1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
Laten ze nou .. van andermans spullen afblijven
familiale
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 166
Geregistreerd: 09-11-2008

Gepost: 01 april 2009 11:12 PM

Wil ik vanochtend in de auto stappen, kom ik erachter dat ik m’n slot niet meer open hoef te doen. Iemand anders is me al voor geweest.
Allebei de sloten voor gesloopt en dat na van de week al de schijnwerper kapjes gesloopt zijn en de buitenspiegels eraf gehaald zijn op een onorthodoxe manier. Waarom kunnen mensen nou niet gewoon van andermans spullen afblijven.

Dit moest ik even kwijt , Evil or Very Mad  ga nu kijken of ik m’n cx weer dicht kan krijgen.

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 01 april 2009 11:13 PM
  [ # 1 ]

M’n handen jeuken al bij het lezen… Evil or Very Mad  Evil or Very Mad  Evil or Very Mad


Sterkte!

Profiel  
 
familiale
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 166
Geregistreerd: 09-11-2008

Gepost: 01 april 2009 11:18 PM
  [ # 2 ]

Sloten bekeken, maar daar valt niks meer mee te beginnen, hebben helaas (nog) geen garage. Deuren vanbinnen op slot en dan via de kofferbak er weer uit en vervolgens de kofferbak op slot.

Profiel  
 
Rayden108
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 471
Geregistreerd: 16-01-2009

- CX 2.5 RI
- Xantia 1.6i
Gepost: 01 april 2009 11:37 PM
  [ # 3 ]

Als ik jou was zou ik hem gewoon open laten, en alle spulletjes eruit halen.

Daarnaast vind ik het echt klote voor je ... Ik hoop dat het allemaal goed komt. (Casco + of wa?)

Waren de spiegels zeldzaam?

Misschien toch maar tijdens de voorjaarsrit of de volgende beurs gezamelijk alarm istallaties gaan aanschaffen (dan krijgen we misschien korting Smile  )

In iedergeval heel veel succes met het herstel.

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5907
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 01 april 2009 11:44 PM
  [ # 4 ]

Het lijkt wel een trend te worden.. CX-en slopen en/of onderdelen jatten.

Ik heb het vorig jaar meegemaakt dat m’n spoiler er ineens naast lag. Je doet er niks aan, maar loopt wel een week opgefokt rond.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27808
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 01 april 2009 11:44 PM
  [ # 5 ]
familiale schreef:

Sloten bekeken, maar daar valt niks meer mee te beginnen, hebben helaas (nog) geen garage. Deuren vanbinnen op slot en dan via de kofferbak er weer uit en vervolgens de kofferbak op slot.

Ook mazzel dat je een break heb, bij een berline had dat niet gelukt Wink

Sterkte met opknappen, dit is natuurlijk erg triest nieuws Sad

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5907
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 01 april 2009 11:47 PM
  [ # 6 ]

Er was laatst toch ook iemand met een break waarbij de spiegels, de deuren en de achterklep waren ontvreemd? Stond een stuk over in de LCeR.

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7527
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 01 april 2009 11:55 PM
  [ # 7 ]

Wat is dat toch - eikels die andermans auto leeghalen - liefhebbers onder elkaar? Confused  Ik kan voor 500 euro op zoek naar interieurdelen. Heb ik het geluk dat m’n sloten zo rottig zijn dat ze zonder schade naar binnen konden. Sterkte met de reparatie.

Profiel  
 
familiale
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 166
Geregistreerd: 09-11-2008

Gepost: 02 april 2009 01:34 AM
  [ # 8 ]

Waren niet erg bijzondere spiegels, maar toch het blijft zonde.
Ze zitten nu in elkaar met secondelijm. Twijfel of dat erg lang blijft zitten. Morgen maar eens wat rondbellen voor een paar sloten (liefst een setje natuurlijk).

