10 van de 16
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »
   
Mafkeessss zijn Xsara.  VTS gekocht:D
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 10 november 2009 10:16 PM
  [ # 136 ]
Profiel  
 
mafkeessss
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1014
Geregistreerd: 17-02-2008

- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Gepost: 10 november 2009 10:46 PM
  [ # 137 ]

Nee dat is idd geen gezicht wie bouwd en nou 1 zoon stoel in sukkels haha. Maar die kmstand is wel iets te veel voor een ton minder zou ik het doen

ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003

Profiel  
 
mafkeessss
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1014
Geregistreerd: 17-02-2008

- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Gepost: 06 december 2009 06:14 PM
  [ # 138 ]

Zo vorige week was mijn auto weer weg geweest omdat het tijd was voor een grote beurd en het vervangen van de distributieriem. Ik heb bij de dealer een prijsaanvraag gedaan en daar zou het mij ongeveer 950 euro gaan kosten. Aangezien ik dit wel heel erg veel geld vond ben ik toch verder gaan kijken. Toen kreeg ik een tip over een onafhangekelijke garage dit waren vrienden van hun en nog eens Citroen Peugeot specialist. Toen ben ik hier navraag gaan doen en hun zouden ong tussen de 6 en 700 euro uitkomen nou ik hier een afspraak gemaakt en afgelopen maandag de xsaar weggebracht. Hier hebben ze een grote beurd uitgevoerd en distributieriem inclu waterpomp vervangen. De uiteindelijke schade wat 666,42 euro dus die viel mij gelukkig alles mee! Nou maar hopen dat er voorloopig geen problemen komen aan de xsaar.

ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003

Profiel  
 
r1Ch
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1146
Geregistreerd: 16-09-2007

Gepost: 07 december 2009 09:56 AM
  [ # 139 ]

Geen gekke prijs toch?! Kun je er weer tegenaan…

Profiel  
 
J. J.
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 229
Geregistreerd: 24-07-2008

- Xsara Coupé 1.6 16v VTR Différence II
Gepost: 07 december 2009 11:24 AM
  [ # 140 ]

Nette prijs! Was dit nu de top beurt, en staat hij zo afgetekend in je onderhoudsboekje?
Hebben ze ook het interieurfiter vervangen?

Profiel  
 
mafkeessss
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1014
Geregistreerd: 17-02-2008

- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Gepost: 18 februari 2010 08:11 PM
  [ # 141 ]

Zo het is toch al lang geleden dat ik heeft iets gepost heb dus bij deze een klein update.

Na de grote beurd heb ik laatst nog een lekke band gehad die ik gelukkig kon laten reparen schade 20 euro.

En laatst was ik op maandag ochtend opweg naar mijn werk maar toen ik de snelweg op reed en redelijk wat vaart maakte begon de auto heel erg te trillen gewoon heel de auto. Ik heb hem toen terug laten zakken naar de 80 het werd wel iets minder maar niet veel dus heb ik snel de eerste afslag genomen en besloten neit te gaan werken. Na een tijdje nadenken wat het zou kunnen zijn bleek dat er heel erg veel ijs in mijn velgen vast gevroren zat en hij hierdoor zo trilde.  Dit kwam omdat ik de vorige avond een beetje in de sneeuw aan het glijden was geweest en hierdoor dus veel sneeuw inmijn velgen was gekomen(ja niet slim ik weet het haha).

Op dit moment heb ik er een beetje last van dat als ik langszaam rijden en mijn stuur gedraaid heb er een soort kloenkgeluid van mijn rechtervoorwiel af komt. Wat het is weet ik nog neit maar hier ga ik binnekort even meer naar de garage.

En verder heb ik besloten om rustig aan te gaan zoeken naar een VTS liefst een ph 3. Eerst was ik aan het kijken naar een diesel maar dit isn iet meer nodig omdat ik niet meer zoveel km’s rijd. En nou wil ik toch echt graag iets sneller waarmee ik lekker snel weg kan zijn bij de stoplichten. Ik heb laatst al een beetje gekeken voor een VTS maar er zijn er op dit moment nog weinig te koop.
Ik Wil toch wel op zijn minst een 167 pk met maximaal 130K of 135K op de teller.

ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003

Profiel  
 
Jeroen_Xs98
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 391
Geregistreerd: 25-04-2008

- Xsara 1.4i coupe
Gepost: 18 februari 2010 09:12 PM
  [ # 142 ]

Glijden in de sneeuw is altijd wel leuk, haha Razz alleen jammer dat et ook fout kan gaan.

Verder succes met de zoektocht, ik denk alleen persoonlijk dat je de lat wat hoog hebt gelegd. Ik heb zelf ook regelmatig gekeken naar een iets sneller wagentje (tsja, dromen mag Wink) en VTS-en met minder dan 135000 zijn zeldzaam, of er moet al wat anders aan de hand zijn.
We krijgen dadelijk nog een VTS vloedgolf hier Razz

Xsara 1.4i ‘98 (01/02/2007 - 26/05/2012), TD-PR-15, Blue Mauritius,
kilometerstand bij inruil: 127.330

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 18 februari 2010 09:16 PM
  [ # 143 ]

Er zijn zat VTSen met weinig kms.
Je moet ze alleen even naar NL halen Wink

Overigens is een C5 V6 handbak volgens mij makkelijker te vinden dan een type 3 VTS (al helemaal de 167 pk uitvoering).
De C5 vind je in het buitenland helemaal makkelijk, kijk maar eens in DE.

Profiel  
 
mafkeessss
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1014
Geregistreerd: 17-02-2008

- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Gepost: 19 februari 2010 02:37 AM
  [ # 144 ]

Nou in nederland zijn er weinig 3l V6’en hoor. Maarja met importeren weet ik ook niet ik weet allemaal niet wat de belasting doet enzo wat je daarvoor meot betalen zeg maar. Iemand enig idee hoe dat in zijn werk gaat?

ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003

Profiel  
 
r1Ch
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1146
Geregistreerd: 16-09-2007

Gepost: 19 februari 2010 12:38 PM
  [ # 145 ]

Ja, dit is heel simpel. Je moet de auto aangeven bij de douane en moet dan contant of per pin het resterende BPM bedrag betalen. Daarna kan de auto worden ingevoerd middels het RDW en je krijgt dan een NL-kenteken. Dit kan je heel veel geld besparen…

Profiel  
 
mafkeessss
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1014
Geregistreerd: 17-02-2008

- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Gepost: 19 februari 2010 08:47 PM
  [ # 146 ]

Ja ok die dingen wist ik al. Maarja het gaat natuurlijk om de kosten dan moet ik wel ongeveer uitzoeken hoeveel ik kwijt zou zijn voor het importeren en voor de kosten voor de rdw keuring en het kenteken anders weet ik niet of ik nou echt goedkoper uit ben toch?

ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003

Profiel  
 
mafkeessss
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1014
Geregistreerd: 17-02-2008

- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Gepost: 19 februari 2010 09:02 PM
  [ # 148 ]

Kijk dat is nou precies wat ik zoek. Als ik er nou het geld voor had had ik hem waarschijnlijk wel gehaald. Mischien ga ik deze maand wel een keer kijken ff proefritje maken ofzo dan weet ik wel hoe het rijd.

ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 19 februari 2010 09:17 PM
  [ # 149 ]

Het rijdt wel oké hoor, prima voor dagelijks gebruik.
Ik heb wel eens in een handbak V6 break gereden, dan heb je nog eens lekker veel ruimte ook Wink

Helaas te kort in gereden om echt wat meer over de vering te kunnen zeggen, dat ga je pas na wet meer kms merken.
Zoals een oude Citroën is het zeker niet…

Profiel  
 
mafkeessss
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1014
Geregistreerd: 17-02-2008

- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Gepost: 19 februari 2010 10:05 PM
  [ # 150 ]

Nee ok dat geloof ik ook wel dat het niet zo is als een oud citroen. Maar ik denk dat zoon grotere zwaardere C5 wel een stuk meer comfort heeft als een xsaar dat wel. En de V6 heeft ook gewoon een stuk meer power dat rijd natuurlijk ook wel heel fijn dat wil ik ook graag.

ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003

Profiel  
 
 
10 van de 16
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook