garagestmarien schreef:
Al het glas is er nu uit. Zoals je zelf al weet is de linker A-stijl onderaan erg slecht.
Gelukkig had ik daar al een mooi prefab stuk voor gehaald Maar heeeeeeeeel mooi werk
Het schiet lekker op zo.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
De comprutser doet het wel weer, maar we moesten toch eerst foto’s plaatsen van het ophalen van Chanel 19, de CX voor Evan.
‘Collecting a CX the French way’ in de ‘CX gallery’ van de website.
Meer foto’s van jouw auto komen vandaag of morgen.



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
John schreef:You can tell it’s a nerd’s car. Even the bottom is hacked.
Huuh, waar zit die verfrommelde pannenkoek? Ik gok onder het subframe achter?
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Boven de benzinemeter…
Yuri?
garagestmarien schreef:Boven de benzinemeter…
Maar tis helemaal door de bodem van de kofferbak? Dat zie (ik) je namelijk niet helemaal op het plaatje.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ja, in de kofferbak zit er een stuk wit plastic over geplakt. Zit onder de gastank.














































Totaal aantal Berichten: 43419
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
garagestmarien schreef:Boven de benzinemeter…
Yuri?
Ja, de tankvlotter ging dood en lekte vreselijk. Dat heb ik effe gemaakt langs de kant van de weg. Ik moest rijden en heb van een franse sloper de vlotter geraust en die er in gebeund. Daar moet je normaal de tank voor uitbouwen en daar had ik even geen zin in langs de kant van de weg met 40 graden.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
snoodaard
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Overigens W, hoe zien de steunen waar het achtersubframe op zit eruit? Ik had het idee dat daar ook al wat gaten in begonnen te vallen. Het balkje hier aan de bovenkant bedoel ik.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Goed, Thijs, goed. Maak je geen zorgen. Alles is goed en wat niet goed is komt goed.



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Met even wat zoeken zijn er wat meer foto’s van de restauratie te vinden ALHIER



























Totaal aantal Berichten: 8165
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Er wordt echt heel grondig werk geleverd zeg. Wat een klus!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Al enige tijd geen update, maar dat wil niet zeggen, dat we niets doen.
Vandaag, onder extreme omstandigheden die de 38 °C hebben gehaald, heeft John in die hitte het verroeste gedeelte onder de achterruit onder handen genomen.
Hier een ‘voor’ en ‘na’ plaatje.
Meerdere foto’s staan binnen afzienbare tijd op de website.
Awesome
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!