60 van de 60
« Eerste  < Vorige 58 59 60
   
Na 15 jaar eindelijk een CX - en 9 jaar later weer weg.
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7512
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 07 september 2018 10:33 PM
  [ # 886 ]

In de eerste post kondigde ik aan dat de CX er zo weer uit zou vliegen als er net zulke kosten aan zouden komen als aan de DS. Dat is reuze meegevallen, dus mocht de auto 9 jaar blijven. Het overgrote deel van de tijd betrouwbaar en super comfortabel. Maar nu lever ik ‘m weer in. Als opknapper of als verzameling onderdelen - dat moet nog gaan blijken. Het enige wat ik meeneem zijn de TRX-en, de radio-cassettespeler, stoelverstelling van de passagierstoel en de middenarmsteun. Die komen in de volgende CX. De komst daarvan is wat vertraagd, daar heb ik een ander topic over.

Profiel  
 
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3874
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 08 september 2018 11:22 AM
  [ # 887 ]

Dan heb je 9 mooie jaren kunnen zweven, en wat leuks in het vooruitzicht.
Hopelijk vind je huidige een goede plek/eigenaar.

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7512
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 10 september 2018 10:41 AM
  [ # 888 ]

Afgelopen zaterdag de auto bij de garage achtergelaten, vrijwaring op zak. Wellicht gaan de koplampen ook over naar mijn volgende CX. Zou het dan toch een onderdelenmagazijn worden? We hebben er (twee jaar terug) voor gekozen de motor uit deze grijze CX niet over te zetten omdat het ding compleet is, goed was en zo lekker rijdt. Dan zou het toch leuk zijn als iemand dat gaat ervaren. Het ding valt nog wel in de overgangsregeling, dat maakt het wellicht toch interessant om de auto nog een nieuw leven te geven.

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 10 september 2018 04:45 PM
  [ # 889 ]

Toch jammer. En nu met de camper of de C3 op pad? Of heb je een tijdelijk alternatief tot de andere CX klaar is?

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7512
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 10 september 2018 05:06 PM
  [ # 890 ]

Inderdaad ook een soort van jammer, zeker omdat ik hoopte de opvolger twee jaar eerder al te hebben. Dan had de volgende eigenaar een CX in de overgangsregeling met twee jaar APK gehad. En daarmee tijd om zaken aan te pakken. Om allerlei redenen mocht het zo niet zijn. Tja.

Ik kreeg in Leerdam het aanbod voor een leenauto - maar doordeweeks doe ik eigenlijk alles met trein en fiets. Dus dat aanbod heb ik afgeslagen. Voor noodgevallen staat de C35 klaar, de stalling moet maar even wachten. Alleen even vooraf checken of ik bij de klant/opdrachtgever niet in parkeergarage moet parkeren, want dan loopt de C35 klem. En mijn vriendin prefereert sowieso de C3 boven de CX, dus in het weekend komen we er wel uit. Smile

Profiel  
 
 
60 van de 60
« Eerste  < Vorige 58 59 60
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook