9 van de 26
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »
   
De AZU van CitroenAZU
Dirk D
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 127
Geregistreerd: 24-10-2011

- 2CV AK350
- Dyane Acadiane
Gepost: 02 april 2014 12:01 PM
  [ # 121 ]

Goed zo! Topic titel mag dus weer aangepast worden…......

Profiel  
 
puffel
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008

- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Gepost: 02 april 2014 02:12 PM
  [ # 122 ]

Good man! Keep going! Na een aantal mensen nogal behoorlijk (fatsoenlijk) in de zeik te hebben gehad wegens 1 april…..kan ik zeggen dat alleen jouw mail ik in getrapt ben….! touche! Ik ken je wel niet maar volhouden dus met die 2cv grap!

Profiel  
 
puffel
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008

- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Gepost: 02 april 2014 02:12 PM
  [ # 123 ]

Good man! Keep going! Na een aantal mensen nogal behoorlijk (fatsoenlijk) in de zeik te hebben gehad wegens 1 april…..kan ik zeggen dat alleen jouw mail ik in getrapt ben….! touche! Ik ken je wel niet maar volhouden dus met die 2cv grap!

Profiel  
 
Gepost: 07 april 2014 08:06 PM
  [ # 124 ]

Zo, van het weekend helemaal niets gedaan. Lekker met het eendje door Frankrijk wezen rijden, heerlijk!


Vandaag wel verder met de volgende uitdaging. De B-stijl was namelijk los geroest van de dorpel en de rest van de carrosserie.
Ik heb besloten de B-Stijl uit te boren en los te slijpen om zo het plaatwerk erachter te kunnen vervangen.
Helaas was de achterzijde van de stijl te ver verroest om terug te kunnen plaatsen.
Derhalve ongeveer de helft van de stijl opnieuw gereconstrueerd. Voor de maat ook maar de rotte plek in de dorpel gemaakt.
Weet nog niet of ik de dorpels in zijn geheel ga vervangen omdat ze op het eerste gezicht nog wel hard zijn op het plekje in de hoek na.
Maar dat is voor latere zorg…







Profiel  
 
bx-cannes
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1136
Geregistreerd: 10-02-2005

- GS/GSA 1220 Club
Gepost: 07 april 2014 08:43 PM
  [ # 125 ]

knap werk!

Profiel  
 
Gepost: 08 april 2014 03:21 PM
  [ # 126 ]

Vandaag de B-stijl terug gelast. Helaas stopte mijn laskar ermee en kon ik niet verder.  Het draadtransport zit vast. het begon dat steeds de draad aan de kop van de nozzle vast lastte en daar werd ik gek van. Nieuwe kop erop gezet dat ging heel even goed en weer hetzelfde probleem. Het draadtransportwieltje draait gewoon maar neemt de rol draad niet mee?? Morgen maar eens verder naar kijken Sad  Iemand op voorhand een ID?


Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43047
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 08 april 2014 03:24 PM
  [ # 127 ]

Er zijn een aantal modellen transportwieltjes, maar meestal heb je er één met een groef en daar bovenop een gladde die het draad aandrukt in de groef. Als de transportwieltjes gaar zijn pakt ie het draad niet meer mee.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
Gepost: 08 april 2014 03:42 PM
  [ # 128 ]

Dank voor de tip,zal er morgen eens naar kijken. Je kunt de druk op beide wieltjes volgens mij ook regelen en hij staat max.
Maar die laskar is pas een jaar of drie oud zou dat zo rap verslijten?

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25386
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 08 april 2014 03:51 PM
  [ # 129 ]

dat zou niet moeten. Mijn draad staat op heel licht aandrukken… Mischien loopt je rol draad heel zwaar of er is weerstand in de toorts..

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Gepost: 08 april 2014 07:11 PM
  [ # 130 ]

Of staat de druk op de draad juist te hoog.

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25386
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 08 april 2014 10:49 PM
  [ # 131 ]

Nee dat maakt niet uit.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Gepost: 09 april 2014 02:28 PM
  [ # 132 ]

Ik heb de kast opengemaakt en alles zag er nog netjes en schoon uit. Met perslucht de boel wel schoongespoten. De obstructie bleek toch te zitten in het kleine koperen mondje van de lastoorts. Aan de achterzijde allemaal braampjes door koper stof denk ik. Ik heb een foto van een nieuwe en een oude als voorbeeld bijgevoegd. Ik had het onderdeeltje al eerder vervangen maar daar zat een toch ook weer een braampje naast het doorvoergaatje waardoor de draad ook niet lekker liep. Heb nu geen tijd meer maar de draad loopt nu weer soepel. Hoop dat dit het was. Van de week maar weer eens testen op de AZU…


Profiel  
 
Dirk D
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 127
Geregistreerd: 24-10-2011

- 2CV AK350
- Dyane Acadiane
Gepost: 09 april 2014 03:17 PM
  [ # 133 ]

Hopelijk opgelost, kun je weer verder met deze machtige klus.
Ik heb er in ieder geval weer wat van opgestoken!

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25386
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 09 april 2014 05:45 PM
  [ # 134 ]

Die mondjes zijn berucht! Gebruik je wel anti-las spray?

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Gepost: 09 april 2014 07:05 PM
  [ # 135 ]

Zie bovenste foto Smile

Maar wat is de frequentie van inspuiten eigenlijk?

Profiel  
 
 
9 van de 26
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook