1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 
   
bijgeluid abnormaal of niet?
Gunther
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 481
Geregistreerd: 25-10-2007

- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDiF EB6V Exclusive
Gepost: 25 oktober 2008 06:06 PM

Onze auto maakt sinds het onderhoud, en enkele 100en km ervoor ook al, een bijgeluid, het lijkt een geluid van de aandrijflijn, maar zou ook kunnen zijn van wind, maar dan ter hoogte van de motor/versnellingsbak, niet van de spiegels of zo. Het geluid begint heel zacht hoorbaar te zijn op 60 a 70 km/u, gaat een beetje hoger in volume tot 110 km/u, en dan stijgt het snel in volume tot 125 km/u op zijn maximum, en op 130 km/u ongeveer is het weer weg. Tussen 110 en 125 km/u, net wat je op autostrade veel rijdt, is het volume van het geluid toch redelijk hoog, het komt boven de motor uit.
Het is moeilijk te zeggen hoe het geluid klinkt en heb geen opname of zo, maar het is geen gebrom zoals een motor maar ook geen gefluit zoals windgeluid gewoonlijk is, het lijkt eigenlijk een beetje (maar dan wel zachter) zoals het geluid van de versnellingsbak van een wrc-auto, vandaar mijn gedachte aan iets bij de aandrijflijn, maar dan niet tussen motor en versnellingsbak, maar versnellingsbak en differentieel.
Mogelijk is het vroeger ook geweest, maar het is me voordien nog nooit opgevallen, oftewel is het pas na het inrijden als dit normaal is.
Dus de vraag is nu, ben ik overongerust of niet?
ps:Onze vorige auto was weliswaar geen Citroen Wink maar daar heb ik nooit zo’n geluid gehoord.

24-01-2002 tot 5-11-2007: Ford Focus 1.8 TDDI 90pk Colour Collection
5-11-2007 tot 31-03-2011: Citroën Grand C4 Picasso 1.6 HDiF 110pk EGMV Exclusive - Icare
07-2011: Volkswagen Touran 1.6 crTDI 105pk Bluemotion dpf.

Profiel  
 
guido66
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1033
Geregistreerd: 04-03-2008

- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Gepost: 26 oktober 2008 01:31 AM
  [ # 1 ]

Als het geluid door tandwielen of een lager wordt veroorzaakt zou de toonhoogte van het geluid moeten variëren met de snelheid van de auto. Als de toon van het geluid hetzelfde blijft denk ik dat de oorzaak ergens anders ligt.

sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000

daarvoor: GC4P 2.0HDiF EB6V Lumière, Show Rouge, Navidrive, afneembare trekhaak
eindkm-stand 127.000

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 26 oktober 2008 02:16 AM
  [ # 2 ]

Ik herken het niet, al komt dit wrs door het feit dat ik erg veel last heb van een resonantie, waardoor andere geluiden niet meer opvallen.
Vandaag weer bijna gek geworden van het geluid, dinsdag gaat mijn wagen (nog maar eens) binnen.
Ik ben de tel intussen al lang kwijtgeraakt hoeveel dealer bezoekjes ik al heb gehad.
Maar tot nu toe heb ik dus nog niets gemerkt van aandrijfgeluiden.

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
T. Rozema
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 32
Geregistreerd: 20-08-2008

Gepost: 26 oktober 2008 12:21 PM
  [ # 3 ]

Re: bijgeluid abnormaal of niet?

Gunther schreef:

Onze auto maakt sinds het onderhoud, en enkele 100en km ervoor ook al, een bijgeluid, het lijkt een geluid van de aandrijflijn, maar zou ook kunnen zijn van wind, maar dan ter hoogte van de motor/versnellingsbak, niet van de spiegels of zo. Het geluid begint heel zacht hoorbaar te zijn op 60 a 70 km/u, gaat een beetje hoger in volume tot 110 km/u, en dan stijgt het snel in volume tot 125 km/u op zijn maximum, en op 130 km/u ongeveer is het weer weg. Tussen 110 en 125 km/u, net wat je op autostrade veel rijdt, is het volume van het geluid toch redelijk hoog, het komt boven de motor uit.
Het is moeilijk te zeggen hoe het geluid klinkt en heb geen opname of zo, maar het is geen gebrom zoals een motor maar ook geen gefluit zoals windgeluid gewoonlijk is, het lijkt eigenlijk een beetje (maar dan wel zachter) zoals het geluid van de versnellingsbak van een wrc-auto, vandaar mijn gedachte aan iets bij de aandrijflijn, maar dan niet tussen motor en versnellingsbak, maar versnellingsbak en differentieel.
Mogelijk is het vroeger ook geweest, maar het is me voordien nog nooit opgevallen, oftewel is het pas na het inrijden als dit normaal is.
Dus de vraag is nu, ben ik overongerust of niet?
ps:Onze vorige auto was weliswaar geen Citroen Wink maar daar heb ik nooit zo’n geluid gehoord.

