19 van de 36
« Eerste  < Vorige 17 18 19 20 21 Volgende >  Laatste »
   
CX pour par eXeMple!
Gepost: 04 maart 2009 10:45 PM
  [ # 271 ]
Tjerk schreef:

Mooi leer in die GTI zeg!

En een Airstream, dat hoort alleen maar achter een 50’s Ford Thunderbird Laughing

Volgens mij kunnen die krengen door hun omvang/gewicht alleen maar achter een flinke pickup Very Happy

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 05 maart 2009 12:10 AM
  [ # 272 ]

Even een vraagje aan de kenners: is een roestgat in een kokerbalk goed te repareren? Mag daaraan gelast worden?
Ik heb het nog niet gezien, alleen gehoord dat er een gat in zit, dus ik weet niet hoe groot. En of er überhaupt nog wel een kokerbalk is…. Laughing

Profiel  
 
baroen
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 755
Geregistreerd: 09-07-2004

- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Gepost: 05 maart 2009 01:29 AM
  [ # 273 ]
EW schreef:
25trd schreef:

was deze goedkope gti op marktplaats al voorbij gekomen? Prijs is onderhandelbaar Cool

Ik moet me wel heel sterk vergissen of die niet meestal naast een buiten slapende SM ligt.

Ik zal eens kijken of ik morgen het lunchrondje een vreemde kant op kan laten gaan.

Die foto is inderdaad in die straat genomen. Vooral heel opvallend die permanente buitententoonstelling van die SM…..

troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz);  Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974

troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz);  Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW Wink )

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 05 maart 2009 10:51 AM
  [ # 274 ]

Als ik de CX “van Ree” in Torvilliers en “mijn ex” in Bordeaux naast elkaar zie, dan krijg ik toch wel weer ballen in m’n buik. Wat een mooie kleur is dat Bleu Romantique toch! En wat ziet die in Bordeaux er mooi uit. Zal ik toch maar weer…? Laughing

Nu dan een serieus lijstje van 3 kandidaten:
2500 GTi Bordeaux vraagprijs 3000 (niet onderhandelbaar, dat weet ik nu al)
2500 GTi Keulen vraagprijs 3200 (Verhandlungsbasis)
Prestige Turbo (serie 2) Hoofddorp vraagprijs 1450 (maar die heb ik nog niet gezien)

Even Torvilliers en Bordeaux naast elkaar:



Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 05 maart 2009 01:56 PM
  [ # 275 ]

De zwarte GTI op ebay is inmiddels in prijs verlaagd: 2700 euro

Sterker nog: 2500 euro en je kan ook bieden

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5010
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 05 maart 2009 03:51 PM
  [ # 276 ]

Ik ben zojuist zoals toegezegd even hierlangs gewandeld.

Nou ben ik niet zo’n topper op het beoordelen van auto’s, laat staan CX-en, maar ik vond haar er netjes uitzien.

Uitlaat zag er inderdaad netjes uit, ze stond omhoog.
Uiteraard kun je er verder niet veel van zeggen, maar zover ik kon zien is de advertentie redelijk waarheidsgetrouw.

Profiel  
 
Pascal
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006

- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Gepost: 05 maart 2009 04:08 PM
  [ # 277 ]
par eXeMple! schreef:

Even een vraagje aan de kenners: is een roestgat in een kokerbalk goed te repareren? Mag daaraan gelast worden?
Ik heb het nog niet gezien, alleen gehoord dat er een gat in zit, dus ik weet niet hoe groot. En of er überhaupt nog wel een kokerbalk is…. Laughing

Ja, dat kan (èn mag..)..

  Wink

‘Spirit of avant-garde’

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 05 maart 2009 06:40 PM
  [ # 278 ]

EW, bij zo’n auto zijn er echt wel wat dingen die je van buitenaf kunt controleren.
Te beginnen met vloeistoflekkages. Meestal kan je wel zien of plekken op de grond vers zijn of niet.

Dan roest.
Op de foto van Torvilliers heb je gezien, dat de deuren op de kopse kant, zal ik maar zeggen, kunnen roesten. Je kan dat zien tussen het spatbord en de deur in. Gewoon in die kier gluren.
Achterdeur is ook te zien. Ook het stuk tussen de achterdeur en het achterspatbord is te zien. Meestal roest in de bocht van de onderkant van de deur.

Een slecht punt van de CX is ook de afvoergoot onder de voorruit, bij het scharnier van de motorkap. Dat kan je tussen de diverse delen ook bekijken. Kijk even aan beide zijden van het scharnier van de motorkap. De hele goot naar voren is ook te zien.

Achterklep heeft de nare gewoonte te roesten in het horizontale deel waar de kentekenplaatverlichting in zit. Dat kan je voelen en gewoon goed zien.

Onderkant deuren. Als er een rubber strip aan de onderkant zit en je beweegt deze strip en het klinkt krokant, dan is het ook krokant. Zit de rubber strip er niet, dan kan je gewoon even voelen.

De wielbakken voor zijn gewoon te bekijken en meestal aan de onderkant gaan ze het eerst roesten. Daar waar aan elke kant een ronde afdekplaat zit. Of zou moeten zitten.

Dit alles is te bekijken zonder de auto te hoeven openen. Het staat misschien een beetje raar, dat gegluur, maar het is te doen.

Profiel  
 
Tjerk
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 05 maart 2009 07:15 PM
  [ # 279 ]
par eXeMple! schreef:

Nu dan een serieus lijstje van 3 kandidaten:
2500 GTi Bordeaux vraagprijs 3000 (niet onderhandelbaar, dat weet ik nu al)
2500 GTi Keulen vraagprijs 3200 (Verhandlungsbasis)
Prestige Turbo (serie 2) Hoofddorp vraagprijs 1450 (maar die heb ik nog niet gezien)

Hoe zit het dan met die Gris Renard GTIT2 in Frankrijk?
Deze dus:  

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 05 maart 2009 07:19 PM
  [ # 280 ]

En we mogen deze niet vergeten! Als Torvilliers niets is ga ik haar halen, maar als Torvilliers wel wat is mag ie niet in de vergetelheid raken!

Ree

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
Tjerk
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 05 maart 2009 07:21 PM
  [ # 281 ]

Da’s toch Montlucon?

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 05 maart 2009 07:22 PM
  [ # 282 ]

Nee, Clermont-Ferrand.

Ree

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5010
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 05 maart 2009 08:31 PM
  [ # 283 ]

Wendela,

Ik zal eens kijken of ik maandag weer langs zal lopen…


Je kunt je voorstellen dat er van lekkages geen spoor was…

Mijn indruk van er langsheen kijken was dat de auto voor zijn prijs er erg mooi uit zag.

Profiel  
 
Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3355
Geregistreerd: 26-01-2006

- 2CV Auto
Gepost: 05 maart 2009 09:12 PM
  [ # 284 ]

Die Prestige Turbo in Hoofddorp? Waar staat die precies? Misschien dat ik er morgen in de buurt ben en even kan gaan lookeren Wink

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5010
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 05 maart 2009 09:13 PM
  [ # 285 ]

Ohja, voor de liefhebbers: de auto staat aan de invalsweg van Deventer.

Profiel  
 
 
19 van de 36
« Eerste  < Vorige 17 18 19 20 21 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook