3 van de 38
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
   
CX 2000 Super 48-XP-22 van T(h)ijs
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 18 augustus 2008 03:40 PM
  [ # 31 ]

De kop is vanmorgen door sans-pareil opgepikt op zijn terugweg naar Holland en zal door WvdL te Abbenes onder handen genomen worden, hopelijk asap Smile

Achteraf zat ik me te bedenken, de bus zat nog aan de bougie dus een nog groter gat tappen en daar een nieuwe bus indraaien was afdoende geweest. Maar dat is allemaal achteraf, ik ben en blijf een enorme prutser. Ik heb nu wel weer wat ervaring opgedaan, en dat is ook wat waard.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
geoarthc35
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2433
Geregistreerd: 02-08-2007

Gepost: 18 augustus 2008 03:47 PM
  [ # 32 ]

Komt wel goed met je T(h)ijs.

succes

Otten trekker ca 1960.

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 21 augustus 2008 10:42 PM
  [ # 33 ]

De kop is gefixed en zondag gaan sans-pareil en ik een poging doen om alles weer werkend in elkaar te krijgen.  Cool

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 22 augustus 2008 12:48 AM
  [ # 34 ]

En toen ging het ineens lekker snel. Goed werk.

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 24 augustus 2008 11:49 PM
  [ # 35 ]

Na veel bloed zweet en tranen is het gelukt. De kop ligt erop en de dame snort aardig, ik ga morgen even APK proberen bij Hegru en daarna rond half september naar de restauratiemeneer rijden Smile

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 25 augustus 2008 09:09 PM
  [ # 36 ]

En de dame is, met steekproef van de RDW, weer gekeurd tot Oktober 2009. Jammergenoeg ben ik 2 weken te vroeg om aan de 30 jaars eis te voldoen ( ze is van half sept 1978 ) maar ik wilde dit achter de rug hebben.  Cool Enige opmerking van de RDW meneer was dat de gele platen erop moesten, maar verder niks!

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 25 augustus 2008 09:17 PM
  [ # 37 ]

Lekker laten löllen die man. Geel staat toch helemaal niet.  Wink
Gefeliciteerd in ieder geval. Toch altijd een goed gevoel.

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 25 augustus 2008 09:20 PM
  [ # 38 ]

Hmm ja, ik heb de gele platen er net ook weer afgehaald. Maar ze hadden ze bij de Hegru wel ‘goed’ vastgemaakt. Beelden spreken voor zich:


Nu kan ik er wel een beetje om lachen, maar na de restauratie gaat ze toch naar een ander keuringstation. In Veldhoven zijn ze af en toe net wat te makkelijk imho.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
fluidphreak
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006

- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Gepost: 26 augustus 2008 11:40 AM
  [ # 39 ]

Nou, ik zou daar helemaal niet om kunnen lachen. Wat een beunen. Gefeliciteerd met je APK!

Profiel  
 
toniclight
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004

- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Gepost: 26 augustus 2008 11:52 AM
  [ # 40 ]
garagestmarien schreef:

Lekker laten löllen die man. Geel staat toch helemaal niet.  Wink

Vind ik bij deze auto lastig.
In mijn beleving zitten er op Nederlandse Cx-en altijd gele platen. ( de eerstelingen uitgezonderd). Oude originele Nederlandse Citroëns zijn zeldzaam.
Dan stoort het mij juist weer dat er dan ineens donkerblauwe platen opzitten.
Enfin, ik heb dan ook wel “een afwijking” om wat auto’s betreft te streven naar originaliteit wanneer dit mogelijk is.

Maar wat een pracht auto verder!!!!

Jeroen

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 26 augustus 2008 12:11 PM
  [ # 41 ]
toniclight schreef:

In mijn beleving zitten er op Nederlandse Cx-en altijd gele platen. ( de eerstelingen uitgezonderd). Oude originele Nederlandse Citroëns zijn zeldzaam.
Dan stoort het mij juist weer dat er dan ineens donkerblauwe platen opzitten.
Enfin, ik heb dan ook wel “een afwijking” om wat auto’s betreft te streven naar originaliteit wanneer dit mogelijk is.

Dit is een ook ‘lastig’ geval. Het is namelijk cijfercijfer-letterletter-cijfercijfer combinatie en het meerendeel van deze combinaties zijn blauwe platen. Alleen omdat ze van na 1-1-1978 is (van 15-09-1978) is telt dat niet en moet er gewoon geel op. Maar het valt de meeste mensen eigenlijk niet op.

Nu nog even een isolatiepijpje zoeken voor de bougies ( ben er een kwijtgeraakt in la douce france ) of IE bougiekabels zoeken en nog even opnieuw kleppenstellen, ze staan nog niet helemaal lekker. Ook mag de dynamokabel nog wat strakker denk ik want stationair loopt ze nog wat schokkerig.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 26 augustus 2008 12:13 PM
  [ # 42 ]

Ik had hetzelfde probleem met de UK. Februari 78….
Een witte smalspoor met gele platen vind ik niet mooi. Elke keuring dus weer de gele erop voor een half dagje en meteen thuis weer blauw.

Profiel  
 
geoarthc35
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2433
Geregistreerd: 02-08-2007

Gepost: 26 augustus 2008 12:31 PM
  [ # 43 ]

(T)hijs alvast gefeliciteerd met de verse apk die heb je maar vast.


Betreft de platen ach ja het zij zo.

Otten trekker ca 1960.

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 26 augustus 2008 12:38 PM
  [ # 44 ]
T(h)ijs schreef:

Dit is een ook ‘lastig’ geval. Het is namelijk cijfercijfer-letterletter-cijfercijfer combinatie en het meerendeel van deze combinaties zijn blauwe platen.

Het zelfde als mijn GS. Oom agent heeft er trouwens nog nooit moeilijk over gedaan. Voor de zekerheid liggen de GAIK’s in de kofferbak.
Mijn blauwe platen zijn overigens wel de originele lichtblauwe platen, waardoor het wellicht minder opvalt dan die donkere exemplaren zonder stempel.

Gefeliciteerd met je APK!

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 26 augustus 2008 01:17 PM
  [ # 45 ]

Dank allen Exclamation

patje74 schreef:

Mijn blauwe platen zijn overigens wel de originele lichtblauwe platen, waardoor het wellicht minder opvalt dan die donkere exemplaren zonder stempel.

De mijne zijn ook gestempeld maar het mag allemaal niet baten. Overigens heb ik de gele gewoon altijd achterin liggen dus dat is geen enkel probleem. En als ze gerestaureerd is maar eens een duurzame oplossing bedenken, zon bond-like kentekenplaat kantelsysteem ofzo Wink

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
 
3 van de 38
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook