2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Extra isolatie
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3909
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 23 augustus 2009 11:44 PM
  [ # 16 ]

@ Ree: die Conrad link doet bij mij niks…
hoe heet het ?

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
halfgaar
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 554
Geregistreerd: 15-12-2007

Gepost: 23 augustus 2009 11:51 PM
  [ # 17 ]

klik auto>comfort&uitrusting;>auto geluidsdemping

Huidig: Citroen BX Chic 1.6 en Hyundai Kona EV 64 kw
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4

Kalm an en rapn beetje!

Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 24 augustus 2009 12:44 AM
  [ # 18 ]

Hmmm, bij mij doet ie het inmiddels ook niet meer. Anyway, boven staat de juiste uitleg.

Ree

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
Gepost: 24 augustus 2009 11:31 PM
  [ # 19 ]

De ouwe truuk van mijn citroen garage toendertijd was om de raam stijlen wat naar binnen te buigen ( eerst de ruit naar beneden ) met een lang stuk hout als scharnier.
De deur construktie en de afhanging zijn namelijk niet al te nauwkeurig.

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7611
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 24 augustus 2009 11:51 PM
  [ # 20 ]

He, dat Conrad-spul lijkt niet duur. Lukt het Arjan misschien toch nog voor een beperkt bedrag. Laat de ervaringen hier weten!

andre.smulders schreef:

De ouwe truuk van mijn citroen garage toendertijd was om de raam stijlen wat naar binnen te buigen ( eerst de ruit naar beneden ) met een lang stuk hout als scharnier.
De deur construktie en de afhanging zijn namelijk niet al te nauwkeurig.

Slik Shocked Ik dacht dat deze werkwijze na de Eend in ongebruik was geraakt. Lijkt me in elk geval geen aanrader.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43419
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 24 augustus 2009 11:55 PM
  [ # 21 ]

Met die werkwijze is niets mis. Ik leverde nieuwe xm’s en xantia’s ook op die manier af anders leek het nergens op. Onlangs de cx van graddus nog een behandeling gegeven. Wat een verschil.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook