Totaal aantal Berichten: 5
- (Grand) C4 Picasso ligne selection
- Xsara stationwagen
Is er een armsteun (midden) voor de Xsara Break, type I uit mei 2000 ?
wil eens kijken of dat wat is….
er is er 1 als accesoire geleverd en die heb ik. Deze plaats je dan op dat bakje wat daar nu zit. Nieuw zijn ze niet meer te leveren volgens mij…
r1Ch schreef:er is er 1 als accesoire geleverd en die heb ik. Deze plaats je dan op dat bakje wat daar nu zit. Nieuw zijn ze niet meer te leveren volgens mij…
Zou je hier eens een foto van willen plaatsen, een steun in het midden lijkt mij ook wel handig. en aangezien mijn bakje ook niet meer compleet is in het midden kan ik misschien wel opzoek gaan naar een middensteun voor mijn xsara (wat slopen afzoeken ofzo)
Citroen Xsara 1.4i Ligne Prestige (1998)
xsara_LP schreef:r1Ch schreef:er is er 1 als accesoire geleverd en die heb ik. Deze plaats je dan op dat bakje wat daar nu zit. Nieuw zijn ze niet meer te leveren volgens mij…
Zou je hier eens een foto van willen plaatsen, een steun in het midden lijkt mij ook wel handig. en aangezien mijn bakje ook niet meer compleet is in het midden kan ik misschien wel opzoek gaan naar een middensteun voor mijn xsara (wat slopen afzoeken ofzo)
zie anders de eerste pagina van mijn topic, daar staat die.

Totaal aantal Berichten: 27958
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
De orginele armsteun in mijn Xsara:
Overigens blijft het CD bakje gewoon te gebruiken
Het maakt volgens mij niet uit wat voor Xsara je heb, deze past gewoon altijd.
Ok echt vet strak, jammer dat de kleur van de steun niet echt bij de rest van het interieur pas. Maar ik zal eens even kijken of ik nog ergens zo`n ding kan vinden vind het echt een vet ding.
Edit
Net even op MP gekeken en daar staan div. armsteunen voor nog wel een normale prijs moet ik zeggen.

- CX 25 GTi Turbo 2
Dat komt mogelijk door de foto.
Maar ik denk dat de kleur in de vorige Xsara dichterbij kwam dan deze.
Maar in het echt is het verschil minder groot dan op de foto. Het stoort dan zeker niet zoals hier
Op Marktplaats staan vaak aftermarket dingen, geen probleem als je dat niet erg vind natuurlijk
Komt mij niet zo precies of het nu orgineel of een aftermarket is, als het maar netjes staat en goed zit! ( en een normale orijs heeft, maar ik zal zeker even bij de sloop kijken voor een orginele )

- CX 25 GTi Turbo 2
Ze liggen niet voor het oprapen de orginele
Maar wie weet heb je geluk!
misschien dat ik hier in z-o friesland wat meer geluk heb, en hoeveel zijn die steunen waard?
En kan je die zo los en vast klikken, dit omdat je bij de sloop alles zelf ma demonteren dan weet ik wat ik mee moet nemen.
En heeft een xantia van dezelfde leeftijd dezelfde armsteunen..
En als ik evt. meerdere van die steunen vind, meenemen of niet? zijn er genoeg liefhebbers voor?
Jaa!!
Hier nog een liefhebber.

- CX 25 GTi Turbo 2
Xantia is anders.
Eigenlijk moet je ze met een schroef in het plastic schroeven. Aangezien ik dat zonde vind staat die van mij gewoon los.
Ik heb er geen moeite mee, alleen de meeste passegiers stoten hem om
Als je er meerdere kan vinden en je kan ze meenemen voor weinig zou ik dat niet laten
als je het goed wilt doen, zit ie vast met 4 schroeven. Dat heb ik dus bij die van mij ook gedaan zodat ie er niet afvalt. Ik kan je bijna al vertellen dat je die originele nergens gaat vinden op de sloop…

Totaal aantal Berichten: 1014
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Ik wil ook wel zoon armsteun man dat lijkt me echt een stuk fijner ik denk dat ik toch ook maar eens een aantal slopen af ga zoeken om te kijken of ik zoon originele steun kan vinden!
Ik heb zelf nog zoon aftermarket steun liggen die ik in mijn zx had zitten maar die past niet in de xsara.
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
Ik geloof dat ik morgen middag wel even aan tijd heb om te kijken dus dan zal ik wel eens even de sloop bij langs gaan hier in de buurt.
En ja misschien zijn ze niet te vinden maar misschien dat er toevallig afgelopen maand zo`n ding binnen is gekomen waar het wel in zit.
En met 4 schroeven, die moet je er dan zeker scheef in schroeven of niet? want je hebt niet echt bepaalt veel ruimte daar om te schroeven is het wel?
En vind ik geen dan maar een aftermarket erin, als `t maar goed staat en lekker leunt. Vind ik `n origineel zou wel zo leuk zijn.
En kan je het misschien niet beter met een goeie lijm vast lijmen? En moet je het bakje wat er in zit eruit halen? (die mist bij mij namelijk al xD)

- CX 25 GTi Turbo 2
Bakje kan blijven zitten en blijft ook gewoon bruikbaar voor de CD’s.
Alleen het klapdeksel moet je eraf halen. Die zit gewoon met 4 puntjes in de boven gedrukt. Die gaatjes ziet je niks van als de armsteun er op staat want die komt over de gaatjes.