3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 
   
Officieel Picasso-forumdeel
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 09 mei 2008 03:54 PM
  [ # 31 ]

Voor mij hoeft er dan liever geen tussenoplossing en gewoon lekker terug naar de andere C4-zusters.. Wink

Profiel  
 
Sparks
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 21-09-2007

- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Gepost: 09 mei 2008 04:35 PM
  [ # 32 ]

Ik sluit me volledig bij tilanus aan.

Wat ik niet snap is dat toen iemand begon te roepen dat er een andere indeling moest komen dit binnen no time geregeld was, maar nu blijkt dat het overgrote deel van de (G)C4P rijders aangeeft liever bij de C4 familie te zitten dan bij de Picassoclub er grote aversie bestaat om het weer terug te veranderen. Mijn gevoel zegt dat de C4P eerst een C4 is en daarna pas een Picasso.

Het idee was aardig om te proberen, maar nu blijkt dat men er niet blij mee is, gewoon weer terug veranderen. Nu kan het nog vrij eenvoudig lijkt me, omdat er nog niet zoveel is gepost in deze categorie.

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 09 mei 2008 05:10 PM
  [ # 33 ]
tilanus schreef:

Voor mij hoeft er dan liever geen tussenoplossing en gewoon lekker terug naar de andere C4-zusters.. Wink

Aan de ene kant kan ik daar in komen, aan de andere kant hebben we zo wel twee kanten van de zelfde doelgroep in 1 “hok” gezet. Immers is de C4P wel degelijk de opvolger van de Xsara-P. En zitten er onder de Xsara-P-rijders vele geintresseerden naar de C4-P. Wat ik op zich een prima onderbouwing vind op het zo te laten.

Wat vind je verder van mijn onderbouwing om voorlopig niet aan een Eigen C4P-subforum te beginnen?

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 09 mei 2008 05:23 PM
  [ # 34 ]

Die onderbouwing kan ik wel inkomen, Patje.
Ik vind het prima om voor de (G)C4P voorlopig nog geen zelfstandig forumdeel te maken. De tijd zal inderdaad uitwijzen of dit deel over bijv. een jaar nog steeds zo druk bezocht zal zijn.

Voorlopig dan liefst terug naar het oude nest. Het is waar dat er zeker Xsara-Picasso rijders zijn die geïnteresseerd zijn in de C4-versie, maar dat is toch zeker niet de meerderheid. Dat wijst de praktijk van mensen die inmiddels een (G)C4P hebben besteld wel uit dat daar opvallend weinig ex-Xsara rijders tussen zitten.

Het verhaal van opvolgers gaat voor mij niet echt op. Dan zou je de CX, XM en C6 ook wel bij mekaar kunnen gooien. Evenals de C15 en de Berlingo en bijv. de GS en de BX.  Laughing

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 09 mei 2008 05:35 PM
  [ # 35 ]
tilanus schreef:

Het verhaal van opvolgers gaat voor mij niet echt op. Dan zou je de CX, XM en C6 ook wel bij mekaar kunnen gooien. Evenals de C15 en de Berlingo en bijv. de GS en de BX.  Laughing

Neen. Een CX heeft historisch gezien recht op een eigen plekje. Het XM subforum heeft zijn bestaansrecht reeds bewezen en de C6 is een verschrikkelijk eigenzinnige wagen met een toch vrij revolutionaire sfeer.
De C15 staat al in het Visa-hokje, waar het duidelijk een aftreksel van is. Dat is dus niet vergelijkbaar met een Berlingo. Een GS is ook een historisch revolutionair gevalletje waarvan een eigen subforum niet “mag” ontbreken.

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 09 mei 2008 05:40 PM
  [ # 36 ]

Weet ik toch, Patje. Ik gaf het alleen als voorbeeld.  Wink

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 09 mei 2008 05:51 PM
  [ # 37 ]
tilanus schreef:

Weet ik toch, Patje. Ik gaf het alleen als voorbeeld.  Wink

Zoek dan een goed voorbeeld uit!  Laughing

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 09 mei 2008 05:54 PM
  [ # 38 ]

Dan doe ik het toch gewoon zonder voorbeeld….

Mogen we alsjeblieft terug?  Laughing

Profiel  
 
teleton
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14
Geregistreerd: 06-04-2008

Gepost: 09 mei 2008 06:02 PM
  [ # 39 ]
patje74 schreef:

Soms is het heel goed om niet naar je klanten te luisteren omdat ze niet op de hoogte zijn van de volledig achterliggende gedachtens.

Ik vind dit een vreemde redenatie. Je moet altijd naar je klanten luisteren. Komt me overigens wel bekend voor: “Ach vader, vergeeft het hen, want zij weten niet beter”

Op deze manier worden wij volgens mij ook geregeerd. Het “volk” wil het niet, maar wij doen het lekker toch want wij weten wel wat goed voor ze is. Volgens mij zou het inderdaad goed zijn om de forumleden te raadplegen d.m.v. een poll.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 09 mei 2008 06:04 PM
  [ # 40 ]
teleton schreef:

Volgens mij zou het inderdaad goed zijn om de forumleden te raadplegen d.m.v. een poll.

Dat doen we dus niet.

 

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 09 mei 2008 06:08 PM
  [ # 41 ]

Laat maar dan. Blijkbaar staat jullie besluit vast en is er geen ruimte meer voor discussie.

Doen we het toch gewoon zo.

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 09 mei 2008 06:10 PM
  [ # 42 ]

Ah, ik zie dat teleton de zaak al uit zijn verband aan het rukken is, want dat doe je als je slechts 1 zin uit een compleet verhaal plukt en aanvult met commentaar. Ik zou het opbouwender vinden als je inhoudelijk zou ingaan op de mijn onderbouwing waarom ik deze opmerking plaatste.

Daarnaast hebben wij nog geen beslissing genomen. Echter hebben wij niet nog een topic nodig (met een poll) om deze beslissing te nemen. De meningen zijn duidelijk, en er is niets wat er op wijst dat wij daar niets mee doen. Naar mijn idee zitten we nog midden in een discussie hierover, waarin wij ook onze kant van het verhaal vertellen. Maar als je daar niet inhoudelijk op in gaat, blijft er enkel een slechte sfeer over, waar niemand baat bij heeft.

@Tilanus >> We gaan het er over hebben!  Laughing

Profiel  
 
teleton
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14
Geregistreerd: 06-04-2008

Gepost: 09 mei 2008 06:17 PM
  [ # 43 ]
tilanus schreef:

Laat maar dan. Blijkbaar staat jullie besluit vast en is er geen ruimte meer voor discussie.

Doen we het toch gewoon zo.

idem

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 09 mei 2008 06:24 PM
  [ # 44 ]
teleton schreef:
tilanus schreef:

Laat maar dan. Blijkbaar staat jullie besluit vast en is er geen ruimte meer voor discussie.

Doen we het toch gewoon zo.

idem

patje74 schreef:

Daarnaast hebben wij nog geen beslissing genomen.

ECHOOOOOOO Exclamation

 

Profiel  
 
Segerfan
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 333
Geregistreerd: 16-08-2006

- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Gepost: 09 mei 2008 06:42 PM
  [ # 45 ]
Rene van Maren schreef:

Dat doen we dus niet.

Het kan aan mij liggen maar deze opmerking komt bij mij niet prettig over. En dan druk ik me nog voorzichtig uit.

Profiel  
 
 
3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook