2 van de 2
 < Vorige 1 2

xm g3 aanschafvraag
Mark Nijenhuis
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1260

- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Gepost: 31 maart 2009 01:23 AM
  [ # 16 ]

Je bedoelt denk ik Paul dat een LPG tank iedere 10 jaar door het stoomwezen gekeurd dient te worden Wink

(of was het nou 12 jaar….. daar blijf ik van af)

edit: elke 10 jaar dient de tank door het stoomwezen gekeurd te worden, dit o.a. i.v.m. de verzekering.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 31 maart 2009 01:26 AM
  [ # 17 ]

Laughing

Laat het in ieder geval duidelijk zijn dat je tank langer mee kan gaan dan je auto. (je moet eens zien wat voor antieke zooi ik in mijn HY heb liggen!)

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 31 maart 2009 04:11 AM
  [ # 18 ]
par eXeMple! schreef:
par eXeMple! schreef:
bsa schreef:

Is het nog de moeite waard om een xm van 1999 op g3 met 3 ton op de teller aan te schaffen?
Ziet er keurig onderhouden uit met veel vernieuwde onderdelen echter het airbaglampje blijft constant branden.

Airbaglampje: is er soms een ander interieur in gezet, bijv. leer zonder zij-airbags?

Je kan het zien als er airbags in de stoel zitten, dan staat dit er op. Bij leren stoelen is dit een sticker op het plastic onderaan de stoel.

gompy58 schreef:

opzich geen probleem. Ik weet alleen niet hoe dat met een apk zit als er dan een dergelijk melding is.

De melding is te omzeilen. Het losse stekkertje dat uit de vloer komt moet dan overbrugd worden, maar ik weet niet meer hoe. Met een weerstand of een diode o.i.d.

uhm euh, dat stickertje staat toch op de stoel o pschoude rhoogte? hoe onbelangrijk ook…

en die stekker, hoeveel stekkers zittene r? Ik heb er ook een, een oranje, maar die is echt niet van de airbags van stoelen oid. Die is juist van de gordelspanners. Die zaten op mijn originele stoelen. Het leer dat ik heb heeft die niet.

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 31 maart 2009 04:13 AM
  [ # 19 ]

Die tank gaat idd veel langer mee, maar moet elke 10 jaar een keuring hebben.

De tanks zijn overigens dusdanig sterk dat die veeeeeel meer kunnen hebben als wat ze voor de kiezen krijgen.

Wat wel apart is om te zien. Die camping butagas tanks voor in de carvans. Bij zo’n vulstation zie je wel eens van die afgekeurde staan. Die staan een tikje bol Laughing

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook