Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Dat is nog’es een mooie slogan.

Totaal aantal Berichten: 229
- C5 2.0 16V Ligne Prestige Break
hier nog meer info van Citroen NL zelf: http://www.citroen.nl/CWH/nl-NL/Corporate/Over+Citroen/Nieuws/20080707Restyling+C4.htm
Van Visa naar AX, BX, AX, BX, Xsara, Xantia, C4, C4 en nu C5

Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V

Totaal aantal Berichten: 9071
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Nee, ik vind het echt niks. Doe mij de eerste neus maar!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Timo1990 schreef:Nee, ik vind het echt niks. Doe mij de eerste neus maar!
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90

Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Ach, zoveel verschil met de vorige is er niet. Aan de buitenkant slechts de voorbumper! Niet onaardig, ik vind alleen die mistlampen iets teveel blingbling…

Totaal aantal Berichten: 694
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
Voor mij ook.
Alleen de nieuwe achterlichten van de coupé vind ik wel mooi, voor de rest mag het voor mij gewoon een pre-facelift zijn.
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)
Juist! dat is ook mijn mening.

Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
waterman771 schreef:tilanus schreef:waterman771 schreef:erwt schreef:
Ook het interier is wat veranderd, met name te bekleding en de toerenteller in het midden van de dashboard geintegreerd.
Dat werd tijd ook, want dat andere ding oogte zo goedkoop
Dat vond ik juist niet. Ik vond dat juist een leuk detail. Ook andere mensen die in de auto zaten viel het allemaal op en konden dat erg waarderen.
Instrumenten dien je allemaal bij elkaar te groeperen, niet verspreid over het dashboard. Die toerenteller zag er uit alsof ie d’r later was bij geplakt. Geen gezicht…
Op zich heb je gelijk, groeperen heeft normaal gesproken de voorkeur. Maar hoe vaak kijk je op de toerenteller? Ik rijd nu al zo’n 3 jaar in mijn C4 en weet dat het zelden voorkomt. Hier wil ik ook aan toe voegen dat rijden op gevoel veiliger is; kun jij je blik ergens anders op richten. En tot slot, ik ben ook voor de toerenteller vóór facelift. Ik vond het best handig (en leuk) dat hij rood werd wanneer ik doordtrek tot in de hogere toeren. Aangezien ik diesel heb ik dit natuurlijk niet al te veel gedaan.
PS: over wel/niet goedkoop wil ik het helemaal niet hebben; uit het bovenstaande blijkt dat het me prima beviel.

XerroR schreef:Timo1990 schreef:Nee, ik vind het echt niks. Doe mij de eerste neus maar!
De eerste neus heeft ook mijn voorkeur maar ik kan niet zeggen dat ik de facelift helemaal niks vind.
Overigens, volgens mij komt het vaker voor dat wanneer men verliefd wordt op iets dat alles erna minder lijkt. Het duurt meestal even voordat de mening verandert. De omslag kan bv. komen door in het bezit komen van het nieuwe of gewoon doordat je er steeds meer van ziet (maar natuurlijk ook duizenden anderen redenen). En bij somigen gaat het helemaal niet over. Gevolg: bij de auto’s noemt men dit “liefhebber” en in de liefde “broken hart”
=> moraal van het verhaal… Zullen we elkaar misschien niet al te veel op de tenen trappen???
sans-pareil schreef:Geldt net zo goed voor de C5. Langer dan een CX, en prut binnenruimte.
Ik vind het wel grappig om te zien in Grun…
De nieuwe C5 en daarachter stond je cx… De cx die toch niet echt klein te noemen is werd in een keer een klein hok…
ice96 schreef:XerroR schreef:Timo1990 schreef:Nee, ik vind het echt niks. Doe mij de eerste neus maar!
De eerste neus heeft ook mijn voorkeur maar ik kan niet zeggen dat ik de facelift helemaal niks vind.
Overigens, volgens mij komt het vaker voor dat wanneer men verliefd wordt op iets dat alles erna minder lijkt. Het duurt meestal even voordat de mening verandert. De omslag kan bv. komen door in het bezit komen van het nieuwe of gewoon doordat je er steeds meer van ziet (maar natuurlijk ook duizenden anderen redenen). En bij somigen gaat het helemaal niet over. Gevolg: bij de auto’s noemt men dit “liefhebber” en in de liefde “broken hart”
=> moraal van het verhaal… Zullen we elkaar misschien niet al te veel op de tenen trappen???
Gezien je op mij quote zit wat in maar met een menig trap je elkaar toch niet op de tenen???

@ XerroR:
De quote was eigelijk alleen voor de eerste zin bedoelt. De rest is algemeen en je hebt gelijk dat met een mening normaal gesproken niet op de tenen getrapt wordt maar in de voorgaande posts leek het voor mij dat niet iedereen zo erover denkt. Vandaar dus.

Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
gompy58 schreef:sans-pareil schreef:Geldt net zo goed voor de C5. Langer dan een CX, en prut binnenruimte.
Ik vind het wel grappig om te zien in Grun…De nieuwe C5 en daarachter stond je cx… De cx die toch niet echt klein te noemen is werd in een keer een klein hok…
Het zit hem in die hoogte. Een nieuwe C5 is 10cm langer dan een CX. Niet dat ik enig idee heb wat ze er mee gedaan hebben, die 10cm, maar goed, dat valt wel mee dus. Alleen die nieuwe auto’s zijn enorm hoog. (Des te knapper dat er achterin geen beenruimte is). Zo alleen staand lijkt het nog wat, maar als je het naast de voitures van vroegah zet, dan zijn het allemaal bijna MPV’s en SUV’s.
En dat vind ik niks, nog los van de mysterieus verdwenen binnenruimte, en het enorm hoge gewicht.
Maar goed, volgens mij hadden we het in dit topic gemunt op de C4…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
ice96 schreef:@ XerroR:
De quote was eigelijk alleen voor de eerste zin bedoelt. De rest is algemeen en je hebt gelijk dat met een mening normaal gesproken niet op de tenen getrapt wordt maar in de voorgaande posts leek het voor mij dat niet iedereen zo erover denkt. Vandaar dus.
Check