Hallo,

Het zou van de multifunctionele riem kunnen komen. Dan moet je het ook horen als je met stilstaande auto uit de versnelling meer toeren gaat draaien.
Wanneer het geluid hoorbaar is, bij een rijdende auto, de koppeling intrappen. Dan loopt de motor stationair. Is het geluid er dan nog dan zou het van de banden kunnen komen.

Succes,

Ton Rozema

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 26 oktober 2008 12:49 PM
  [ # 4 ]

Re: bijgeluid abnormaal of niet?

T. Rozema schreef:
Gunther schreef:

Onze auto maakt sinds het onderhoud, en enkele 100en km ervoor ook al, een bijgeluid, het lijkt een geluid van de aandrijflijn, maar zou ook kunnen zijn van wind, maar dan ter hoogte van de motor/versnellingsbak, niet van de spiegels of zo. Het geluid begint heel zacht hoorbaar te zijn op 60 a 70 km/u, gaat een beetje hoger in volume tot 110 km/u, en dan stijgt het snel in volume tot 125 km/u op zijn maximum, en op 130 km/u ongeveer is het weer weg. Tussen 110 en 125 km/u, net wat je op autostrade veel rijdt, is het volume van het geluid toch redelijk hoog, het komt boven de motor uit.
Het is moeilijk te zeggen hoe het geluid klinkt en heb geen opname of zo, maar het is geen gebrom zoals een motor maar ook geen gefluit zoals windgeluid gewoonlijk is, het lijkt eigenlijk een beetje (maar dan wel zachter) zoals het geluid van de versnellingsbak van een wrc-auto, vandaar mijn gedachte aan iets bij de aandrijflijn, maar dan niet tussen motor en versnellingsbak, maar versnellingsbak en differentieel.
Mogelijk is het vroeger ook geweest, maar het is me voordien nog nooit opgevallen, oftewel is het pas na het inrijden als dit normaal is.
Dus de vraag is nu, ben ik overongerust of niet?
ps:Onze vorige auto was weliswaar geen Citroen Wink maar daar heb ik nooit zo’n geluid gehoord.

Hallo,

Het zou van de multifunctionele riem kunnen komen. Dan moet je het ook horen als je met stilstaande auto uit de versnelling meer toeren gaat draaien.
Wanneer het geluid hoorbaar is, bij een rijdende auto, de koppeling intrappen. Dan loopt de motor stationair. Is het geluid er dan nog dan zou het van de banden kunnen komen.

Succes,

Ton Rozema

Koppeling intrappen gaat moeilijk bij de EBV6 Very Happy

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
T. Rozema
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 32
Geregistreerd: 20-08-2008

Gepost: 26 oktober 2008 06:06 PM
  [ # 5 ]

Re: bijgeluid abnormaal of niet?

picassoke schreef:
T. Rozema schreef:
Gunther schreef:

Onze auto maakt sinds het onderhoud, en enkele 100en km ervoor ook al, een bijgeluid, het lijkt een geluid van de aandrijflijn, maar zou ook kunnen zijn van wind, maar dan ter hoogte van de motor/versnellingsbak, niet van de spiegels of zo. Het geluid begint heel zacht hoorbaar te zijn op 60 a 70 km/u, gaat een beetje hoger in volume tot 110 km/u, en dan stijgt het snel in volume tot 125 km/u op zijn maximum, en op 130 km/u ongeveer is het weer weg. Tussen 110 en 125 km/u, net wat je op autostrade veel rijdt, is het volume van het geluid toch redelijk hoog, het komt boven de motor uit.
Het is moeilijk te zeggen hoe het geluid klinkt en heb geen opname of zo, maar het is geen gebrom zoals een motor maar ook geen gefluit zoals windgeluid gewoonlijk is, het lijkt eigenlijk een beetje (maar dan wel zachter) zoals het geluid van de versnellingsbak van een wrc-auto, vandaar mijn gedachte aan iets bij de aandrijflijn, maar dan niet tussen motor en versnellingsbak, maar versnellingsbak en differentieel.
Mogelijk is het vroeger ook geweest, maar het is me voordien nog nooit opgevallen, oftewel is het pas na het inrijden als dit normaal is.
Dus de vraag is nu, ben ik overongerust of niet?
ps:Onze vorige auto was weliswaar geen Citroen Wink maar daar heb ik nooit zo’n geluid gehoord.

Hallo,

Het zou van de multifunctionele riem kunnen komen. Dan moet je het ook horen als je met stilstaande auto uit de versnelling meer toeren gaat draaien.
Wanneer het geluid hoorbaar is, bij een rijdende auto, de koppeling intrappen. Dan loopt de motor stationair. Is het geluid er dan nog dan zou het van de banden kunnen komen.

Succes,

Ton Rozema

Koppeling intrappen gaat moeilijk bij de EBV6 Very Happy

Ik ben geen automaat gewend
Dan is het lastiger om vast te stellen waar het geluid vandaan komt

Ton

Profiel  
 
Gunther
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 481
Geregistreerd: 25-10-2007

- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDiF EB6V Exclusive
Gepost: 26 oktober 2008 07:03 PM
  [ # 6 ]

je zou bij eb6v in N kunnen zetten en dan gas geven, dat gaat, in elk geval is het geluid dan niet hoorbaar, ook niet als ik in 3de bijvoorbeeld 50 naar 70 ga (zelfde toerental ongeveer), als het de hulpriem was, zou het ook moeten schillen als ik 100 rijdt bijvoorbeeld en naar 5de ga, maar dat is dus niet. De toonhoogte blijft quasi identiek, alleen het volume neemt toe, het is een geluid alsof er iets sleept tegen een roterende stang. Wat eigenaardig is, is dat het vanaf 130 verdwenen is, daarom lijkt het toch niet helemaal met de aandrijving te maken te hebben, of kan dat nog wel? Schiet me juist te binnen: je kan het geluid vergelijken, alsof je met de fiets de rem licht indrukt en rijdt tegelijk. Ik veronderstel als het echt een probleem zou zijn, dat het verbruik toch zou moeten toenemen of niet? dit is (schijnbaar) voorlopig niet het geval. Ook moet ik zeggen dat vandaag het geluid iets geminderd is in volume… wat kan dit toch zijn Confused .

24-01-2002 tot 5-11-2007: Ford Focus 1.8 TDDI 90pk Colour Collection
5-11-2007 tot 31-03-2011: Citroën Grand C4 Picasso 1.6 HDiF 110pk EGMV Exclusive - Icare
07-2011: Volkswagen Touran 1.6 crTDI 105pk Bluemotion dpf.

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 26 oktober 2008 07:22 PM
  [ # 7 ]
Gunther schreef:

je zou bij eb6v in N kunnen zetten en dan gas geven, dat gaat, in elk geval is het geluid dan niet hoorbaar, ook niet als ik in 3de bijvoorbeeld 50 naar 70 ga (zelfde toerental ongeveer), als het de hulpriem was, zou het ook moeten schillen als ik 100 rijdt bijvoorbeeld en naar 5de ga, maar dat is dus niet. De toonhoogte blijft quasi identiek, alleen het volume neemt toe, het is een geluid alsof er iets sleept tegen een roterende stang. Wat eigenaardig is, is dat het vanaf 130 verdwenen is, daarom lijkt het toch niet helemaal met de aandrijving te maken te hebben, of kan dat nog wel? Schiet me juist te binnen: je kan het geluid vergelijken, alsof je met de fiets de rem licht indrukt en rijdt tegelijk. Ik veronderstel als het echt een probleem zou zijn, dat het verbruik toch zou moeten toenemen of niet? dit is (schijnbaar) voorlopig niet het geval. Ook moet ik zeggen dat vandaag het geluid iets geminderd is in volume… wat kan dit toch zijn Confused .

Mss vuil of iets dergelijk ergens tussen geraakt?
Ik zou toch eens bij de dealer langsgaan als het probleem niet snel over is.
ivm het geluid: ondanks het feit dat het wrs er helemaal niets mee te maken heeft, zeker niet als ik bekijk hoe het geluid moet klinken, doet het me op bepaalde vlakken denken aan mijn resonantie.
- ook enkel hoorbaar vanaf ongeveer 115-120, bereikt een piek rond de 125, om dan weer te verzwakken.
- de ene dag meer last van dan de andere dag

Ik hoop dat het niets erg is, maar als het niet snel weggaat zou ik toch nog eens bij de dealer langsgaan, want wie weet wat er allemaal misloopt en intussen schade aan het aanrichten is.

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
Grijzemuis
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 542
Geregistreerd: 26-08-2008

Gepost: 27 oktober 2008 03:55 PM
  [ # 8 ]

Ga even langs een garage.

Er komt nu echt Geen reactie van ons van: O dat hoort zo, geen zorgen.
Van dat soort loeiende geluiden, is meestal het slepen van iets tegen iets.
Zeker als er ergens iets droogloopt of tegen elkaar slijt.

Mijn vader had een keer zoiets en toen zat er een dikke tak klem bij de aandrijfas en de veerpoot.

"Het lijkt wel een toerbus"..Mijn eerste reactie in een picasso. xsara picasso 1.8-16v difference 2003

Profiel  
 
Gunther
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 481
Geregistreerd: 25-10-2007

- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDiF EB6V Exclusive
Gepost: 27 oktober 2008 05:00 PM
  [ # 9 ]
picassoke schreef:

Ik hoop dat het niets erg is, maar als het niet snel weggaat zou ik toch nog eens bij de dealer langsgaan, want wie weet wat er allemaal misloopt en intussen schade aan het aanrichten is.

Net daarom ben ik beetje ongerust, als ik het volgende ritje doe, en het is niet opgelost ga ik zeker eens bij de dealer langs, moet er trouwens toch zijn, want bij het onderhoud hebben ze vergeten de ‘teller voor het volgende onderhoud’ te resetten, dan gaat de boel waarschijnlijk piepen als we 2000 km verder zijn. zal intussen ook eens kijken bij de wielen en onder auto of ik iets los zie, of iets dat kan slepen.

24-01-2002 tot 5-11-2007: Ford Focus 1.8 TDDI 90pk Colour Collection
5-11-2007 tot 31-03-2011: Citroën Grand C4 Picasso 1.6 HDiF 110pk EGMV Exclusive - Icare
07-2011: Volkswagen Touran 1.6 crTDI 105pk Bluemotion dpf.

Profiel  
 
C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 22-06-2007

Gepost: 27 oktober 2008 06:08 PM
  [ # 10 ]
Gunther schreef:

Net daarom ben ik beetje ongerust, als ik het volgende ritje doe, en het is niet opgelost ga ik zeker eens bij de dealer langs, moet er trouwens toch zijn, want bij het onderhoud hebben ze vergeten de ‘teller voor het volgende onderhoud’ te resetten, dan gaat de boel waarschijnlijk piepen als we 2000 km verder zijn. zal intussen ook eens kijken bij de wielen en onder auto of ik iets los zie, of iets dat kan slepen.

Geen probleem met piepen na 2000 km zonder resetten van de onderhoudsindicator Wink
Best is iemand van de garage mee te nemen voor een ritje en zodat deze de bijgeluiden zelf kan vaststellen.
Het is niet omdat je sneller rijdt en je het geluid niet meer hoort, dat het ook werkelijk weg is : bij hogere snelheden maken je banden meer lawaai en is er sowieso meer windgeruis dat de bijgeluiden kan overstemmen ...
Better safe than sorry !

Profiel  
 
Gunther
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 481
Geregistreerd: 25-10-2007

- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDiF EB6V Exclusive
Gepost: 27 oktober 2008 07:12 PM
  [ # 11 ]
C4sohier schreef:

Best is iemand van de garage mee te nemen voor een ritje en zodat deze de bijgeluiden zelf kan vaststellen.
Het is niet omdat je sneller rijdt en je het geluid niet meer hoort, dat het ook werkelijk weg is : bij hogere snelheden maken je banden meer lawaai en is er sowieso meer windgeruis dat de bijgeluiden kan overstemmen ...
Better safe than sorry !

Ja, alleen zit ik er een beetje mee verveeld dat ik de dealer moet lastig vallen voor een geluid dat misschien volkomen normaal is voor dit type auto/versnellingsbak, met wrc-achtig geluid bedoel ik niet het loeiharde volume daarvan, want het is niet zo hard, maar het type van geluid, het komt bij 120 (behalve laatste keer dat ik reed) weliswaar boven de motor uit, maar die is dan ook redelijk stil. Ik veronderstel als er iets gerepareerd dient te worden dat dat dan ook in garantie gaat zijn, mankement door eigen toedoen is onmogelijk, gezien de rustige rijstijl, we hebben nog nooit boven de 140 gereden, en nauwelijks boven 120. wat gebruiker picasso onder resonantie verstaat begrijp ik niet goed, misschien is het dat geluid wel, het is in elk geval geen daverend geluid.

24-01-2002 tot 5-11-2007: Ford Focus 1.8 TDDI 90pk Colour Collection
5-11-2007 tot 31-03-2011: Citroën Grand C4 Picasso 1.6 HDiF 110pk EGMV Exclusive - Icare
07-2011: Volkswagen Touran 1.6 crTDI 105pk Bluemotion dpf.

Profiel  
 
BIG charlie
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 797
Geregistreerd: 24-07-2005

Gepost: 27 oktober 2008 07:29 PM
  [ # 12 ]

In principe moet je elk ondefinieerbaar bijgeluid laten chekken door de dealer.
Zo ben je pas zeker of er iets aan de hand is of niet.
Als je C4 een WRC-achtig geluid maakt, zou ik niet te lang wachten hoor… Shocked

Greetz

BIG charlie

Picasso was niet alleen een schilder…......

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 28 oktober 2008 01:28 AM
  [ # 13 ]

Je moet niet denken aan je dealer, hij zal zeker begrijpen dat je langskomt als je aan iets twijfelt.
En dan ben je gerust.
Ik zou gewoon langsgaan, testrit maken en gedaan. Dit vraagt niet zoveel tijd.

ivm met de zogenaamde resonantie die ik aangeef, hier heeft het wrs niets mee te maken. Bij mij is het echt een zware brom, geluid van defecte uitlaat die lekt. Morgen gaan ze hem trouwens deels vervangen. Ik ben nieuwsgierig wat dit zal geven.

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
Gunther
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 481
Geregistreerd: 25-10-2007

- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDiF EB6V Exclusive
Gepost: 28 oktober 2008 05:57 PM
  [ # 14 ]
picassoke schreef:

Je moet niet denken aan je dealer, hij zal zeker begrijpen dat je langskomt als je aan iets twijfelt.
En dan ben je gerust.
Ik zou gewoon langsgaan, testrit maken en gedaan. Dit vraagt niet zoveel tijd.

ivm met de zogenaamde resonantie die ik aangeef, hier heeft het wrs niets mee te maken. Bij mij is het echt een zware brom, geluid van defecte uitlaat die lekt. Morgen gaan ze hem trouwens deels vervangen. Ik ben nieuwsgierig wat dit zal geven.

Ok, veel succes, hopelijk is ze snel terug in orde Wink .

24-01-2002 tot 5-11-2007: Ford Focus 1.8 TDDI 90pk Colour Collection
5-11-2007 tot 31-03-2011: Citroën Grand C4 Picasso 1.6 HDiF 110pk EGMV Exclusive - Icare
07-2011: Volkswagen Touran 1.6 crTDI 105pk Bluemotion dpf.

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 28 oktober 2008 07:08 PM
  [ # 15 ]
Gunther schreef:
picassoke schreef:

Je moet niet denken aan je dealer, hij zal zeker begrijpen dat je langskomt als je aan iets twijfelt.
En dan ben je gerust.
Ik zou gewoon langsgaan, testrit maken en gedaan. Dit vraagt niet zoveel tijd.

ivm met de zogenaamde resonantie die ik aangeef, hier heeft het wrs niets mee te maken. Bij mij is het echt een zware brom, geluid van defecte uitlaat die lekt. Morgen gaan ze hem trouwens deels vervangen. Ik ben nieuwsgierig wat dit zal geven.

Ok, veel succes, hopelijk is ze snel terug in orde Wink .

Niets dus,...
Ze hebben de achterste demper nu vervangen, ook de roetfilter nagekeken. En nog steeds geen beterschap.
Niemand snapte er iets van. Dat hadden ze nog nooit meegemaakt, ooit eens, met een C5 en toen lag het dus wel aan de uitlaatdemper.
Zelfs de meest ervaren mechaniekers snappen er niets van. En ik ook niet meer.

Morgen ga ik terug om te kijken hoe het nu verder moet.
Maar, als je dit allemaal meemaakt met je eerste citroen is het toch erg triest. Verder rijd de auto prima, dat is ook de reden waarom ik hem kocht. Maar hoe dan ook kan ik het aantal bezoekjes bij de dealer al lang niet meer op 2 handen tellen.

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
 
1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook