Arjan Verkade schreef:Probeer dat Xantia geluid erin te houden, dezelfde V6 in de XM klinkt veel minder mooi
ik dacht aan zo iets
<embed src=“http://www.youtube.com/v/If3Y0MScAN8&hl=en&fs=1” type=“application/x-shockwave-flash” allowfullscreen=“true” width=“425” height=“344”></embed>
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Geweldig
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Ja dat is goed. Nu die 306 nog even vervangen voor een BX
Test
Even een fotosoep van hoe het gaat worden…
De achterbumper pas ik iets aan, hij is wat voller dan de standaard versie, de voorbumper komt van een mk2 16 klepper, ook deze zal iets aangepast worden.
De side-skirts maak ik zelf, behalve de achterscherm delen die weer van een 16v komen.
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
ik ben meer van de sleeper look.
zonder uiterlijke poespas dus.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Een cannes met 4 dikke sloffen en een ES9J4
Test
Thijsvandebles schreef:Een cannes met 4 dikke sloffen en een ES9J4
Een break is natuurlijk ook een goede sleeper, maar natuurlijk niet meer zo als ie uitgebouwd is. Dan wordt het meer een ron triton batmobiel, maar dan in furio.
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Thijsvandebles schreef:Een cannes met 4 dikke sloffen en een ES9J4
Daar had ik ook al eens over zitten denken, een BX14E met een V6 erin, Xantia remmen eronder en brede banden met 405 velgen, dus wel gewoon 14 inch. Dat wordt lachen als er een petje naast je komt staan bij het stoplicht
Eveneens ben ik tevens ook.
nou, ik heb daar nog niet een V6 voor nodig gehad, met een BX heb ik het 9 van de 10x kunnen winnen.
En al helemaal met de super snelle Chic GTi waar mee ik een BX 16v het vuur aan de schenen legde.
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
Een goed gekietelde GTi is idd zeker niet onaardig.
Maar met een V6 wordt het kinderspel, en ben je gewoon iedereen te snel af. Vooral omdat men het niet verwacht.
Doe mij maar een Cannes met een ES9J4
Test
BANZER schreef:nou, ik heb daar nog niet een V6 voor nodig gehad, met een BX heb ik het 9 van de 10x kunnen winnen.
En al helemaal met de super snelle Chic GTi waar mee ik een BX 16v het vuur aan de schenen legde.
Ik had een originele 1600 Chic die wellicht wat meer inspoot dan de bedoeling was. Het verbruik was “interessant” maar de acceleratie zeker ook. Was niet leuk voor BX gti rijders.
Ich bin ein Breaker
karel schreef:BANZER schreef:nou, ik heb daar nog niet een V6 voor nodig gehad, met een BX heb ik het 9 van de 10x kunnen winnen.
En al helemaal met de super snelle Chic GTi waar mee ik een BX 16v het vuur aan de schenen legde.Ik had een originele 1600 Chic die wellicht wat meer inspoot dan de bedoeling was. Het verbruik was “interessant” maar de acceleratie zeker ook. Was niet leuk voor BX gti rijders.
Maar een schone GTI trekt ook geen worst van het bord. Hmm, dit heeft trouwens weinig meer te maken met ES9J4 oide snuisterijen in een BX. ops:
Even wat extra foto’s, die ik jullie niet wilde onthouden.
Een maatje van me kwam ff buurten met z’n Chrysler Shelby Turbo 2 Daytona… ahum, maargoed het is wel een lache bak, er zijn dacht ik 4 stuks van in NL.
Maar de grap is, dat hier in de “zelfde” motor zit als bij een 4TC BX
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
Het blok past er in nu de rest nog
Gaaf project!