Hey ouwe BX rijder!
Nee zeker niet uitgekeken, maar heb zin om weer wat te ondernemen in Europa.
Op dit moment is de luchtvervuiling in de Chinese steden heel erg, ik heb behoefte aan schone lucht en Nederlands haha.
Ik spreek heel weinig Nederlands hier, ik begin het te verleren. 再见
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
Totaal aantal Berichten: 1141
Geregistreerd: 24-10-2012
- XM 2.0i Turbo CT VSX Automaat
- Xantia 1.8i 16V Cituning
- GS/GSA X1
Haha, weg bij Fam. Cheng Wang, Ping Pang en Mi Hau.
Gaaf dat het project verder gaat.
Ben benieuwd!
Life’s too short to drive without comfort!!!
Totaal aantal Berichten: 1036
Geregistreerd: 24-08-2012
- BX 16 TZI Automaat
rij je ook bx in china
“The car is the closest thing we will ever create to something that is alive.” -Sir William Lyons, founder of Jaguar
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
BANZER schreef:Hey ouwe BX rijder!
Nee zeker niet uitgekeken, maar heb zin om weer wat te ondernemen in Europa.
Op dit moment is de luchtvervuiling in de Chinese steden heel erg, ik heb behoefte aan schone lucht en Nederlands haha.
Ik spreek heel weinig Nederlands hier, ik begin het te verleren. 再见
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Ik ben erg benieuwd of dit nog een vervolg heeft…
Hoe is het met Banzer?
Hij leeft nog
Ik heb zo veel te doen het eerste jaar dat ik nu weer in NL ben, maar ik werk ook beetje bij beetje aan de break!
Over een paar maanden komt er meer nieuws.
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
Dat is prachtig nieuws! Ik ben in ieder geval zeer benieuwd
Banzer ik ben erg benieuwd is er al nieuws over de BX V6 24v?
Er wordt aan gewerkt, alleen op een laag pitje.
Voor het einde van het jaar wil ik een verslagje plaatsen met foto’s etc.
Ik hou de spanning er in. Haha
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
Die spanningsboog is lang
1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk
BANZER schreef:Eindelijk ben ik er in 2008 aan begonnen!
Het project zal pas rij klaar zijn over 1,5 jaar ofzo, ik heb niet al te veel tijd omdat ik ook in het buitenland woonDie V6 motor komt kompleet uit een Xantia, met bak en kabel meuk, teller staat op 140.000 km, deze gaat in een 19 TRi break uit ‘89
Een foto van het slachtoffer…
klaar over 1,5 jaar !!..... Zei banzer enthousiast. Zijn er al update’s ?? Of is de interesse toch verdwenen in dit project ??
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Hey Banzert, leef je nog?! inmiddels zijn we wéér bijna een jaar verder
(schraapt de keel)
Ja! Ik en het project leven nog ^_^
Door de zaak en veel kluswerk thuis (groot huis uit 1903), heb ik amper tijd om te werken aan mijn geliefde rode break.
Daarnaast heb ik nog een 405 SRi met DKZ op de weg te houden, en de zwarte 16v staat ook nog in de steigers.
Maar er is licht aan het einde van de tunnel, volgend jaar zullen er grote stappen worden gezet met de break en de 16 kleppert.
Voor de v6 break ben ik aan het experimenteren met een 405 subframe, dit omdat het zo onder een BX koets te schroeven is, en omdat ik dan veel meer ruimte krijg voor de stabilisatie stang en uitlaat.
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
405 subframe, daar moet ik meer over weten (BX HDI heeft ook ruimteproblemen)
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Ik gooi tzt wat foto’s onlijn.
306/Berlingo frame is ook een optie voor een HDi verbouwing. Heeft wel ietsje laswerk nodig.
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.