3 van de 10
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
   
In aanbouw! BX break V6 24v (ES9J4)
BANZER
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 377
Geregistreerd: 15-01-2005

- XM V6 Exclusive
Gepost: 07 september 2008 04:18 PM
  [ # 31 ]
Arjan Verkade schreef:

Probeer dat Xantia geluid erin te houden, dezelfde V6 in de XM klinkt veel minder mooi Wink

ik dacht aan zo iets Wink
<embed src=“http://www.youtube.com/v/If3Y0MScAN8&hl=en&fs=1” type=“application/x-shockwave-flash” allowfullscreen=“true” width=“425” height=“344”></embed>

XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.

Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.

Profiel  
 
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 07 september 2008 05:04 PM
  [ # 32 ]

Geweldig Cool

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2963
Geregistreerd: 10-01-2005

Gepost: 08 september 2008 12:55 AM
  [ # 33 ]

Ja dat is goed. Nu die 306 nog even vervangen voor een BX

Test

Profiel  
 
BANZER
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 377
Geregistreerd: 15-01-2005

- XM V6 Exclusive
Gepost: 08 september 2008 12:56 AM
  [ # 34 ]

Even een fotosoep van hoe het gaat worden…
De achterbumper pas ik iets aan, hij is wat voller dan de standaard versie, de voorbumper komt van een mk2 16 klepper, ook deze zal iets aangepast worden.
De side-skirts maak ik zelf, behalve de achterscherm delen die weer van een 16v komen.

XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.

Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.

Profiel  
 
eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006

- Xsara Scootertje.
Gepost: 08 september 2008 03:24 AM
  [ # 35 ]

Cool

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  
 
stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2230
Geregistreerd: 30-06-2005

Gepost: 08 september 2008 11:17 PM
  [ # 36 ]

ik ben meer van de sleeper look.

zonder uiterlijke poespas dus.

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  
 
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2963
Geregistreerd: 10-01-2005

Gepost: 08 september 2008 11:25 PM
  [ # 37 ]

Een cannes met 4 dikke sloffen en een ES9J4

Test

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 08 september 2008 11:27 PM
  [ # 38 ]
Thijsvandebles schreef:

Een cannes met 4 dikke sloffen en een ES9J4

Een break is natuurlijk ook een goede sleeper, maar natuurlijk niet meer zo als ie uitgebouwd is. Dan wordt het meer een ron triton batmobiel, maar dan in furio.

Profiel  
 
knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 13 september 2008 07:13 PM
  [ # 39 ]
Thijsvandebles schreef:

Een cannes met 4 dikke sloffen en een ES9J4

Cool Daar had ik ook al eens over zitten denken, een BX14E met een V6 erin, Xantia remmen eronder en brede banden met 405 velgen, dus wel gewoon 14 inch. Dat wordt lachen als er een petje naast je komt staan bij het stoplicht Wink

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  
 
BANZER
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 377
Geregistreerd: 15-01-2005

- XM V6 Exclusive
Gepost: 13 september 2008 08:12 PM
  [ # 40 ]

nou, ik heb daar nog niet een V6 voor nodig gehad, met een BX heb ik het 9 van de 10x kunnen winnen.
En al helemaal met de super snelle Chic GTi Wink waar mee ik een BX 16v het vuur aan de schenen legde.

XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.

Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.

Profiel  
 
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2963
Geregistreerd: 10-01-2005

Gepost: 14 september 2008 01:45 AM
  [ # 41 ]

Een goed gekietelde GTi is idd zeker niet onaardig.

Maar met een V6 wordt het kinderspel, en ben je gewoon iedereen te snel af. Vooral omdat men het niet verwacht.

Doe mij maar een Cannes met een ES9J4

Test

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 14 september 2008 04:01 AM
  [ # 42 ]
BANZER schreef:

nou, ik heb daar nog niet een V6 voor nodig gehad, met een BX heb ik het 9 van de 10x kunnen winnen.
En al helemaal met de super snelle Chic GTi Wink waar mee ik een BX 16v het vuur aan de schenen legde.

Ik had een originele 1600 Chic die wellicht wat meer inspoot dan de bedoeling was. Het verbruik was “interessant” maar de acceleratie zeker ook. Was niet leuk voor BX gti rijders.

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 15 september 2008 08:14 PM
  [ # 43 ]
karel schreef:
BANZER schreef:

nou, ik heb daar nog niet een V6 voor nodig gehad, met een BX heb ik het 9 van de 10x kunnen winnen.
En al helemaal met de super snelle Chic GTi Wink waar mee ik een BX 16v het vuur aan de schenen legde.

Ik had een originele 1600 Chic die wellicht wat meer inspoot dan de bedoeling was. Het verbruik was “interessant” maar de acceleratie zeker ook. Was niet leuk voor BX gti rijders.

Maar een schone GTI trekt ook geen worst van het bord. Hmm, dit heeft trouwens weinig meer te maken met ES9J4 oide snuisterijen in een BX.  Surprisedops:

Profiel  
 
BANZER
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 377
Geregistreerd: 15-01-2005

- XM V6 Exclusive
Gepost: 02 november 2008 08:36 AM
  [ # 44 ]

Even wat extra foto’s, die ik jullie niet wilde onthouden.

Een maatje van me kwam ff buurten met z’n Chrysler Shelby Turbo 2 Daytona… ahum, maargoed het is wel een lache bak, er zijn dacht ik 4 stuks van in NL.
Maar de grap is, dat hier in de “zelfde” motor zit als bij een 4TC BX Wink
























XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.

Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.

Profiel  
 
MaartenH
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2953
Geregistreerd: 04-11-2006

- C35 2.0 benzine
Gepost: 02 november 2008 11:32 AM
  [ # 45 ]

Het blok past er in Very Happy nu de rest nog Laughing
Gaaf project!

Profiel  
 
 
3 van de 10
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook