlijk verder zwevende tot aan het klaverblad. Daar hebben de wegen zich moet scheiden, natuurlijk niet voordat er een vriendschappelijk hand werd opgestoken. Zij richting Amsterdam, wij naar Hoofddorp…. Soms kan schoonheid mij toch zo ontroeren…
Oh wat is het leven fijn als de zon schijnt! En zich een CX aan je zijde schaart.
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Was jij ook met de CX?
jaco schreef:Was jij ook met de CX?
Mais oui! Zo schoon! Wat was ik jaloers op de medeweggebruikers, zij konden ons beide zien zweven over een voor de verandering vlot doorrijdende A9!
Ik zie het helemaal voor me. Jammer dfat ik het tafereel gemist heb, ik reed vanmiddag ook nog over de A9, maar dat was rond 12.30 en nog een keertje de andere kant op rond 14.00 uur.
jaco schreef:Ik zie het helemaal voor me. Jammer dfat ik het tafereel gemist heb, ik reed vanmiddag ook nog over de A9, maar dat was rond 12.30 en nog een keertje de andere kant op rond 14.00 uur.
Een triootje met mooie dames was natuurlijk nog leuker geweest!
SST niet tegen mijn vrouw vertellen! Triootjes mag ik alleen met haar erbij!

Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
In de buurt van Zwolle heeft m’n broer ongeveer twee uur gelden een CX 25 TRD TURBO 2 gespot met het kenteken RR-GX-37.