3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
   
update !!!! Sander-pallas
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 13 juni 2010 10:14 AM
  [ # 31 ]

Wow, mooie auto zeg!

Heb je al injector reiniger geprobeerd? Je gooit het bij de benzine.
Er is een zwarte en een paarse fles. De zwarte is heftiger spul voor zwaar vervuilde injectoren. Het paarse is bedoeld om regelmatig (bv. elke 10.000 km) te gebruiken.

Profiel  
 
sander-pallas
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 183
Geregistreerd: 05-10-2008

- CX 2500 pallas ie automaat
- Saxo 1.1i
- CX 2500 Diesel
Gepost: 02 juli 2010 11:33 PM
  [ # 32 ]

nee ik heb nog geen middelen gebruikt.

ik heb wel irduim bougie’s besteld heb ze binnen maar nog niet gemonteerd.

citroville vertelde mij dat het misschien het co gehalte is wat te laag staat afgesteld.

maar dat moet ik ook nog proberen

Profiel  
 
sander-pallas
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 183
Geregistreerd: 05-10-2008

- CX 2500 pallas ie automaat
- Saxo 1.1i
- CX 2500 Diesel
Profiel  
 
Pascal
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006

- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Gepost: 03 juli 2010 10:55 AM
  [ # 34 ]

Ik weet het; over smaak valt niet te twisten.
Hoewel ik een klimrek mooi vind (op een serie II welteverstaan), heb ik niets met Morettes…
Op de een of andere manier doet het af aan het lijnenspel, maar kan er niet exact m’n vinger op leggen hoe.
Problemen opgelost nu met de motor Sander?

‘Spirit of avant-garde’

Profiel  
 
sander-pallas
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 183
Geregistreerd: 05-10-2008

- CX 2500 pallas ie automaat
- Saxo 1.1i
- CX 2500 Diesel
Gepost: 03 juli 2010 09:03 PM
  [ # 35 ]

@ pascal

ik heb andere bougie’s liggen die moeten nog gemonteerd worden.

en citroville vertelde mij dat het aan het co kan liggen.

dus nog proberen.

Profiel  
 
sander-pallas
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 183
Geregistreerd: 05-10-2008

- CX 2500 pallas ie automaat
- Saxo 1.1i
- CX 2500 Diesel
Gepost: 15 januari 2012 02:19 AM
  [ # 36 ]

sander pallas gaat diesel

nieuwe koppeling er in en apk en dan gaan

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 15 januari 2012 12:47 PM
  [ # 37 ]
sander-pallas schreef:

voor meer foto’s

http://picasaweb.google.nl/107532422981007171217/CitroenCx2500iePallas?authkey=Gv1sRgCIaX4Ki-xZ-ihgE#

Ik vind die morette’s echt wel stoer hoor!

Profiel  
 
Pascal
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006

- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Gepost: 15 januari 2012 02:53 PM
  [ # 38 ]

Mooie wagen die diesel Sander; gefeliciteerd!
Gaat de automaat nu de deur uit of mag ze erbij blijven?
Tis natuurlijk wèl een originele Nederlander, geen import..

‘Spirit of avant-garde’

Profiel  
 
sander-pallas
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 183
Geregistreerd: 05-10-2008

- CX 2500 pallas ie automaat
- Saxo 1.1i
- CX 2500 Diesel
Gepost: 15 januari 2012 06:11 PM
  [ # 39 ]

@ pascal

de benzine pallas gaat wel in rust als de diesel klaar is

of er moet een goed bod komen

Profiel  
 
sander-pallas
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 183
Geregistreerd: 05-10-2008

- CX 2500 pallas ie automaat
- Saxo 1.1i
- CX 2500 Diesel
Gepost: 08 april 2012 08:17 PM
  [ # 40 ]







hier een aantal foto’s van de ontwikkelingen van de cx diesel reparatie

Profiel  
 
Pascal
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006

- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Gepost: 08 april 2012 09:01 PM
  [ # 41 ]

Recht zo die gaat man, prima actie!
Waar doe je dit, want Vredestein heeft geen houtbewerkingsmachines lijkt me…

‘Spirit of avant-garde’

Profiel  
 
sander-pallas
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 183
Geregistreerd: 05-10-2008

- CX 2500 pallas ie automaat
- Saxo 1.1i
- CX 2500 Diesel
Gepost: 08 april 2012 09:22 PM
  [ # 42 ]

Verdestein is het zeker niet.

Een vriend van mij had ruimte over.

Als je een keer langs wil komen ben je welkom

Heb je mijn nummer nog ?

Profiel  
 
Gepost: 09 april 2012 12:11 AM
  [ # 43 ]

Hahaa, goed werk!
Heb je ook meteen de keerringen vervangen en eventueel de cilinderkoppakking indien er weinig van de onderhoudsgeschiedenis bekend was?

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
sander-pallas
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 183
Geregistreerd: 05-10-2008

- CX 2500 pallas ie automaat
- Saxo 1.1i
- CX 2500 Diesel
Gepost: 09 april 2012 12:20 AM
  [ # 44 ]

we hebben eerst de meest noodzakelijke dingen gedaan als

koppeling die echt op was
lagers
v snaren
as hoezen
lhm leidingen

en als alles weer aangesloten is nieuwe olie op de motor en bak en lhm

Profiel  
 
Gepost: 09 april 2012 12:27 AM
  [ # 45 ]

Super!
Maar was de krukaskeerring nog goed dan? Want als die straks alsnog gaat lekken, kan de motor er weer uit. Sad

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
 
3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook