He marcos, als die P-dingen nu niet goed lukken, denk dan ff aan de optie van een achteruitrijcam…
een mooie dubbeldin audio in je auto met display die automatisch de cam inschakelt met de achteruit is te doen denk ik.
enneuh, Sohail,
mooi werk.
gompy58 schreef:He marcos, als die P-dingen nu niet goed lukken, denk dan ff aan de optie van een achteruitrijcam…
een mooie dubbeldin audio in je auto met display die automatisch de cam inschakelt met de achteruit is te doen denk ik.
enneuh, Sohail,
mooi werk.
Das idd ook een optie, zeker gezien het feit dat ik ws binnenkort weer een dubbeldin scherm er in heb
Nadeel is dat die camera zo lelijk zwart is en sensoren gewoon gespoten zijn
Xsara Coupe
tis maar net waar je dat cameraatje wegwerkt…
enneuh ff voor de beeldvorming.. je denkt bij camera misschien aan het formaat webcam… die camera’s die hiervoor worden gebruikt zijn echter met zo groot als die sensoren die in de bumperworden gestopt.
Als je dat dinng ergens in je klep wegwerkt, of nog mooier ergens achter d ereflector plaat dan is het al een heeeeel ander verhaal.
Xsara Coupe schreef:De sfeer hier in huis was gisteravond nou niet echt vrolijk te noemen
Welk huis? Dat huis dat de navigatie-juffrouw niet kan vinden, ik heb inmiddels het hele dorp gezien
Speciale touristische route
Misschien wil ik wel niet gevonden worden Don’t contact us, we’ll contact you
Xsara Coupe
Die heb ik op t oog, niet van die lelijke goedkope dingen om te zien iig…
Xsara Coupe
ze zien er zo los wel netjes uit. Als ze erin zitten is het denk ik wel anders.
Persoonlijk heb ik het nooit echt een mooie oplossing gevonden, je ziet toch allemaal van die rondjes in je bumper zitten.
Als ik er zo ff over nadenk is die camera eventueel perfect te plaatsen tussen de lampjes van de nummerplaatverlichting. Daar kun je een klein gaatje boren en is er ruimte om een draadje te leggen. Aan de binnenkant kun je het dan mooi afwerken en de draad door trekken naar waar je heen moet.
Deze is ook nog een optie:
+
Die geeft inderdaad beeld op een scherm, maar geeft daarbij ook afstandlijnen aan… Das wel ideaal. Die past denk ik wel tussen de kentekenplaatverlichting, maar zit daar niet ook het handvat van de achterklep?
Anders is dit een optie:
Die gaat in de bumper en is even groot als 1 sensor…
Xsara Coupe
idd daar zit die klepopener.
Als je die laatste cam zou nemen en die prop je in de reflector plaat die gaat komen.
Neem dan precies de plek tegenovergesteld aan het gat van het slot. Dat slot zit rechts, prop je de cam links. Is het mooi in evenwicht en valt het niet echt op.
Je kunt ook een trekhaak nemen ops:
Oeps geen beste grap…
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Jawel, een trekhaak is de beste parkeersensor die je kan hebben, houd ook andere auto’s op afstand
De advertentie voor marktplaats was al bijna klaar zullen we maar zeggen
Die heb jij toch permanent ergens klaarstaan?
Kom dat scherm nou maar eens een keer ophalen!

Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Ik dacht dat de PSA-V6 helemaal geen pakking tussen het onderblok en het carter had zitten????
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Willem schreef:Ik dacht dat de PSA-V6 helemaal geen pakking tussen het onderblok en het carter had zitten????
die dingen dicht je ook af met vloeibare pakking. Dat met je overigens wel netjes en met beleid doen.
Willem schreef:Ik dacht dat de PSA-V6 helemaal geen pakking tussen het onderblok en het carter had zitten????
Als die open ligt zie je dat er wel degelijk een soort koord/vloeibare pakking in zit… Zo te zien af fabriek…
Maar goed, de auto staat nu bij de peugeot op de brug, bout er uit halen, iets te veel olie er uit halen en de (alweer) verkeerd gemonteerde distriebutiekap pakking uit de riem vissen…
Xsara Coupe