Ik denk dat iemand mijn blokjes op de cx toch niet zo mooi vond Very Happy
(zie ook gespot)

Profiel  
 
EricA
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 30
Geregistreerd: 14-06-2008

Gepost: 02 april 2009 03:07 PM
  [ # 9 ]

Misschien is het beter om dit soort dingen maar niet meer te melden. Dit is een openbaar forum, het kan onverlaten op zoek naar onderdelen alleen maar op ideeën brengen.

Profiel  
 
familiale
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 166
Geregistreerd: 09-11-2008

Gepost: 02 april 2009 03:10 PM
  [ # 10 ]

Daar heb je wel een punt maar soms moet je dit soort dingen gewoon even kwijt aan “soort"genoten die begrijpen dat er aan je dame is ge….


Shocked

Profiel  
 
Rayden108
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 471
Geregistreerd: 16-01-2009

- CX 2.5 RI
- Xantia 1.6i
Gepost: 02 april 2009 03:41 PM
  [ # 11 ]

Misschien is het beter om dit soort dingen maar niet meer te melden. Dit is een openbaar forum, het kan onverlaten op zoek naar onderdelen alleen maar op ideeën brengen.

Dat is toch onzin. Dan kunnen we beter ook alle foto’s van de auto’s verwijderen, geen foto’s meer online zetten, alle adressen weghalen onder de namen oftwel het forum verkrachten!!!

Als iemand een mooi interieur heeft gekocht mag hij dat lekker showen op dit forum , dat is een deel van het plezier (voor hem en voor de gene die het kunnen bekijken)

Het enige zinnige zou zijn, toen ik melde op dit forum dat ik een cx had gekocht kreeg ik van Waterman een bericht van 3 noodzakelijke dingen die je in je auto moet hebben
1 Awb lidmaandschap
2 Camera
3 ben ik vergeten

Nu helaas moet daar een toevoeging aan komen

4 Een klasse 3 alarm systeem. Kost een paar centen maar dan is de kans aanzienlijk kleiner dat dit iemand overkomt. Althans ze komen niet meer IN de auto.

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 02 april 2009 04:02 PM
  [ # 12 ]

Evil or Very Mad %%#$@@##

Zo even collectief meevloeken. Wat is het toch waardeloos dat mensen hun handen niet thuis houden. Is er meer gebeurd bij jullie in de straat? Soms wordt een hele staart onder handen genomen door uitgaande jeugd bijvoorbeeld. Wie weet worden de vandalen nog opgepakt, doe dan ook zeker aangifte. Als er een patroon onststaat van vernieleingen kan er gerichter opgetreden worden.

Ik hoop dat je erin de toekomst van verschoond blijft.
Sterkte

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Mark Nijenhuis
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1260
Geregistreerd: 22-08-2008

- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Gepost: 02 april 2009 06:09 PM
  [ # 13 ]
Rayden108 schreef:

Het enige zinnige zou zijn, toen ik melde op dit forum dat ik een cx had gekocht kreeg ik van Waterman een bericht van 3 noodzakelijke dingen die je in je auto moet hebben
1 Awb lidmaandschap
2 Camera

3 Een verrekte grote aggresieve bij inbraak niets van het interieur heel
  latende waakhond Laughing

 

Sombere ontwikkelingen zijn dit Sad  Sad

Tip,
Misschien tijdelijk onder (web)cam bewaking zetten ?

Profiel  
 
Rayden108
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 471
Geregistreerd: 16-01-2009

- CX 2.5 RI
- Xantia 1.6i
Gepost: 02 april 2009 07:08 PM
  [ # 14 ]

Tip,
Misschien tijdelijk onder (web)cam bewaking zetten ?

Daar heb ik ook aan gedacht gezien mijn auto recht voor mn slaapkamer raam staat (slaap ook met het raam open Laughing ) maargoed.. vond het toen net wat overdreven.

Profiel  
 
familiale
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 166
Geregistreerd: 09-11-2008

Gepost: 03 april 2009 06:36 PM
  [ # 15 ]

Vanmiddag maar met de sloten bezig, ga ze straks bij timmer in groningen ophalen.

Sleutelen is leuk maar verplicht sleutelen toch minder.

Profiel  
 
 
1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook