Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Geen hydractive! Nooit geweten! Das wel mooi.
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 644
Geregistreerd: 07-05-2004
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Tjerk schreef:Geen hydractive! Nooit geweten! Das wel mooi.
Een echte XM heeft hydractief. Als je dat niet hebt ... jammer!
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Vind ik niet. Ik heb liever lekker overhellen dan een auto die helemaal vlak blijft
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 644
Geregistreerd: 07-05-2004
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Tjerk schreef:Vind ik niet. Ik heb liever lekker overhellen dan een auto die helemaal vlak blijft
Hydractief blijft ook niet vlak, maar heeft actieve vering. Zachter als je normaal rijd, wat harder in de bocht. Heerlijk!
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
eXpelliarMus schreef:En geen hydractief. Met andere woorden een grote BX!?
en dat voor maar 50 euro meer (oid )
Het blijft een droom, zo`n zwarte XM…. het had een diesel mogen zijn, zo`n heerlijk slome 2.1d, dan had ik m`n portemonnee misschien nog gepakt om centjes te tellen
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Wie graag voor weinig een zwarte XM in z’n tuin wil hebben… Ik bied er zelf één aan op MP! (Heeft ook een mankement).
Citroënloos
Arjan Verkade schreef:XMTurboCT schreef:Een type 2 XM uit 1995 met nog geen 60.000 km voor een luttele 14.500 Euro. Plus 200 Euro afleveringskosten
Stond die pas niet niet in Duitsland te koop voor heeel veel minder geld?
Of was dat in met het nieuwe blok?
Blijft erg veel geld voor een 12v…
Klopt, heb even over deze getwijfeld…
Die xm stond voor 5500 euro ofzo te koop in Duitsland… Hoezo marge
En dan nog het gore lef hebben 200 euro afleverkosten te rekenen!!
Xsara Coupe
Totaal aantal Berichten: 644
Geregistreerd: 07-05-2004
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Heel veel geld. Ik krijg binnenkort mijn V6 uit 2000 met 102.000 km en die koste me een stuk minder…
Totaal aantal Berichten: 2997
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Xsara Coupe schreef:Arjan Verkade schreef:XMTurboCT schreef:Een type 2 XM uit 1995 met nog geen 60.000 km voor een luttele 14.500 Euro. Plus 200 Euro afleveringskosten
Stond die pas niet niet in Duitsland te koop voor heeel veel minder geld?
Of was dat in met het nieuwe blok?
Blijft erg veel geld voor een 12v…
Klopt, heb even over deze getwijfeld…
Die xm stond voor 5500 euro ofzo te koop in Duitsland… Hoezo marge
En dan nog het gore lef hebben 200 euro afleverkosten te rekenen!!Xsara Coupe
Ik sta er ook versteld van dat íe hoe dan ook wat verkoopt, kijk maar:
(hier zit de grote beurt al bij in….)
Vreemd niet eens afleveringskosten bij de BX… Maar idd veel geld voor de XM met 200 afleveringskosten. Vraag dan 15.000 Euro of zo…
Al eerder geopperd, maar mss toch maar een handeltje beginnen met al die goedkope gespotte XM’s hier. Mss kijkt Timmer wel mee?
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
ambijajance schreef:Xsara Coupe schreef:Arjan Verkade schreef:XMTurboCT schreef:Een type 2 XM uit 1995 met nog geen 60.000 km voor een luttele 14.500 Euro. Plus 200 Euro afleveringskosten
Stond die pas niet niet in Duitsland te koop voor heeel veel minder geld?
Of was dat in met het nieuwe blok?
Blijft erg veel geld voor een 12v…
Klopt, heb even over deze getwijfeld…
Die xm stond voor 5500 euro ofzo te koop in Duitsland… Hoezo marge
En dan nog het gore lef hebben 200 euro afleverkosten te rekenen!!Xsara Coupe
Ik sta er ook versteld van dat íe hoe dan ook wat verkoopt, kijk maar:
(hier zit de grote beurt al bij in….)
Is toch belachelijk die prijzen. Dik 2000 euro voor een BX14! En dan die 15.000 voor een XM…
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 342
Geregistreerd: 23-03-2008
- XM 2.0 16v op LPG G3
XMTurboCT schreef:Vreemd niet eens afleveringskosten bij de BX… Maar idd veel geld voor de XM met 200 afleveringskosten. Vraag dan 15.000 Euro of zo…
Al eerder geopperd, maar mss toch maar een handeltje beginnen met al die goedkope gespotte XM’s hier. Mss kijkt Timmer wel mee?
Ik doe met je mee
Totaal aantal Berichten: 27809
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Die 200 euro rijkostenklaar maken zijn standaar dingen
Die kan je er echt wel afdingen, en van de prijs gaat ook nog vast wel een eindje af.
Goed ruim 10.000 blijft nog een hoop geld
Aan de andere kant er zijn zat mensen die dat voor een C1/C2 betalen, alleen nu heb je een zo goed als nieuwe XM daarvoor
Ruim 10.000, maak daar maar heel ruim van Ben op zich met je eens dat je d’r ook een nieuwe auto voor kunt kopen, maar die discussie hebben al eens in een eerder topic gevoerd. Ben trouwens wel benieuwd hoe het met die XM is…
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Een setje XM’s op Le Bon Coin
zilveren XM V6.24 uit 1997, 150.000 km voor 1250 Euro. Vreemde combi zilver met beige leer.
V6 Exclusive uit 1998 voor 1250 Euro. 184000 km.
Goudkleurige XM 2 liter met bruin interieur voor 1500 Euro met 190000 km.
XM 2,5TD met nieuwe motor voor 9000 Euro.
Etc…
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!