

























Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
bogaard77 schreef:T(h)ijs schreef:Ik bedenk me net dat de GTi van EJ er naast staat, vast met prima vliegwiel.
Neem je die toch? Of bouw dat hele blok in jouw CX..
Oh dat mag wel, ik had toch al wat gedachten over een hoge compressie LPG only VEMS 2500 met itb’s… ik zou trouwens wel effe wat aan die zuigers doen, het is een 77’er van de groep “gaat stuk bij langdurig topsnelheid rijden” volgens Willem… al heeft ie 180 daarnaartoe prima gedaan…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Ja lekker dan, kom je nu mee aanzetten
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!


























Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ach een maandje meer of minder maakt toch niet uit? En de bak wil ik denk ik wel hebben. Lekker kort.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!















Totaal aantal Berichten: 1423
Geregistreerd: 19-10-2007
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Hoe staat het er inmiddels mee? Alweer een behoorlijke tijd radio stilte!

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ben ik ook wel benieuwd naar.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Ik denk dat Thijs ons gewoon allemaal vet gaat verrassen en er gewoon komende zondag mee op de CX Club voorjaarsrit verschijnt!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D














































Totaal aantal Berichten: 43419
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ja, in een aanhanger met 25 dozen..
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Het laatste nieuws wat ik heb vernomen is dat John en Wendela tegenwoordig in het oosten van Nederland wonen omwille van persoonlijke redenen. Er is dus geen nieuws en het ziet er ook niet naar uit dat dat überhaupt gaat komen.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!












































Totaal aantal Berichten: 25715
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Ga dat ding nou ophalen!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Het ziet er niet naar uit dat er nieuws gaat komen wil dus zeggen dat de auto niet wordt afgebouwd? Dat noem ik lef hebben…
Maar als dat het perspectief is, zou ik hem geen dag langer daar laten staan.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
`Er is dus geen nieuws en het ziet er ook niet naar uit dat dat überhaupt gaat komen. ’ is wellicht te negatief verwoord maar is de ervaring tot nu toe. Er is niet met woorden gezegd dat dat zo is. Maar ik zeg altijd “If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.”
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!












Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
en waarom haal je je eigendom niet terug dan, ik zie het er wel van komen dat je kunt fluiten naar je spullen.
lekker bedrijfje.
Wat is Citroën rijden toch formidabel !






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Weleens van a sitting duck gehoord Thijs?
Kun je geen team samenstellen alhier en de auto zelf afbouwen?
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D














































Totaal aantal Berichten: 43419
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
La Léo schreef:Weleens van a sitting duck gehoord Thijs?
Of van duckhunt
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste