5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
   
"Targa velgen" voor CX?
Laurensvzb
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 619
Geregistreerd: 19-01-2009

- C5 X Hypnos
Gepost: 26 augustus 2009 02:53 AM
  [ # 61 ]

De verhouding rubber/velg is in de foto niet helemaal kloppend met wat het in het echt zou zijn. Meer band en minder velg, maar wel zal de wielkast nagenoeg evenveel gevuld zijn. En wat je zegt, als de CX in rijstand is is het al snel minder mooi dan in de lage stand. Maar ja, dan rijdt ze weer niet zo lekker…

Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos

Profiel  
 
Gepost: 26 augustus 2009 03:55 AM
  [ # 62 ]

Trap ik dus mooi in een soepverhaal…. Tijd voor een velgenphotoshoptopic! (helaas beheers ik dat programma niet).

Profiel  
 
jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6152
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 26 augustus 2009 04:07 AM
  [ # 63 ]
Laurensvzb schreef:

Je zou ook kunnen zoeken naar Ronal Turbo verlgen (R10), die zijn 15” en geleverd in 5x98.   Hier er een voorbeeldje van hoe dat zou kunnen staan.

Dat vind ik nou echt mooie velgen die ook nog niet eens zo verkeerd staan onder een CX S2.

Profiel  
 
Tjerk
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 26 augustus 2009 04:18 AM
  [ # 64 ]
jaco schreef:
Laurensvzb schreef:

Je zou ook kunnen zoeken naar Ronal Turbo verlgen (R10), die zijn 15” en geleverd in 5x98.   Hier er een voorbeeldje van hoe dat zou kunnen staan.

Dat vind ik nou echt mooie velgen die ook nog niet eens zo verkeerd staan onder een CX S2.

Die zijn inderdaad erg lekker!

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  
 
thomasfilius
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 46
Geregistreerd: 29-06-2005

Gepost: 26 augustus 2009 03:14 PM
  [ # 65 ]

Die Targa velgen onder een S2 geeft een hoog MadMax gehalte. De Ronal Turbo velgen zijn daarin tegen wel erg gaaf

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 26 augustus 2009 03:33 PM
  [ # 66 ]

Die Ronal velgen zijn inderdaad niet verkeerd. Dichte velgen hè, dat is het toch op een CX.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
Tinfoil
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1282
Geregistreerd: 09-02-2008

Gepost: 26 augustus 2009 04:04 PM
  [ # 67 ]

ik denk dat ik het maar gewoon bij de oude, saaie, maar o zo vertrouwde blokjesvelgen houd ...

ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 26 augustus 2009 04:09 PM
  [ # 68 ]

Mits in de juiste kleuren gespoten (dus de juiste delen blank en grijs, en niet helemaal zilver ofzo) zeker niet saai! Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
Tinfoil
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1282
Geregistreerd: 09-02-2008

Gepost: 26 augustus 2009 08:20 PM
  [ # 69 ]

ik denk dan meer aan de originele en veel subtielere kleurverschillen; de hoge delen afgefreesd en geslepen, de lage delen netjes mat.
(En vervolgens een enorme laag blanke lak Cool )

ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 26 augustus 2009 09:31 PM
  [ # 70 ]

Een dun laagje lak doet meer dan enorme lagen.  Wink

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 26 augustus 2009 10:32 PM
  [ # 71 ]
garagestmarien schreef:

Een dun laagje lak doet meer dan enorme lagen.  Wink

Dan wel meerdere of maar 1 dun laagje?

Opknappers:  

Iets beter maar zullen op den duur ook opgeknapt moeten worden
 

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 26 augustus 2009 10:46 PM
  [ # 72 ]

Lak is alleen bedoeld voor glans. Hoe meer lak, hoe beter is een fabel. Daar wordt het allemaal zeker niet mooier van. Tenzij je laklaag na laklaag netjes vlak weet te krijgen, maar dat wordt moeilijker en moeilijker hoe dikker die laag wordt.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 26 augustus 2009 11:03 PM
  [ # 73 ]

Tja bij een velg is enige bescherming toch wel gewenst denk ik…
Beetje minder glans op een velg is dat het wel waard.

Anders poedercoaten dat beschermd ook goed.

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 27 augustus 2009 11:22 AM
  [ # 74 ]
Tinfoil schreef:

ik denk dan meer aan de originele en veel subtielere kleurverschillen; de hoge delen afgefreesd en geslepen, de lage delen netjes mat.
(En vervolgens een enorme laag blanke lak Cool )

Dat bedoel ik…  Surprisedops:

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
 
5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook