Dat zou kunnen, maar in de verkoop bestond de verdeling SX VSX niet meer… Alleen maar kaal of exclusive. De naamgeving bij de RDW is sowieso een grote bende…
Wat ik ook heb gezien is dat in oudere vsx’en een nieuw interieur werd gezet waarna de auto als type 3 in de verkoop kon… De type 3 tct die ik heb gesloopt, had bijvoorbeeld geen zij-airbags en de stickers van productiedata kwamen uit 1995/1996… Dat was dus ws een blijvertje wat later een type 3 interieurstofje kreeg…
Xsara Coupe

Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Xsara Coupe schreef:
Wat ik ook heb gezien is dat in oudere vsx’en een nieuw interieur werd gezet waarna de auto als type 3 in de verkoop kon… De type 3 tct die ik heb gesloopt, had bijvoorbeeld geen zij-airbags en de stickers van productiedata kwamen uit 1995/1996… Dat was dus ws een blijvertje wat later een type 3 interieurstofje kreeg…
Xsara Coupe
ze waren lekker bezig bij PSA
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker
!

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ach zo ging het bij de CX ook.
Ik zal meteen even mijn auto-lijstje onder mijn avatar aanpassen nu ik geen VSX maar een “gewone” XM blijk te hebben. Hm.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
En voor zover ik weet is stoelverwarming in Nederland niet standaard uitgeleverd (althans type 1 V6).
De mijne heeft gescheiden voor en zelfs gescheiden achterbank verwarming
Prachtig toch al die onderlinge verschillen, tenminste niet de standaard japanse sh…t
ViVe La France!

- DS 3 Racing 207pk
.Dat is altijd een optie geweest, chique hoor stoelverwarming zowel voor als achter
!

Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Citrophile schreef:.Dat is altijd een optie geweest, chique hoor stoelverwarming zowel voor als achter
aaahm, de optie staat niet in de verkoopbrochure (die grote vierkante zwarte druk 8/89)

- DS 3 Racing 207pk
Niet alle opties zijn vermeld in een brochure.
!

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Hebben we in één dag drie pagina’s volgeschreven, zijn we het uiteindelijk over één ding eens: we worden het niet eens….

Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Het is een VSX, volgens service.citroen.com
Leuke service van Citroën, alles kan je vinden over je auto, tot en met het aantal aanstekers aan toe!
Alleen de kleur ontbreekt…
Welke donkerblauwe kleur is geleverd in ‘95? Ik dacht altijd dat het Bleu Mauritius was, maar die kwam pas vanaf ‘96
En wat betekenen de letter/cijfers achter het orga nr.: 06597 U7 1 0001?
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Brian schreef:Het is een VSX

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
De mijne ook even opgezocht. Het is een:
Niveau A
Nou ik kan je wel vertellen dat het inmiddels een Niveau G is!
Ik heb alleen nog een leren stuur nodig met ab om hem op Niveau J te brengen.
Oh, SH*T, ik zou jou nog een pbtje sturen…
Damned! je krijgt er morgen eentje van me
Xsara Coupe

Totaal aantal Berichten: 139
- XM Break 2.0i 16v
- C3 1.4 Selection
Brian schreef:Het is een VSX, volgens service.citroen.com
Typerend voor de VSX: extra ventilatierooster in de deurstijlen voor de passagiers op de achterbank. (kanaal loopt door de voordeuren)
Ik heb zelf een type ‘3’ uit belgie; een prestige. hier zit die VSX ventilatie niet in, wel el. stoelen en ruiten, sportstand, 13e ruit, linker display, 4 klapzakken, mistlampen en dig.climate control.
Mijn nederlandse type 3 is een ‘standaard’, met handstoelen, el. ruiten, linker display, mistlampen en zonder sportstand
"Beter spijt van iets wat je gedaan hebt, dan spijt van iets wat je niet gedaan hebt"
Alsof je spijt zou kunnen krijgen van het rijden in een XM…

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
whiteshepard schreef:
Mijn nederlandse type 3 is een ‘standaard’, met handstoelen, el. ruiten, linker display, mistlampen en zonder sportstand
Leuk hè, mijn nederlandse type 3 is ook ‘standaard’ (niv. A) maar alleen el. ruiten vóór, geen mistlampen en met sportstand.

Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
ehm excuus voor mijn domheid maar waar kan je op service.citroen dan vinden welke versie je hebt?
EDIT: Ah chassis nummer…