Totaal aantal Berichten: 3223
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Zo een had ik in mijn cx.
http://link.marktplaats.nl/218496071
De radio valt op door z`n gebruiksgemak, je hoeft nooit meer naast je te kijken om de radio te bedienen…
De verkoper weet volgens mij niet wat hij aanbiedt, die dingen waren PEPERDUUR, misschien iets voor de cx-rijder?
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
cx
Gewoon een Radio CD MP3 van JVC met grote draaiknop ,dan hoef je ook niet te kijken om te bedienen ,en vind dat persoonlijk mooier dan al die toeters en bellen op het dashbord

Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Goeidag…tis wel een boordcomputer zeg…
Tussen mijn voorstoelen huist gewoon een Sony Explod radio/CD-spelertje; gaat prima en kijken doe ik zelden.
Draai-/ volumeknoppie op gevoel en drukknopkes voor zenders idem.
‘Spirit of avant-garde’

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
In mijn CX zit nog een oude Kenwood, met casette
Maar onder de achterbank zit wel een 10 CD wisselaar geplaatst
In feite idaal want de meeste CD headunits mogen niet onder een hoek van 90 graden worden geplaatst. Veel werken er wel, maar er zijn er ook genoeg die dit niet prettig vinden.
De nieuwe modellen met USB zijn natuurlijk ook een uitkomst, dan heb je daar ook geen last van

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Arjan Verkade schreef:Maar onder de achterbank zit wel een 10 CD wisselaar geplaatst
Is dat niet ontzettend onhandig met een niet neerklapbare achterbank? Of mis ik iets?
Toen wij onze limousine kochten zat de wisselaar in de koffer gemonteerd, ook niet ideaal, maar toch…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 3223
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Op de tast???
Die oude blaupunkts zijn ook voorbereid voor een aux-in…
Het zat heel mooi, alleen voor de cassette moest je even naast je kijken, de ontvangerunit zit gewoon in de gleuf erachter verstopt .
De bedienings-satelliet zat gewoon naast het zaklampje aan de rechterkachelwand.
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
pioneer DEH-P77MP is “by far” de mooiste voor in een oldtimer. Simpel strakke vormgeving maar wel een wolf in schaapskleren. Zeer goede versterker!

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
25trd schreef:Arjan Verkade schreef:Maar onder de achterbank zit wel een 10 CD wisselaar geplaatst
Is dat niet ontzettend onhandig met een niet neerklapbare achterbank? Of mis ik iets?
Toen wij onze limousine kochten zat de wisselaar in de koffer gemonteerd, ook niet ideaal, maar toch…
Nee dat is minder onhandig als het dat klinkt.
De wisselaar is gewoon te openen zonder de bank te verwijderen.
Maar zit niet in het zicht en je merkt er volgens mij ook niets van als je op de achterbank zit (ABS computer zit onder de andere kant van de bank ongeveer op dezelfde plek volgens mij).
Hij zit dus eigenlijk op een plek die normaal niet gebruikt wordt, dus geen ruimte verlies
Re: mediaspeler
basje72 schreef:Onlangs ben ik gedwongen iets niews te proberen in de cx vanwege een ongeval waarbij mijn in de kofferbak gemonteerde wisselaar aan diggelen is gegaan. Ik heb een Alpine mediaspeler gekocht en het is echt fanatastisch. Je hebt geen mechaniek voor het spelen van cd’s dus het ding is niet duur (€ 180,- incl bluetooth) en hij speelt vanaf een memorystick. Alles gaat met een joekel van een draai en drukknop dus het gaat op de tast.
Aanrader!
Hoe ziet dat er ingebouwd uit?? en hoeveel muziek gaat er op zo,n memorystick?
Re: mediaspeler
basje72 schreef:Ik heb een Alpine mediaspeler gekocht en het is echt fanatastisch. Je hebt geen mechaniek voor het spelen van cd’s dus het ding is niet duur (€ 180,- incl bluetooth) en hij speelt vanaf een memorystick.
Aanrader!
memorystick kan er afbreken omdat die omhoog staat, heb ik gehad, heb toen een kleine externe harde schijf gekocht van 10GB die met een usb kabel is aan te sluiten, werkt prima.
fm
Zoals in een bijna gelijk item vermeld kun je ook een fm-transmitter gebruiken in combinatie met een usb-stick