5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
   
Officieel Picasso-forumdeel
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 10 mei 2008 01:22 AM
  [ # 61 ]

@aerdt
Voor ons zelf begonnen? Leg dat eens uit!

Ik heb net aangegeven dat alle kritiek meegenomen zal worden in onze besluitvorming. Hierin zit geen woord Frans, toch schijn je het niet te begrijpen.
Zullen we nu eens een inhoudelijke discussie houden in plaats van het beleid af te kraken? Ik geloof niet dat dat namelijk erg passend is, gezien er een grote groep enthousiastelingen vrijwillig veel vrije tijd in het forum steekt om dit alles mogelijk te maken.
Ik denk dat ik hier dan ook oprecht enorm van mag balen. Ik vraag mij dan ook ten zeerste af of het verstandig is om in het vervolg nog discussies toe te staan over onze besluitvorming. Hoewel wij hebben aangegeven eventueel de zaak terug te willen draaien wegens veel tegenstand, blijft de kritiek maar komen.

Tot slot vinden wij het onzinnig om nog een topic te openen om de meningen te peilen. Dit topic is dus op slot gegaan. Een pol-uitlslag zegt ons niets, een goede discussie met goede argumenten veel meer. Om deze reden is dit topic (nog) open gebleven.

Dus mensen, laten we het gezellig houden, de zaken niet uit zijn verband trekken en vooral niet alleen maar kritiek uiten over ons beleid. Dat verdienen wij niet.

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 10 mei 2008 01:37 AM
  [ # 62 ]

ik zal er als oprichter, voorzitter van de stichting en admin van dit forum dan nog maar een besluitend woord tegenaan gooien.

voor nu blijft het gewoon even zo.
we hebben al een geste gedaan door een picasso deel te maken want we willen de lijst inkoren en niet verlengen zoals we nu dus toch gedaan hebben.

zodra de nieuwe forum software en layout beschikbaar is hebben we veel betere mogenlijk heden om het een en ander goed uit te splitsen.

we hebben best begrip voor jullie vragen, en daar willen we natuurlijk ook aan tegemoet komen, maar op dit moment hebben we besloten om het even zo te doen en hopen ook op jullie begrip voor onze beweegredenen hiervoor.
heb geduld, over enige tijd word het wel anders.
groet,  erik


p.s. we hebben dus op jullie verzoek ( de gebruikers ) een picasso deel in het leven geroepen. vinden jullie dat het echt terug moet naar de oude situatie, dan doen we dat wel….

Profiel  
 
rymt
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 203
Geregistreerd: 29-01-2007

Gepost: 10 mei 2008 02:06 AM
  [ # 63 ]

Je zou bijvoorbeeld ook planète-citroën als voorbeeld kunnen nemen. Zeer overzichtelijk met de actuele modellen (die dus nu in de Citroën prijslijsten staan), de overige modellen en de oldtimers.

Vóór mijn huidige C4P heb ik een Xsara Picasso gehad en dit is toch echt een heel andere auto——-> zonder de Xsara Picasso overigens te kort te willen doen. Exclamation

Sinds 17 maart 2012: C4 Picasso 5-zits 1.6 THP EGS Collection, Gris Aluminium met 17” lichtmetalen Sonneberg wielen en panoramadak.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 10 mei 2008 02:11 AM
  [ # 64 ]

Punt is duidelijk… en de planet heeft gewoon vier topics

We nemen het allemaal mee naar de eerstvolgende vergadering Wink


Ik denk dat het redelijk zinloos is om nog verder te gaan.

Begrijp me niet verkeerd, maar we weten wel war de schoen wringt.
Ik vraag me af of het nog iets toevoegt aan de waarde als er nog twintig meningen bij komen.

 

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 10 mei 2008 02:17 AM
  [ # 65 ]

Ik heb nog even dit topic doorgelezen, en we zijn van mening dat we zo wel genoeg meningen hebben verzameld.

We zullen zien!


Ik gooi hem dicht.

Verder over de picasso’s

 

Profiel  
 
 
5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook