Van Diravi naar Dirass
Arjan Verkade












































Totaal aantal Berichten: 27985
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
> 25000 berichten












































Totaal aantal Berichten: 27985
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 05 november 2008 11:05 PM
[ # 46 ]
Citrophile schreef:Een CX Turbo is de XM 24v wel de baas met tussenacceleraties, maar boven de 200km/h is de XM 24v krachtiger door het hogere vermogen
.
Dat is dus precies waar we het over hebben, dat is het vermogen dat je in het stuur voelt
Citrophile

















Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
> 1600 berichten

















Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gepost: 05 november 2008 11:26 PM
[ # 47 ]
Je voelt het meer tijdens het accelereren dat je in de stoel wordt gedrukt, Diravi filtert de aandrijfkrachten en andere verstoringen van buitenaf. Bij hoge snelheden is het juist mogelijk om relaxed te sturen .
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker
!
Arjan Verkade












































Totaal aantal Berichten: 27985
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
> 25000 berichten












































Totaal aantal Berichten: 27985
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 05 november 2008 11:32 PM
[ # 48 ]
Citrophile schreef:Diravi filtert de aandrijfkrachten en andere verstoringen van buitenaf.
Dat bedoelde ik er ook mee